kicken Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Alltså, det har varit snö på marken en dag! En dag?! Sen har jag inte sett snö ö.v.h denna vinter. herregud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Alltså, det har varit snö på marken en dag! En dag?! Sen har jag inte sett snö ö.v.h denna vinter. herregud. Kom hit så ska du få se snö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Jag har städat och ställt fram Plastgranen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Jag har en adventsljusstake i köksfönstret. Det är väl det enda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Julgranen har dykt upp ute på gräsmattan, adventsstakar och stjärnor hit och dit, bara en riktig skolvecka kvar, but still - ingen julkänsla på långa vägar. Måste börja köpa alla förbannade julklappar snart också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Jul? Är det snart? No way. Har inte märkt något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Gief plix <3 SNÖ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Kommer troligtvis "fira" min jul helt ensam. Får se hur kul det blir.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Åh. Julen suger Det är inte som förr i tiden. Då var det jul. Nu är man tonåring och sitter hemma och deppar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Åh. Julen suger Det är inte som förr i tiden. Då var det jul. Nu är man tonåring och sitter hemma och deppar. Emo? --- Har inte handlat en enda julklapp än, blir väl att göra det dagarna före.. Som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Emo? --- Har inte handlat en enda julklapp än, blir väl att göra det dagarna före.. Som vanligt. Största emo'n i sta'n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 (redigerad) Åh. Julen suger Det är inte som förr i tiden. Då var det jul. Nu är man tonåring och sitter hemma och deppar. Samma här! Vi får sitta och deppa tillsammans! Jag tycker Julen känns överskattad på något sätt. Redigerad 12 december, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Samma här! Vi får sitta och deppa tillsammans! Jag tycker Julen känns överskattad på något sätt. Har känt så förr men den här julen har jag fan fått feelingen tillbaka lite faktiskt, hur nice som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Jag känner mig grymt stressad just nu. Tentor kvar att göra och julen närmar sig, har inte köpt en enda julklapp och har inga idéer. Dock längtar jag ändå till julafton, ska bli skönt att ta det lugnt och skitroligt att få träffa släkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 (redigerad) Usch vad det är tråkigt nuförtiden med julen... När man var liten så pirrade det hela tiden efter jul, nudå? Jo man känner inte ett piss om man tänker på att det finns ingen snö, tomten säger dom inte finns Man måste handla julklappar som kostar ens förmögenhet (Men på ett sätt känns det bra att ge istället för att få)... Men ändå måste jag erkänna att om man verkligen sätter sig ner och tänker "Snart är det jul" så kan man få ett litet pirr i magen Redigerad 12 december, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Jag känner mig grymt stressad just nu. Tentor kvar att göra och julen närmar sig, har inte köpt en enda julklapp och har inga idéer. Dock längtar jag ändå till julafton, ska bli skönt att ta det lugnt och skitroligt att få träffa släkten. Exakt samma. Inte tentor, men massa prov och inlämningar. Julavslutningen ska bli så jävla underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 God Jul Gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 God Jul Gtasajten Naaw, va gulligt av dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Jag känner mig grymt stressad just nu. Tentor kvar att göra och julen närmar sig, har inte köpt en enda julklapp och har inga idéer. Dock längtar jag ändå till julafton, ska bli skönt att ta det lugnt och skitroligt att få träffa släkten. Det är skönt att gå slappt program. jag har bara en föreläsning kvar innan jul Julklappar köper jag inte heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Jag är bara lite arg på mig själv för att jag inte har köpt något än. Mina föräldrar har inte handlat några presenter heller. Min bror har med stor sannolikhet köpt något åt mig. Så deprimerande att man inte kan köpa någonting för att ens försöka vara sentimental. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts