Eudoros Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Min fyller 3 dagar efter ...jag har 4 julklappar och 4 födelsedagspresenter klara, dessutom några idéer som jag fortfarande går och tänker på Jesus H. Popsticle, jag har köpt två julklappar och känner mig rätt nöjd med det. Dock är det både lotion och parfym i den ena, så är man girig blir det tre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Har inte varit så aktiv i julklappsletandet detta år , antagligen eftersom jag själv inte direkt önskar mig något. Känner dock pressen så jag ska fara ut på måndag (det är väl en vanlig dag?) och köpa lite saker. Ska väl köpa lite choklad från muddus (en fabrik med lokalproducerat). Någon som har tips vad jag kan köpa till familjen? mamma,pappa och storasyster (19år) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 (redigerad) Jesus H. Popsticle, jag har köpt två julklappar och känner mig rätt nöjd med det. Dock är det både lotion och parfym i den ena, så är man girig blir det tre. Äsch, efter att vi bestämde att ge varandra "personliga grejer" har det varit jätteenkelt. Har inte varit så aktiv i julklappsletandet detta år , antagligen eftersom jag själv inte direkt önskar mig något. Känner dock pressen så jag ska fara ut på måndag (det är väl en vanlig dag?) och köpa lite saker. Ska väl köpa lite choklad från muddus (en fabrik med lokalproducerat). Någon som har tips vad jag kan köpa till familjen? mamma,pappa och storasyster (19år) Mamma har fått en film-box, pappa "fakta kalender", "sport kalender" och en katalog med alla bilar som kommer ut '09 och min syster(20) och hennes fästman en äggkokare. Edit: Ska få* Redigerad 21 december, 2008 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Woho, jag köpte julklappar för 850 kr igår, och jag har en person kvar att handla till. Känner mig oerhört generös i år. Edit: Det är fjärde advent och jag har ingen julstämning i kroppen alls . Här ute är det dimma, grått och regnigt. Fira inte jul i Göteborg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Woho, jag köpte julklappar för 850 kr igår, och jag har en person kvar att handla till. Känner mig oerhört generös i år. Edit: Det är fjärde advent och jag har ingen julstämning i kroppen alls . Här ute är det dimma, grått och regnigt. Fira inte jul i Göteborg! Och här är det hur fint väder som helst med klarblå himmel och solsken. Lite kul men inte jul. Rim! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Och här är det hur fint väder som helst med klarblå himmel och solsken. Lite kul men inte jul. Rim! Jag blir avundsjuk. I förrgår hade vi sol för första gången på två månader tror jag, och jag fick en varm vårkänsla i hela kroppen, snarare än julkänsla. Skönt att få se solen, hur som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Idag upplevde jag en ovanlig upplevelse. Jag följde med tjejens familj och köpte en julgran!! det var första gången jag varit med och KÖPT en julgran, fick lite julstämmning :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Woho, jag köpte julklappar för 850 kr igår, och jag har en person kvar att handla till. Känner mig oerhört generös i år. Edit: Det är fjärde advent och jag har ingen julstämning i kroppen alls . Här ute är det dimma, grått och regnigt. Fira inte jul i Göteborg! 80cm snö på bakgården. HEHEHE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Jag var på Stortorgets julmarknad idag (gamla stan) och julstämningen var på topp. Drack glögg och åt pepparkakor och våfflor, strosa omkring med en vän där bland alla bodar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Så ja, nu ser man att det är jul här också Genom att titta in i skafferiet that is http://upl.gizgiz.nu/files/1.jpg http://upl.gizgiz.nu/files/2.jpg Sen två frysar fulla med bullar o kakor o skit. Usch vad mycket det blir Blir iofs 9-11 pers eller nått men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Jul är det bästa som finns liksom vem kan motstå julbord, paket, Kalle Anka på julafton . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Fan vad jag hatar att jobba utomlands. Har inte någon julkänsla alls i kroppen. Inte ens mina favorit jullåtar hjälper (Fairytale Of New York, Driving Home For Christmas, Mer Jul, Happy Xmas, etc. etc.) Mina kära vänner, flytta inte utomlands bla bla. Men, imorn åker jag hem, och jag är ta mig fan lyckligare än någonsin just nu. Pynta mitt "pojkrum", dricka glögg och allt sånt. Sen jävlar är min julkänsla i hamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 (redigerad) Råkade säga till min syster vad jag köpt till henne i julklapp, rätt så klantigt av mig! Hon var uttråkad och frågade mig om vi skulle hitta på någonting, och jag svarade att vi kunde ju spela lite innebandy, vilket hon inte ville så hon frågade om vi hade något PS2-spel som man kunde lira 2-player på och jag svarade; Jag vet inte, men i spelet jag köpte till dig så kan man nog det..., varpå jag slog mig i huvudet. Hon skrattade bara och sade att det inte direkt var första gången jag köpt spel till henne, så hon hade kunnat sätta sitt huvud på att jag köpt ett spel. Oh, spelet jag köpte var Call of Duty 2. Finns det 2-player på det utan att man behöver koppla upp sig? Står inte på fodralet och jag vill inte öppna det före hon gör det Redigerad 21 december, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Så ja, nu ser man att det är jul här också Genom att titta in i skafferiet that is Sen två frysar fulla med bullar o kakor o skit. Usch vad mycket det blir Blir iofs 9-11 pers eller nått men ändå Jag får också lite julkänsla när jag går in i skafferiet. Hyllorna är fyllda med gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Jag är så jäsikens sugen på prinskorv nu alltså. Det bästa med julafton och juldagen är ju att kylskåpet alltid är fyllt av överblivna prinskorvar och köttbullar som man kan gå och stoppa i sig precis när man känner för det. Kall mat när den är som bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Lax , längtar som fan till att äta gravad lax, hoppas bara det blir en inderbart bra i år! Idag har jag annars köpt de första julklapparna för i år! Blev lite chokladpraliner från Muddus och sedan en skylt där det stod god jul. Har annars inte så värst mycket julkännsla ännu men igår såg jag när disnefavoriter jag laddat hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 (redigerad) Nu kanske jag låter lite störd, men det som får mig att tänka på jul är fan granlukt. Mitt hus blir helt fylld av denna syrliga doft när man haft granen inne ett par tre timmar. Ska ta in oh klä den i eftermiddag, så det blir granlukts tajm. Redigerad 23 december, 2008 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Nu börjar julkänslan krypa lite närmare. Det det beror på är nog att min storasyster kommer hem om några timmar, det luktar Grumme gulsåpa i hela huset och julpyntet börjar komma upp.. Det här är jul för mig: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Råkade säga till min syster vad jag köpt till henne i julklapp, rätt så klantigt av mig! Hon var uttråkad och frågade mig om vi skulle hitta på någonting, och jag svarade att vi kunde ju spela lite innebandy, vilket hon inte ville så hon frågade om vi hade något PS2-spel som man kunde lira 2-player på och jag svarade; Jag vet inte, men i spelet jag köpte till dig så kan man nog det..., varpå jag slog mig i huvudet. Hon skrattade bara och sade att det inte direkt var första gången jag köpt spel till henne, så hon hade kunnat sätta sitt huvud på att jag köpt ett spel. Oh, spelet jag köpte var Call of Duty 2. Finns det 2-player på det utan att man behöver koppla upp sig? Står inte på fodralet och jag vill inte öppna det före hon gör det Menar du Call of Duty 2: Big Red One till PS2? På det går det bara att spela Online och Single Player. Förlåt om det här var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Nu jävlar kokar farsan blodkorv, nu är det jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts