kicken Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 God Jul Gtasajten Haha, vad gulligt. -- Jag har aldrig träffat hela min släkt eller släkten alls på julafton och ö.v.h i mitt liv. Udda javisst. Well, släkten består av mamma, pappa och farmor så... Minsta släkten på GTAsajten skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Jag har aldrig träffat hela min släkt eller släkten alls på julafton och ö.v.h i mitt liv. Udda javisst. Well, släkten består av mamma, pappa och farmor så... Minsta släkten på GTAsajten skulle jag tro. Allt jag har är min familj. Mor, far, broder. Farmor räknar jag inte med för hon är en satfitta som lurade oss på pengar. Men farsan drar med henne ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Haha, vad gulligt. -- Jag har aldrig träffat hela min släkt eller släkten alls på julafton och ö.v.h i mitt liv. Udda javisst. Well, släkten består av mamma, pappa och farmor så... Minsta släkten på GTAsajten skulle jag tro. Våran släkt är lite större: Allt som allt brukar vi vara mellan 18-20 pers hemma hos oss på jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 I år ska vi fira jul hos släktingar. Har aldrig gjort det tidigare. Det känns som att det inte riktigt blir samma sak, men det blir nog trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Något som alltid får mig i julstämning är julradion (www.julradio.se) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 God Jul Gtasajten Ååååh! Så fint och underbart. Jag blir alldeles rörd.. Buhuhuhuu! *torkar snor* Det är skönt att gå slappt program. jag har bara en föreläsning kvar innan jul Julklappar köper jag inte heller Nananananaa! Jag har inga föreläsningar kvar öht!!! (Men jag har en tenta nästa fredag.. ) Jag har aldrig träffat hela min släkt eller släkten alls på julafton och ö.v.h i mitt liv. Udda javisst. Samma här. Jag har aldrig firat jul tillsammans med några andra släktingar förutom min morbror (och morfar då, när han levde). "Keep it in the family!" -------------------- Jag börjar få lite lätt julstämning nu faktiskt. Det har blivit kallare och ptja.. det är ju inte snö men det är en aning "vitare" där ute. Imorgon ska jag gå och köpa julklappar; jag hade planerat att göra det på lördag men eftersom det antagligen är en #"&£@€ trängsel då så gör jag det imorgon ist. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 På morgonen är jag med släkten på ena sidan, skulle gissa på att 15-20 dyker upp. Från lunch och framåt är jag med släkten på andra sidan, ca. 15-20 då också. Har alltid varit så här, hela mitt liv, hoppas det fortsätter så många år till också. Men fattar ni hur många julklappar jag måste köpa?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Julen är bara deprimerande och tråkig i år... Har ingen "jul-känsla", och vill bara att det ska bli sommar igen. Men det kanske går över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 På morgonen är jag med släkten på ena sidan, skulle gissa på att 15-20 dyker upp. Från lunch och framåt är jag med släkten på andra sidan, ca. 15-20 då också. Har alltid varit så här, hela mitt liv, hoppas det fortsätter så många år till också. Men fattar ni hur många julklappar jag måste köpa?! Mamma köper till släktingar åt mig, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Idag snöade det i en timme ungefär. Då fick man lite julkänsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 IDAG FÖR 1600 ÅR SEN FANNS DET EN RIK KVINNA I ITALIEN SOM BLEV AVRÄTTAD FÖR ATT HON TRODDE PÅ GUD OCH DÄRFÖR SÄTTER IDAG BLONDA FLICKOR PÅ LJUSSTAKAR PÅ HUVUDET! JAG ÄLSKAR DEN KRISTNA JULETIDEN HEHEHEEHEHHEEHE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 IDAG FÖR 1600 ÅR SEN FANNS DET EN RIK KVINNA I ITALIEN SOM BLEV AVRÄTTAD FÖR ATT HON TRODDE PÅ GUD OCH DÄRFÖR SÄTTER IDAG BLONDA FLICKOR PÅ LJUSSTAKAR PÅ HUVUDET! JAG ÄLSKAR DEN KRISTNA JULETIDEN HEHEHEEHEHHEEHE Kan jag också få lite av vad du har tagit? Verkar ju skitballt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 IDAG FÖR 1600 ÅR SEN FANNS DET EN RIK KVINNA I ITALIEN SOM BLEV AVRÄTTAD FÖR ATT HON TRODDE PÅ GUD OCH DÄRFÖR SÄTTER IDAG BLONDA FLICKOR PÅ LJUSSTAKAR PÅ HUVUDET! JAG ÄLSKAR DEN KRISTNA JULETIDEN HEHEHEEHEHHEEHE When you put it that way Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Men man älskar ju bullarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 (redigerad) Men man älskar ju bullarna Lussekatter, pepparkakor och glögg. <3 Redigerad 13 december, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Lussebullar, pepparkakor och glögg. <3 Lussekatter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Jag hade seriöst funderat på att ställa mig och börja baka lussebullar idag, men då kom jag fram till att det är på tok för jobbigt. Får ta med mig några av mammas lussebullar när jag åker tillbaka på söndag. Mums! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Lussekatter! Sant. Det var för att Kebab skrev bullar. Le´diterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 (redigerad) ÅH, NU ÄR DET 11 DAGAR TILLS VI FIRAR FÖDELSEN AV EN LITEN POJKE GENOM ATT LÅTA FADERN I FAMILJEN KLÄ UT SIG TILL EN RÖD, TJOCK GUBBE OCH LÄGGA PAKET UNDER EN GRAN SOM KONSTIGT NOG STÅR I VARDAGSRUMMET GOD JUL! HO-HO-HO! Redigerad 13 december, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Glögg. <3 JA, JA, JAAA! Ska värma lite till frukost imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts