Jump to content

Julen

VickeX
 Share

Julfrågor!  

94 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Satan i gatan vad det snöar här utanför nu :o Mina förhoppningar om en vit ju blir visst sanna :)

Inne i stan snöade det som mest runt kl 12. Riktigt mycket, och riktigt stora flingor också. Sen blev flingorna mindre, men ändå. Det har väl kommit en 12 cm. B) Riktig jävla mjuksnö också. Vart så frestad så jag tog på mig täckbyxor och byggde en snölykta. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inne i stan snöade det som mest runt kl 12. Riktigt mycket, och riktigt stora flingor också. Sen blev flingorna mindre, men ändå. Det har väl kommit en 12 cm. ^_^ Riktig jävla mjuksnö också. Vart så frestad så jag tog på mig täckbyxor och byggde en snölykta. :lol:

Täckbyxor är till för småbarn, alternativt skid(/pulka)backen. Är man över 13 så har man inget i snön att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är inte jag som är tråkig. Det är reglerna och normerna som man som ungdom/vuxen tvingas följa. De FÖRBJUDER all barnslighet och där inkluderas även snölek. Har ni ingen koll på vuxenreglerna!?

Koll, aye, men de behöver inte alltid följas. Förra helgen, efter jag skottat för andra gången samma dag, hade jag en stor fin, fluffig snöhög på vår framsida, mot vilken jag tog fart, och hoppade likt en ung Stefan Holm ner i, med ryggen före.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...