antepanteboy Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Satan i gatan vad det snöar här utanför nu Mina förhoppningar om en vit ju blir visst sanna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Satan i gatan vad det snöar här utanför nu Mina förhoppningar om en vit ju blir visst sanna Inne i stan snöade det som mest runt kl 12. Riktigt mycket, och riktigt stora flingor också. Sen blev flingorna mindre, men ändå. Det har väl kommit en 12 cm. Riktig jävla mjuksnö också. Vart så frestad så jag tog på mig täckbyxor och byggde en snölykta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Inne i stan snöade det som mest runt kl 12. Riktigt mycket, och riktigt stora flingor också. Sen blev flingorna mindre, men ändå. Det har väl kommit en 12 cm. Riktig jävla mjuksnö också. Vart så frestad så jag tog på mig täckbyxor och byggde en snölykta. Jo här hemma också, riktigt stora flingor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Inne i stan snöade det som mest runt kl 12. Riktigt mycket, och riktigt stora flingor också. Sen blev flingorna mindre, men ändå. Det har väl kommit en 12 cm. Riktig jävla mjuksnö också. Vart så frestad så jag tog på mig täckbyxor och byggde en snölykta. Täckbyxor är till för småbarn, alternativt skid(/pulka)backen. Är man över 13 så har man inget i snön att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Täckbyxor är till för småbarn, alternativt skid(/pulka)backen. Är man över 13 så har man inget i snön att göra. joho! Även om det mest är på snön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 joho! Även om det mest är på snön. På, ja (promenera etc.). I, nej (leka osv.). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Täckbyxor är till för småbarn, alternativt skid(/pulka)backen. Är man över 13 så har man inget i snön att göra. Äh, vad tråkig du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Bygga grejor i snön är ju hur kul som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Men det är inte jag som är tråkig. Det är reglerna och normerna som man som ungdom/vuxen tvingas följa. De FÖRBJUDER all barnslighet och där inkluderas även snölek. Har ni ingen koll på vuxenreglerna!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Men det är inte jag som är tråkig. Det är reglerna och normerna som man som ungdom/vuxen tvingas följa. De FÖRBJUDER all barnslighet och där inkluderas även snölek. Har ni ingen koll på vuxenreglerna!? Koll, aye, men de behöver inte alltid följas. Förra helgen, efter jag skottat för andra gången samma dag, hade jag en stor fin, fluffig snöhög på vår framsida, mot vilken jag tog fart, och hoppade likt en ung Stefan Holm ner i, med ryggen före. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Koll, aye, men de behöver inte alltid följas. Förra helgen, efter jag skottat för andra gången samma dag, hade jag en stor fin, fluffig snöhög på vår framsida, mot vilken jag tog fart, och hoppade likt en ung Stefan Holm ner i, med ryggen före. High five på det ! Det är så rätt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Julklappar stressar mig..usch. Några tips på vad man kan köpa till flickvännen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Julklappar stressar mig..usch. Några tips på vad man kan köpa till flickvännen? Sexiga underkläder ffs! Ska jag ! Yeaaah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Sexiga underkläder ffs! Ska jag ! Yeaaah Är det reaktionen på det som hon visar i din avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 (redigerad) Julklappar stressar mig..usch. Några tips på vad man kan köpa till flickvännen? Jag har inte en blekaste aning om vad jag ska köpa, och att ha en flickvän som fyller år 3 dagar före julafton är inte win-win... Redigerad 5 december, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Sexiga underkläder ffs! Ska jag ! Yeaaah Ööhm..förra julen fick hon candy string. Jag har inte en blekaste aning om vad jag ska köpa, och att ha en flickvän som fyller år 3 dagar före julafton är inte win-win... Det måste vara hemskt. Jag som tycker det är jobbigt att ha en flickvän som fyller i Mars.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Sådär ja Nu borde väl alla ha fått jullov? Riktigt skönt tycker jag iallafall. Vi hade knytkalas sista dagen i skolan och fick ett helt bord med läckerheter. Sen gick jag ner på stan, satte mig på ett café och myste med några från klassen. Nu ska jag bara ta det lungt och njuta maximalt av lovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Jag har inte en blekaste aning om vad jag ska köpa, och att ha en flickvän som fyller år 3 dagar före julafton är inte win-win... Min fyller 3 dagar efter ...jag har 4 julklappar och 4 födelsedagspresenter klara, dessutom några idéer som jag fortfarande går och tänker på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 [...]dessutom några idéer som jag fortfarande går och tänker på http://www.coolstuff.se/Borat_Mankini + http://www.coolstuff.se/Naughty_Knot = Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 (redigerad) Eller, nej, det behöver inte ni veta Redigerad 21 december, 2008 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts