KvaddadPadda Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Jag kirrar kuben på ~30 minuter med fusklapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 (redigerad) har gett upp det dära för länge sedan, det finns typ 2 kända sätt att lösa den på och jag har lärt mig det som går söligast orkar inte lära mig det bra sättet som ni löser på. Redigerad 11 juni, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 47.99, nytt personligt rekord. Hur många sekunder är snabbt för en tolvåring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Lol köpte en för 3 dagar sen på Coop ( ) Jävligt kul faktiskt, har inte lärt mig riktigt än men det kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 (redigerad) Jag kan lösa en 4x4x4. http://shop.mawik.se/alega/upload/articles/MA57c.jpg Redigerad 6 oktober, 2007 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Jag kan lösa en 4x4x4. http://shop.mawik.se/alega/upload/articles/MA57c.jpg Jag har haft sex. Vem är coolast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Jag har haft sex. Vem är coolast? Jag tror Kattälskaren är coolast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Jag har haft sex. Vem är coolast? Du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Jag har haft sex. Vem är coolast? Kattälskaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Min bästa tid är ca. 2 dagar, give or take i timtal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 (redigerad) Jag har haft sex. Vem är coolast? Fortfarande Kattälskaren Inte lika många som löser en 4x4x4, fast betydligt många mer som har haft sex, Redigerad 6 oktober, 2007 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Fortfarande Kattälskaren Inte lika många som löser en 4x4x4, fast betydligt många mer som har haft sex, Dessutom har sex inget med "coolhet" att göra, inte heller rubiks kub. Allt handlar om logiskt tänkande. Jag kan lösa allt utom sista lagret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Jag tror Kattälskaren är coolast Jag frågade inte dig.. Du Inte dig.. Kattälskaren. Inte dig.. Fortfarande Kattälskaren Inte lika många som löser en 4x4x4, fast betydligt många mer som har haft sex, Inte dig.. Dessutom har sex inget med "coolhet" att göra, inte heller rubiks kub. Allt handlar om logiskt tänkande. Jag kan lösa allt utom sista lagret. ..och inte dig. Om kattpeneltreraren själv får välja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts