Gof Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Snö Kyla Åt helvete med den tropiska ekvatorsvärmen nu! BORT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Jag gillar Julen, mysigt liksom Fast i år kanske vi inte ska fira, miffo familj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Jag gillar Julen, mysigt liksom Fast i år kanske vi inte ska fira, miffo familj Varför inte? . Du kan komma hem till mig och fira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Varför inte? . Du kan komma hem till mig och fira Om jag får komma kan du få en Djurgårdströja av mig Redigerad 20 oktober, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Om jag får komma kan du få en Djurgårdströja av mig Vem fan vill ha en djurgårds tröja? . Julen är fan det bästa på året, fast det har ju givetvis blivit tråkigare allt efter åren. Men tycker ändå det är mysigt med alla traditioner man har på julen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Om jag får komma kan du få en Djurgårdströja av mig Haha du är så välkomen, vad jag sedan gör med tröjan är min ensak . @SiXxe: Håller delvis med, numera kommer jag inte på förrän ett tag efteråt hur mysigt det var haha. T.ex. börjar jag tänka på förra julen nu så blir det en mysig nostalgikick, men jag hade itne samma mysiga känsla när jag väl var där. Så var det inte förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Haha du är så välkomen, vad jag sedan gör med tröjan är min ensak . @SiXxe: Håller delvis med, numera kommer jag inte på förrän ett tag efteråt hur mysigt det var haha. T.ex. börjar jag tänka på förra julen nu så blir det en mysig nostalgikick, men jag hade itne samma mysiga känsla när jag väl var där. Så var det inte förr. Nej, det hela var liksom mysigare förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Jag gillar inte julen. Jag gillar inte vintern. Jag gillar inte snö. Jag gillar inte kyla. Jag gillar sommaren. Jag gillar värme. Jag gillar sommarlovet mer än jullovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Jävla tidigt för en jultråd däremot, måste jag säga. Rätt störande. Jag lever i hösten, ssh. Håller med till fullo, själv vill jag inte ens inse att hösten är kommen.. Det är fortfarande sensommar! Jul är mysigt när det väl är (3 dagar, alltså), men egentligen är det ingen vidare stor grej. Positivt: Träffa släkten/familjen Mat! Mys-pys Negativt: Resten. Redigerad 20 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Jag blir glad om jag får en julklapp som INTE är en stol iår. Edit. Det enda som jag finner mysigt med julen är alla filmer som visas under december månad. Redigerad 20 oktober, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Negative: Själva tramset. Positive: Mat Snö+is+skoter= R34l l0V3 Att träffa släkt och vänner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Jag blir glad om jag får en julklapp som INTE är en stol iår. Edit. Det enda som jag finner mysigt med julen är alla filmer som visas under december månad. Du kan få en julklapp av mig, jag känner att jag kommer att vara mycket snäll denna jul . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Snö Kyla Åt helvete med den tropiska ekvatorsvärmen nu! BORT! ORD! --- Älskar julen. God mat, frid, gemenskap, julmust, glögg, choklad m.m. Ah! Julklapparna är mindre viktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Längtar till kall vinter och Snö ...så man kan längta till sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Jul? redan?...Jag vill fylla år först Jag gillar känslan av när familjen på morgonen sitter sammlade efter frukost med lite julmusik på och vi öppnar paketen tillsammans. Klart det är kul att träffa hela släkten också men det blir lite mycket. Jag gillar inte vinter men julen är mysig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Fan, såg att de sålde Julmust i affären förra veckan. Det känns som julen ska komma tidigare och tidigare varje år. Jag hatar att köpa julklappar. Springer alltid runt dagen innan, och försöker desperat komma på något billigt som offren kan tänkas tycka om. Men förra året var jag i Mexiko, så det var ett tag sedan jag firade jul. Det brukar vara ganska mysigt också, men det är tråkigt att det aldrig är snö på jul längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Fan, såg att de sålde Julmust i affären förra veckan. Det känns som julen ska komma tidigare och tidigare varje år. Jag hatar att köpa julklappar. Springer alltid runt dagen innan, och försöker desperat komma på något billigt som offren kan tänkas tycka om. Men förra året var jag i Mexiko, så det var ett tag sedan jag firade jul. Det brukar vara ganska mysigt också, men det är tråkigt att det aldrig är snö på jul längre. Härligt... Julmust är så jävla gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Fan, såg att de sålde Julmust i affären förra veckan. Det känns som julen ska komma tidigare och tidigare varje år. Jag hatar att köpa julklappar. Springer alltid runt dagen innan, och försöker desperat komma på något billigt som offren kan tänkas tycka om. Men förra året var jag i Mexiko, så det var ett tag sedan jag firade jul. Det brukar vara ganska mysigt också, men det är tråkigt att det aldrig är snö på jul längre. Va, vadå aldrig snö på jul längre? Det är väl alltid snö på julafton, jag har faktiskt aldrig varit med om att det inte varit snö på julafton! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Julen. Ja, inte mycket att säga.. bra att man får saker iaf. Annars älskar jag vintern! Så jävla härligt att det börjar bli kallare och kallare! Hatar sommaren.. But anyways, inget speciellt med julen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Fan, såg att de sålde Julmust i affären förra veckan. Det känns som julen ska komma tidigare och tidigare varje år. Haha, snart kan man väl köpa julmat, juldricka, julgodis och julklappar året runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts