Marquis Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Såg ingen annan tråd om detta, så jag tänkte att vi kunde diskutera IE7, som nu släppts, här. Har själv inte testat, och undrar om det är värt det, eller ska man hålla sig kvar vid FF? Länk: http://www.microsoft.com/windows/ie/default.mspx Redigerad 19 oktober, 2006 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Håll dig kvar vid FF du, IE7 är mest bara en ripoff på FF. Dom har inte direkt kommit med något nytt. Om man har IE6 däremot kan det vara smart att uppgradera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Såg ingen annan tråd om detta, så jag tänkte att vi kunde diskutera IE7, som nu släppts, här. Har själv inte testat, och undrar om det är värt det, eller ska man hålla sig kvar vid FF? Länk: http://www.microsoft.com/windows/ie/default.mspx smidigt att Avast! antivirus klagar på virus när man går in på den länken.. fy fan vilka klåpare dom är på microsoft.. vem fan gav dom makten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 smidigt att Avast! antivirus klagar på virus när man går in på den länken.. fy fan vilka klåpare dom är på microsoft.. vem fan gav dom makten? Haha, lustigt Anatgligen plugin för IE användare av nått slag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) smidigt att Avast! antivirus klagar på virus när man går in på den länken.. fy fan vilka klåpare dom är på microsoft.. vem fan gav dom makten? Fick exakt samma virusvarning när jag gick in på Gmail några dagar sen.. Scary Edit: Haha, märkte nu att det är den lilla reklamrutan som ger virusvarningen.. Redigerad 19 oktober, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) När jag var inne på Microsofts sida och skulle tanka DirectX 9 så såg jag att det fanns en liten guide om hur man skulle göra för att installera det. När de visade hur man skulle ladda ner det så såg man på bilden att det var Firefox de använde! Jag menar, Microsoft använder Firefox? Doesn't make sense... Edit: För att gå On Topic. Jag kommer fortsätta använda Firefox om det inte visar sig att IE7 är bättre. Redigerad 20 oktober, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Själv kör man med Mozilla Firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Själv kör man med Mozilla Firefox Vad har det med INTERNET EXPLORER 7 att göra? Tänk så skulle folk gå in i LOST tråden och skriva "Själv kollar man på Bolibompa " Så onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Förbättrar 7:an på något sätt utforskaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Nä det gör den inte. Det ser ut som vanligt för mig iaf. Men jesus vilket ripoff det är. Mer eller mindre precis som firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Jag tycker IE7 är riktigt skönt. Har använt det ett bra tag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts