emo Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 All julpynt ligger i lådor i källaren, kylen är tom (inte ens mjölk), ingen glögg (har en kvartis vodka dock), morsan jobbar imorrn, syrran firar jul hos hennes ex, min farsa ska fira nånstans (dont really care), presenter då?... fyllde år den här månaden men fick inte en enda present då så jag har inga förhoppningar. Julafton har varit en dag i mängden för mig sen 2003, jag laddar upp för nyår istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 All julpynt ligger i lådor i källaren, kylen är tom (inte ens mjölk), ingen glögg (har en kvartis vodka dock), morsan jobbar imorrn, syrran firar jul hos hennes ex, min farsa ska fira nånstans (dont really care), presenter då?... fyllde år den här månaden men fick inte en enda present då så jag har inga förhoppningar. Julafton har varit en dag i mängden för mig sen 2003, jag laddar upp för nyår istället. Du kan ju plocka fram den där lådan och pynta själv då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Du kan ju plocka fram den där lådan och pynta själv då Det låter nästan ännu värre, vem ska han försöka lura? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Du kan ju plocka fram den där lådan och pynta själv då Hehe allt pynt jag behöver är mina rastaljus, dem ger lite mysig kännsla. annars har jag inte riktigt den rätta "christmas spirit". http://img520.imageshack.us/img520/8996/dsc01832ty0.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Hur omtänksamt är det att köpa ett refill till mobilen som en julklapp till någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 (redigerad) Det låter nästan ännu värre, vem ska han försöka lura? Eh mig själv, och inte lura! försöka få lite julkänsla när det inte finns något annat eller någon annan som kan ge mig den. Redigerad 23 december, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Hur omtänksamt är det att köpa ett refill till mobilen som en julklapp till någon? tanken räknas :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 God jul på er hörni. Idag ska granen tas in (ingen har orkat, mycket julkänsla nere i Göteborg med all jävla snö liksom) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 God Jul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Nu börjar julkänslan krypa lite närmare. Det det beror på är nog att min storasyster kommer hem om några timmar, det luktar Grumme gulsåpa i hela huset och julpyntet börjar komma upp.. Det här är jul för mig: Är det sån som luktar kubb(läs: bittermandel)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 (redigerad) Ojoj, idag var det julstämmning hemma när vi åt dopp i gryta. Vill passa på att hylla det Einstein som kom upp med rätten. Tyvärr har jag svårt att trycka i mig en hel limpskiva, jag har fortfarande inte lärt mig tycka om smaken än Fast jag har inte provat med tunnbröd, någon som kan försäkra mig om att det är godare? Redigerad 24 december, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Ahh, julskinka! :nuke: Sitter och ska försöka slå in julkappar nu.. Det är skittråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Jag har slagit in de flesta julklapparna nu iaf. Så imorgon (idag) är det julafton. Det känns hemskt, men jag är mer likgiltig än någonsin inför julafton nu. I och med att man började få en lön och kunde köpa de grejer man aldrig fick i julklapp så spelade julklapparna mindre och mindre roll. Nu bryr jag mig inte ett dugg om vad jag får imorgon eftersom jag vet att min familj inte kan köpa något till mig som jag kan hurra över. Jag har aldrig varit särskilt mycket julmat heller... Det jag egentligen jag tycker är kul med julafton nu är stämningen, gemenskapen, godiset och Karl-Bertil Jonsson. Jag kommer säkert att sakna julafton en aning efteråt också. Tjoho~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 God jul alla Gtasajtare <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Det känns verkligen inte som jul nu. Imorgon blir jag väckt tidigt eftersom vi har fullt upp hela dagen med att äta julmat och vänta på att ingen ska se kalle anka så att vi kan dela ut julklapparna sen (och jag vet redan vad jag får). Lite kul är det ändå att träffa släkten och så men jag är ändå väldigt likgiltig. Men alla presenter är inslagna och rimmade så det är bara att ta det lugnt och vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 (redigerad) GOD JUL! Redigerad 24 december, 2008 av ViolentLag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Känns som en dag i mängden med lite finare mat bara. Visst, det är jul och så, men man saknar hur julen var när man var en liten pojke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Öroninfektion på julafton är keff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Öroninfektion på julafton är keff. Förkylning och nästäppa också. Den goda maten smakar ju inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Julens bästa var ju helt klart när min mormor drog det smått klassiska skämtet "Men du vet väl om att du bara får långkalsonger i paketen i år?" till min fyraåriga kusin som blev helt förstörd och började storgråta. Alltså, det var inte barn-klag-gnäll-gråt utan det var åkta tårar. Lite tragikomiskt. Efteråt, när han hade blivit försäkrad om att det bara var ett skämt reagerade han som de flesta andra barn och blev istället överlivlig och skrattig. (Jag vill minnas att jag själv också alltid skrattade massor efter en rejäl omgång tårar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts