Jump to content

Rubiks Kub

Siana
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 72
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har prövat det där, är antagligen för trög eller för trött (sov 3 timmar inatt). Eller är det en blandning av båda.

Kan du få upp ett gult kors då? Det är lättast om du lär dig de första sakerna själv, så du vet exakt varför du gör de olika vridningarna. När jag fick låna kuben lärde jag mig att göra en sida i bussen, utifrån det var det lätt att fortsätta på Svekub.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha näpp så lätt e det inte få mig bli sur på någon hehe:P

[skrämmande hot]Pm ess kammin app får ju[/skrämmande hot]

Nu har jag bestämt mig, får jag med några polare med mig till Linköping eller Mjlby nästa vecka, går jag in på någe' teknikmagasinet ochslösar massa dyrbara pengar på en sådan däringa kub.

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[skrämmande hot]Pm ess kammin app får ju[/skrämmande hot]

Nu har jag bestämt mig, får jag med några polare med mig till Linköping eller Mjlby nästa vecka, går jag in på någe' teknikmagasinet ochslösar massa dyrbara pengar på en sådan däringa kub.

Hehe ooki:P Får önska dig lycka till då med din kub sen när du inhandlat den hehe

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 months later...

Sådärja. Jag fick ju en kub på julafton, och nu kan jag klara den. Jag gjorde en liten film där jag klarade den på 2 minuter och 40 sekunder (filmen är uppsnabbad så det blir inte så segt att titta på). Såhär i efterhand är det inte en särskilt imponerande tid, jag klarar kuben t o m snabbare nu, men jag måste i alla fall visa upp mina skillz0rz. :rolleyes:

Nog pratat, till filmen!

Clickie- click.

... Jag löste kuben med Lager- för- lager- tekniken. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådärja. Jag fick ju en kub på julafton, och nu kan jag klara den. Jag gjorde en liten film där jag klarade den på 2 minuter och 40 sekunder (filmen är uppsnabbad så det blir inte så segt att titta på). Såhär i efterhand är det inte en särskilt imponerande tid, jag klarar kuben t o m snabbare nu, men jag måste i alla fall visa upp mina skillz0rz. :lol:

Nog pratat, till filmen!

Clickie- click.

... Jag löste kuben med Lager- för- lager- tekniken. ^_^

Woot. Ganska coolt. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack tack. :rolleyes:

Jag vet att min film inte verkar vara särskilt märkvärdig om man jämför med alla 7- sekunderlösningar som länkas till höger på Youtube, men med tanke på att de flesta över huvud taget inte ens klarar av kuben är jag rätt stolt ändå. :lol:

Meh, du är bra ändå.

Men jag blockade dig inte på msn. Jag råkade logga och loggade in igen. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådärja. Jag fick ju en kub på julafton, och nu kan jag klara den. Jag gjorde en liten film där jag klarade den på 2 minuter och 40 sekunder (filmen är uppsnabbad så det blir inte så segt att titta på). Såhär i efterhand är det inte en särskilt imponerande tid, jag klarar kuben t o m snabbare nu, men jag måste i alla fall visa upp mina skillz0rz. :lol:

Nog pratat, till filmen!

Clickie- click.

Fuck no.

Ännu en hobby som går i stöpet för att man suger och det finns åtminstone en GTAsajtare som är superduperproffs på det :rolleyes:

Grym film annars, och hur länge har du hållt på med det här då? Liksom, typ, bah, asså. Orka bli lack för att folk som har hållt på längre än en själv klarar ut den snabbare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nog pratat, till filmen!

Clickie- click.

Mohahaha klarar den på 2 min o 20-30 sek :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådärja. Jag fick ju en kub på julafton, och nu kan jag klara den. Jag gjorde en liten film där jag klarade den på 2 minuter och 40 sekunder (filmen är uppsnabbad så det blir inte så segt att titta på). Såhär i efterhand är det inte en särskilt imponerande tid, jag klarar kuben t o m snabbare nu, men jag måste i alla fall visa upp mina skillz0rz. :rolleyes:

Nog pratat, till filmen!

Clickie- click.

Gick lite snabbare där än på MSN :lol: grymt imponerad.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fuck no.

Ännu en hobby som går i stöpet för att man suger och det finns åtminstone en GTAsajtare som är superduperproffs på det ^_^

Grym film annars, och hur länge har du hållt på med det här då? Liksom, typ, bah, asså. Orka bli lack för att folk som har hållt på längre än en själv klarar ut den snabbare.

Jag började när jag skapade tråden, men eftersom jag inte haft en kub själv har jag liksom inte börjat lära mig förrän när jag fick min, vilket var på Julafton.

Mohahaha klarar den på 2 min o 20-30 sek :D

Dude, jag skrev ju att tiden inte var så imponerande i efterhand. Klarar kuben på ~1min 50sek nu, men det beror på lite om man har tur med blandningen eller ej. :lol:

Nästa steg för dig Siana? Klick

Gaah. Jag tror det räcker att kunna lösa den utan förbundna ögon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 5 months later...