Maimstream Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Att handla sina egna julklappar Vad har jag gjort för fel? :'( Penisanus på ny sida. Redigerad 21 december, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 A.A. har blivit ganska duktig på att spamma nuförtiden.. väldigt ironiskt då du är nazipolizei no.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 A.A. har blivit ganska duktig på att spamma nuförtiden.. väldigt ironiskt då du är nazipolizei no.1 Spamma är inte att gå offtopic lite grann i en tråd. Han är absolut inte den hårdaste av Moderatorerna. Igen är överdrivet hård över lag, men allas vår StellHell kan ju få ett av sina berömda ryck lite då och då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Wai, iväg och julhandla nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Jag blev klar med alla mina julklappar i lördags. Nu är det bara att vänta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 A.A. har blivit ganska duktig på att spamma nuförtiden.. väldigt ironiskt då du är nazipolizei no.1 Men snutte då, är det verkligen så illa? Vad tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Men snutte då, är det verkligen så illa? Vad tråkigt Går det bra om jag eller P-C säger så om vi spammar någon gång? I så fall är du riktigt reko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Går det bra om jag eller P-C säger så om vi spammar någon gång? I så fall är du riktigt reko. Reko... tss. Jag är mod, jag gör som jag vill. Uppfattat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Reko... tss. Jag är mod, jag gör som jag vill. Uppfattat? Maktmissbruk? Nä-äh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Nu börjar ni att gå offtopic igen Jul om 3 dagar Längtar som satan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Nu börjar ni att gå offtopic igen Jul om 3 dagar Längtar som satan. Jul är det redan nu, men julafton är det inte för äns tre dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Av en rolig anledning bryr jag mig faktsit inte så mycket om julafton, visst är det mysigt men det är ju över så förbannat snabbt så tycker det inte är någon direkt idé att bry sig mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Gött . Idag slutade vi skolan och imon blir det lan med några kompisar ! Blev ju rätt bra med betygen till slut iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Wai, iväg och julhandla nu. Äntligen tillbaka. Jag var klar redan vid 16:30, men inte resten av familjen. Segt. Men nu är allt inhandlat, ut och hugga gran imorgon, skriva rim och slå in paket. På lördag kommer man väl bli tvingad till att förbereda mat. Håhåjaja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Du som gillar att skriva så mycket; svara på min fråga istället. 'tschuldigung. Ögnade igenom frågan lite snabbt och visste inte vad jag skulle svara. Trodde att du var ironisk eftersom jag skrev "Tji, fick ni - ni som sa att man inte kunde få det i min ålder". Nåväl: Jo, man kan ha Visakort i min/din/våran ålder, men det är självklart ingen kredit bunden till det. Kanske beror på vilken bank man har, i och för sig. Jag har Handelsbanken, funkar finfint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Julen börjar närma sig. Sakta men säkert. Snacka jul här. Snacka på Kom att tänka på att julen faktiskt börjar att närma sig , Då måste ju jultråden dras upp ur dammet efter nära på ett år igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Är ju ett bra tag kvar innan julkänslan sitter där, iaf för mig. Aja. Jag ser verkligen fram emot julskinkan. Varm julskinka direkt från ugnen på mjukt eller hårt bröd dagen innan Julafton slår Julafton itself. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 (redigerad) Ser inte fram emot julen speciellt mycket i år. All god mat och långt lov är såklart härligt, men själva julfirandet, nah. Gillar inte stressen, gillar inte hur affärerna börjar sälja julskräp typ 2 månader före julafton, gillar inte ursprunget... Min familj har kommit överens om att skära ner ganska rejält på julklapparna i år - skönt. EDIT: Ser fram emot att krossa min kusin i våran årliga pingismatch. Han vann förra året... Redigerad 7 november, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Xbox 360 i jul! Jaaaaaaaaaaaaaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Runt den 20:e december så kanske man har fått lite julkänsla, men nu och fram tills dess, nej nej. Hatar stressen runt jul också, gå längst Drottninggatan dagarna innan är självmord, räcker med att gå in en galleria någonstans, helt omöjligt att ta sig fram och hitta det man vill ha. Men visst är julafton mysig när släkten är samlad och man äter julbord och pratar, ser på tv och öppnar julklappar. Men det kommer ju inte slängas ut några enorma summor på julklappar i år i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts