kicken Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Kanelbullar är det enda som gäller här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Som alla andra jular köper jag inga julklappar, bara får i år skyller jag på att jag inte har råd, förra året skyllde jag på att jag inte visste vad folk ville ha. utan tvekan jävla företag för julgotter och present butiker som uppfunnit julen. hoppas på att det itne snöar under jul. vill inte jobba på julafton visserligen 200 kronor timmen tar väl 10 timmar att köra ett pass, men måste bråka med alla jävla julfirande hitlerälskare som ska fram före och tränger sig. kom ihåg det pojkar, träng er inte före plogbilen, då får ni bucklor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Som alla andra jular köper jag inga julklappar, bara får i år skyller jag på att jag inte har råd, förra året skyllde jag på att jag inte visste vad folk ville ha. utan tvekan jävla företag för julgotter och present butiker som uppfunnit julen. hoppas på att det itne snöar under jul. vill inte jobba på julafton visserligen 200 kronor timmen tar väl 10 timmar att köra ett pass, men måste bråka med alla jävla julfirande hitlerälskare som ska fram före och tränger sig. kom ihåg det pojkar, träng er inte före plogbilen, då får ni bucklor Om du ändå inte firar jul, åk ut och ploga snö. Fan hoppas på att det snöar istället. 200kr i timmen är ju som man förstår att plogare får, bra betalt. Och sen är det ju mellandagsrea efter jul. Tjäna en jävla massa pengar, och spendera dem på saker som är billigare än vanligt sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Teddy Picker Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 (redigerad) http://www.prizma.se/dagartilljul Redigerad 14 december, 2007 av Teddy Picker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 http://www.prizma.se/dagartilljul "Coming out soon" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 http://www.prizma.se/dagartilljul Coming soon, ja. Ska det vara en nedräknare? Jag har en sådan på msn. Det är 8 dagar, 12 timmar och 33 minuter kvar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 JULKÄNSLAN FINNS INTE! Den är så pass låg att jag t.o.m har glömt öppna min chokladkalender och sitter därför nu med en hel drös chokladbitar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Bortser man ifrån att snön varken finns eller verkar vara på gång tycker jag det börjar bli lite julkänsla Har köpt nästan alla julklappar och sådär, så det känns som att jag längtar lite till Julafton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 JULKÄNSLAN FINNS INTE! Den är så pass låg att jag t.o.m har glömt öppna min chokladkalender och sitter därför nu med en hel drös chokladbitar. Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 (redigerad) JULKÄNSLAN FINNS INTE! Den är så pass låg att jag t.o.m har glömt öppna min chokladkalender och sitter därför nu med en hel drös chokladbitar. Du har säkert inte käkat din choklad pga hur gårdagen slutade. Redigerad 15 december, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 JULKÄNSLAN FINNS INTE! Den är så pass låg att jag t.o.m har glömt öppna min chokladkalender och sitter därför nu med en hel drös chokladbitar. Indeed, men det beror nog på att jag inte gör något juligt eller har något juligt omkring mig alls. Jag köper inga julklappar, jag har inte varit på lucia, har inte ätit en enda pepparkaka/lussekatt, inte druckit en enda droppe glögg/must, det finns ingen snö, jag varken lyssnar på- eller hör någon julmusik. Förutom zentrixskivan som jag lyssnade igen, men den var ju inte alls bra. Visserligen har jag käkat skumtomtar, men det var länge sedan, visserligen är skolan lite dekorerad men det märker man knappt. Jag ser fram mer mot själva ledigheten än julafton, för mig hade det gärna bara fått vara ett lov och inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Äsch, nu har det blivit varmare igen och fejk-snön har försvunnit! Som alla andra jular köper jag inga julklappar, bara får i år skyller jag på att jag inte har råd, förra året skyllde jag på att jag inte visste vad folk ville ha. Jag har varken råd eller vet vad folk vill ha men likt förbannat går jag och köper julklappar, man måste ju göra sitt för att stödja kapitalismen ffs! Nåväl, nu är de iaf inhandlade, 189€ blev det allt som allt -that's 1760 krowns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Helvete, jag måste handla julklappar! Jag vet vad jag ska köpa till pappa, men jag har ingen aning om vad jag ska köpa till mina två bröder och min mamma. Stress! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Jag behöver inte köpa julklappar Fördel att ha väldigt liten släkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Inhandlat: Stereolab - Miss Modular till Nils (vän) The Shangri-Las - Leader of the Pack 7" till Amanda (vän) Fashion-pack till mamma (OSiS Dust-it bland annat) Derek Jarmans The Garden till bror 1 Pet Shop Boys - Very (legofodral) till bror 1s flickvän Riket till pappa Panda Bear - Person Pitch och kanske Tenniscoats - Tan Tan Therapy till bror 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 (redigerad) Varför är alla så stressade över julklappsköpandet? Jag köper alltid mina julklappar runt 19-20-21 december. Edit: Det är förvisso min syster som gör allt jobb, jag bara följer med runt i affärer och halar fram kortet. Redigerad 15 december, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Edit: Det är förvisso min syster som gör allt jobb, jag bara följer med runt i affärer och halar fram kortet. Hi-five Jag är nästan klar nu bara just syrran kvar. Några är inte köpta än, men de vet jag vart och vad som ska köpas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Hmm. Jag vet inte riktigt vad jag ska köpa till Mamma och Pappa. Jag tänkte köpa något från Guldfynd till Mamma men vettefan vad det blir till pappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Hmm. Jag vet inte riktigt vad jag ska köpa till Mamma och Pappa. Jag tänkte köpa något från Guldfynd till Mamma men vettefan vad det blir till pappa. För nån jul sen köpte jag leopard färgade string kalsonger till han, funkar i alla lägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Varför är alla så stressade över julklappsköpandet? Jag köper alltid mina julklappar runt 19-20-21 december. Edit: Det är förvisso min syster som gör allt jobb, jag bara följer med runt i affärer och halar fram kortet. Haha, likadant för mig. Men jag ger min syrra pengar i huset så jag slipper gå ut. Men jag ska aldrig mer låta min syrra handla julklappar åt mig, förra året köpte jag till 16 pers. Det gick på mindre än tusenlappen. Nu köper min syrra till sex pers och vi delar på betalningen. DET HAR GÅTT ÅT 800 KRONOR!!! Då är hon inte ens klar, hon ska ha 200 till för att köpa den sista, vad fan är det här!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts