Jump to content

Emo, punkare, fjortisar, etc..

Nik.
 Share

Recommended Posts

Min stil är ganska "Ah, snygg tröja. Oh, billig också - goot. Nice, den passar!". Jag har faktiskt köpt en randig tröja, även fast jag har varit emot randiga kläder ganska länge. Men det var ett bra köp, känner mig ganska het i den. Köpte den på H&M förövrigt.

Randiga kläder från HM is the shit :ph34r: Har iaf 4 randiga tröjor därifrån :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 366
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej, Jehovas Vittnen är dom roligaste miffona jag vet. Älskar att äga ut dom när dom kommer och knackar.

Je: Hejsan, Vill ni gå med i Jehovas Vittnen och komma till himlen? SNäääla :ph34r:

J: I am goin to hell bitches-

Je: :wub: . Ses

Vi brukar stå utanför deras församlinghus (som måste kostat 5 miljoner) när dom slutar och skrika massa snälla saker som dom inte får...sen kommer deras vakter och jagar oss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj! Jag är en kopia. Jag har Nudie-jeans och Energie-tröja, som alla andra. Men vem är då orginalet?

Jag anser - som många andra gör - att en normal stil är fan inte att gå runt och löjla sig och se ut som denna (varning för känsliga! :ph34r: ) grabb. Och för att jag är normal, och lyssnar på normal musik samt ser normal ut, så är jag en copycat? Hmm, låt mig tänka..

Jag har en normal stil och mina vänner beter sig som mig och är normalt klädd även dem.

OMG här har vi ju en sån där Fjortis Woho :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Punk är en vacker stil, slitna jeansjackor och slitna jeans/camoshorts, och en fin tuppkam :)

Dock inte min stil

Fjortis, megagay där dom springer och ser gay ut.

Emo, inte något jag gillar, men vill dom vara Imozar så måste dom väl få vara Imozar :wub:

Goth stil, fyfan... Jävla megasatanister... Häxor... När jag kollade på en goth där borta i skolan

så hade hon plockat alla ögonbryn och i stället ritat dit med någon sminkpenna, då ville jag spy.

Hihopparna borde man köra upp en sten i arslet på.

Araber med sina kappor borde man helt enkelt göra något åt :ph34r:

Själv kör jag med min egen stil, Ljusblåa till svarta jeans och någon svart eller mörkblå tröjja och läderjacka.

Där hemma Oljiga jeans eller camoflagebyxor och någon fin Iron Maiden skjorta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Punk är en vacker stil, slitna jeansjackor och slitna jeans/camoshorts, och en fin tuppkam :P

Dock inte min stil

Fjortis, megagay där dom springer och ser gay ut.

Emo, inte något jag gillar, men vill dom vara Imozar så måste dom väl få vara Imozar :wub:

Goth stil, fyfan... Jävla megasatanister... Häxor... När jag kollade på en goth där borta i skolan

så hade hon plockat alla ögonbryn och i stället ritat dit med någon sminkpenna, då ville jag spy.

Hihopparna borde man köra upp en sten i arslet på.

Araber med sina kappor borde man helt enkelt göra något åt :ph34r:

Själv kör jag med min egen stil, Ljusblåa till svarta jeans och någon svart eller mörkblå tröjja och läderjacka.

Där hemma Oljiga jeans eller camoflagebyxor och någon fin Iron Maiden skjorta.

Låter som en snubbe i våran skola...Han har typ Mörka jeans/nitbälte/kedjor...Han Skejtar och e allmänt Självsäker..Rolig grabb :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Emoz är den värsta gruppen av alla, om inte ändå bloddrickande gothare och svartrockare är värre.

Punkare är töntar, nitar och grönt hår är bara fult. Vafan, varför kan folk inte bara ha på sig vanliga klädr och bete sig som vanlgit folk ?

Edit; Hiphopare eller gangstas kan ta sig. Så jävla fult med turkmustasch, wu-tangbyxor och tupactröja, samt New york Yankees- new erakeps på sned. Lika vidrigt som allt white trash som sitter vid fågelhuset i azaleadalen varje fredag och lördagkväll och super sig fulla på folköl och slår sönder papperskorgar.

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Emoz är den värsta gruppen av alla, om inte ändå bloddrickande gothare och svartrockare är värre.

Punkare är töntar, nitar och grönt hår är bara fult. Vafan, varför kan folk inte bara ha på sig vanliga klädr och bete sig som vanlgit folk ?

Dom kanske trivs i den klädseln etc. likaså tror jag mycket väl att du trivs i hur du klär dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm...

Jag tollererar i stort sett alla stilar, utom EMO och vissa grova varianter av punk.

EMO= Fjolligt

Punk= Fem triljoner piercingar, halvrakade skallar (speciellt vidrigt på tjejer)

Dock är det upp till var och en hur han ska se ut.

Själv har jag "Korrekt 19-åringsstil", alltså bär jag M90!

Undantagsvis på helgerna då är det jeans och Rustydusty som gäller!

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

What..The Fuck De e ju de som e vanligt folk... ;)

Palla vara fjortis som tror att man e såå alternativ. .."Hej kolla jag sitter bland massa Svartsminkade människor på plattan jag e sååå alternativ" Brr....Får fan rysnigar av sånna :P

Om nu man ska hålla sig någulunda till emnet..Så HATAR jag värkligen Hip-hoppare/Fjortisar och alla sorters wannabees Eller typ...Dom här Som går omkring snaggade med Fjolliga klädes plagg som kostade såå mycke...Ta inte illa upp nu men många här på GTAsajtens forum e just den "sorten" Som jag inte gillar :ph34r:

Just för att i GTA SA så e man en Jävla negerdunkare....Och de e juuust de jag inte gillar :)

Ta de lunt nu..Menar inget illa :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

What..The Fuck De e ju de som e vanligt folk... ;)

Palla vara fjortis som tror att man e såå alternativ. .."Hej kolla jag sitter bland massa Svartsminkade människor på plattan jag e sååå alternativ" Brr....Får fan rysnigar av sånna :P

Om nu man ska hålla sig någulunda till emnet..Så HATAR jag värkligen Hip-hoppare/Fjortisar och alla sorters wannabees Eller typ...Dom här Som går omkring snaggade med Fjolliga klädes plagg som kostade såå mycke...Ta inte illa upp nu men många här på GTAsajtens forum e just den "sorten" Som jag inte gillar :ph34r:

Just för att i GTA SA så e man en Jävla negerdunkare....Och de e juuust de jag inte gillar :)

Du verkar inte gilla många stilar, vad är du igentligen ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj vad roligt det skulle se ut.

Om alla var likadana, fy fan.

Låt folk ha på sig det dom vill och respektera det.

Jag respekterar alla stilar. Det är som jag typ börjar hatar färgade bara för att ett få tal gör en sak.

------------------------------------

Jag har själv vart så att jag inte gillade folk med andra sitlar.

Men nu har jag vuxit ifrån det och respekterar hur dom vill se ut.

Tycker det bara är roligt att det finns olika klädstilar, kul att kolla på människor

om alla ser någolunda lika ut.

Och det där med att skära sig, det finns i alla stilar.

T.o.m i den "vanliga" stilen, det är människor som är deprimerade.

Handlar inte om någon stil som skär sig.

Det finns vanliga kvinnor/män som gör det, och det är ingen stil.

Fattar inte hur man kan bunta ihop en sak till en stil.

Det finns ju i alla stilar lixom.

Det jag menar är att det finns många människor i världen som mår dåligt.

Och alla har olika stilar, klär sig olika och vissa ser helt normala ut.

Bara för att en kille från turkiet rånar en bank, betyder det att alla turkar i hela världen är så?

Lär känna folk innan ni spyr ut massa skit om dom, ni känner ju inte äns människan.

Visst visst, ni kanske inte gillar stilen, men jag tycker ändå ni ska respektera hur den personen vill se ut.

Och inte tycka skit om en hel grupp bara för några gör så och så.

Aa det ville jag bara säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det bara är roligt att det finns olika klädstilar, kul att kolla på människor

Bara för att en kille från turkiet rånar en bank, betyder det att alla turkar i hela världen är så?

Lär känna folk innan ni spyr ut massa skit om dom, ni känner ju inte äns människan.

Visst visst, ni kanske inte gillar stilen, men jag tycker ändå ni ska respektera hur den personen vill se ut.

Ack, så vackert. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

What..The Fuck De e ju de som e vanligt folk... :ermm:

Kan du förklara det där lite bättre? Jag förstår inte alls. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj vad roligt det skulle se ut.

Om alla var likadana, fy fan.

Låt folk ha på sig det dom vill och respektera det.

Jag respekterar alla stilar. Det är som jag typ börjar hatar färgade bara för att ett få tal gör en sak.

------------------------------------

Aa det ville jag bara säga.

Poesi i mina öron.

"Labels are for soup cans, not people"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor