Misterwhoopee Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Alldeles för tidigt att börja julhypa. Håller med, slår nästan affärernas julpyntning? ^^ Men det kan ju bero på att november är en rätt trist och kall månad där det inte händer så mycket och man vill ha något att se fram emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Och det är så fruktansvärt skönt! Den vintern vi klarar oss helt utan snö kommer vara den bästa i mitt liv. Det är verkligen bara jobbigt. Snön får komma i december annars blir jag ledzen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Marabou vinter känns rätt julig. x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Så, vad kommer ni önska er i julklapp då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Så, vad kommer ni önska er i julklapp då ? Förmodligen lite saker till bilen and cash. Build-upen till julen asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Så, vad kommer ni önska er i julklapp då ? Jag har blivit såpass gammal att jag inte längre uppskattar presenter som jag gjorde en gång i tiden! Det enda skulle väl vara kläder då, annars pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Så, vad kommer ni önska er i julklapp då ? Jag kommer att behöva en massa grejer till lägenheten! Min inneboende (min syster) flyttar nämligen efter jul och det mesta i köksväg är hennes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Så, vad kommer ni önska er i julklapp då ? Har inte riktigt kommit på något ännu, kanske en Ipod touch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Hade glöggprovning idag med Osqledaren, det kändes väldigt juligt! Kan rekommendera '1911'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 I år ska jag önska mig en basförstärkare. Har blivit mer och mer aktuellt den senaste tiden; en backline kommer behövas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Jag är i desperat behov av en ny skärm, får se om man kalasar till det och köper en själv eller om man ska önska sig en till julis! I övrigt så var det julpyntat på elgiganten när jag var på intervju idag, flashigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Husgeråd och annat som kan behövas inom det snaraste står högt upp på listan i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 (redigerad) Jag har blivit såpass gammal att jag inte längre uppskattar presenter som jag gjorde en gång i tiden! Det enda skulle väl vara kläder då, annars pengar! Samma här, tyvärr Redigerad 11 november, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Så, vad kommer ni önska er i julklapp då ? En teflonpanna och COD 4.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Gillar jul samtidigt som jag ogillar jul. Det är trevligt att samlas med alla syskon hemma hos mor och bara fika, men samtidigt är det bara en massa stress innan, fram och tillbaka mellan mor och far medans man egentligen inte bryr sig fullt ut. Men visst, det är trevligt att ha en anledning att smälla upp en massa lampor i mörkret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Men snälla någon! Det är skitlänge till jul, och låt det förbli så! Julen får mig att må dåligt... Usch och fy för julen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Så, vad kommer ni önska er i julklapp då ? Ingen frågar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Ingen frågar mig Vad kommer du önska dig i julklapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Vad kommer du önska dig i julklapp? Jag vet inte än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Jag vet inte än. Haha, smart! Jag ska nog önska mig ett capture-card. Om jag får det eller inte lär vi väl få se. Mest troligt inte dock. Pengar blir det väl, och kläder. Jag har funderat på om jag ska börja åka lite skridskor på vintern, när det kommer lite mer snö, blir kallare och de fixar isen. Delvis för att jag ska göra någonting annat, och så känner jag mig iaf lite sugen. Var bra många år sedan jag sist åkte skridskor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts