Jump to content

Julen

VickeX
 Share

Julfrågor!  

94 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Usch vad det är tråkigt nuförtiden med julen... När man var liten så pirrade det hela tiden efter jul, nudå? Jo man känner inte ett piss om man tänker på att det finns ingen snö, tomten säger dom inte finns ^_^ Man måste handla julklappar som kostar ens förmögenhet (Men på ett sätt känns det bra att ge istället för att få)...

Men ändå måste jag erkänna att om man verkligen sätter sig ner och tänker "Snart är det jul" så kan man få ett litet pirr i magen :)

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag känner mig grymt stressad just nu. Tentor kvar att göra och julen närmar sig, har inte köpt en enda julklapp och har inga idéer. ^_^

Dock längtar jag ändå till julafton, ska bli skönt att ta det lugnt och skitroligt att få träffa släkten.

Exakt samma. Inte tentor, men massa prov och inlämningar. Julavslutningen ska bli så jävla underbar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag känner mig grymt stressad just nu. Tentor kvar att göra och julen närmar sig, har inte köpt en enda julklapp och har inga idéer. ^_^

Dock längtar jag ändå till julafton, ska bli skönt att ta det lugnt och skitroligt att få träffa släkten.

Det är skönt att gå slappt program. jag har bara en föreläsning kvar innan jul :)

Julklappar köper jag inte heller

Länk till kommentar
Dela på andra sidor