Jump to content

Emo, punkare, fjortisar, etc..

Nik.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 366
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Folk jag har fördomar emot;

Fjortisar.

Folk som har fördomar mot andra, inklusive mig, det vill säga, att jag har fördomar mot mig själv,vilket dom flesta har, om dom har riktigt lågt självförtroende som jag, och det resulterar med aatt jag får fördomar mot mig tillbaka, ifrån mig. Punkt.

Edit. Herr Enhörning; Det är till överdrift, ingen ska behöva lida avvåld för att man är... Sig själv. Punkt punkt..

Rumpa - Alfabet - Glas - Penis

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle du nog inte tycka om du träffat han(JehovasVittnet) han har gett sej på en lärare och mig ett antal gånger

Men vad har det med att han är Jehovas Vittne att göra? Det är ju bara dumt, du påstod att flera Jehovas Vittnen får bli nerslagna och sparkade. Skriv ut all informatinom innan du tänker tala nästa gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad har det med att han är Jehovas Vittne att göra? Det är ju bara dumt, du påstod att flera Jehovas Vittnen får bli nerslagna och sparkade. Skriv ut all informatinom innan du tänker tala nästa gång.

Det finns andra Jehovas på min skola och alla är precis likadana...så fort dom inte får som dom vill så får dom ryck....

En i min klass sinade en jehova's cykel...då ringde hans pappa hem till mig och sa att jag och min bror hade slott sönder hans cykel...

Här kan ni läsa lite mer om misshandeln...ELEV NEDSLAGEN

Varför skulle någon slå ned en elev utan anledning, och de elever som inte velat gå till Skolan dagen efter, Du kan ju gissa vad dom är

SVAR: JEHOVAS...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KalleR has it. Emos är patetiska, vare sig det betyder emotional eller DIY hardcore. Vare sig det innebär Panic! At The Disco eller Rites Of Spring. När jag blir president på livstid är det dessa svin som radas upp mot väggen först.

Hähä.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns andra Jehovas på min skola och alla är precis likadana...så fort dom inte får som dom vill så får dom ryck....

En i min klass sinade en jehova's cykel...då ringde hans pappa hem till mig och sa att jag och min bror hade slott sönder hans cykel...

Här kan ni läsa lite mer om misshandeln...ELEV NEDSLAGEN

Varför skulle någon slå ned en elev utan anledning, och de elever som inte velat gå till Skolan dagen efter, Du kan ju gissa vad dom är

SVAR: JEHOVAS...

Jag hänvisar till din första post som innefattade misshandeln.

En som är Jehovas vittne på vår skola blev nedslagen och sparkad i huvudet...

det får gärna hända igen

Där skriver du att fler Jehovas Vittnen får blir misshandlade, för din del, ingenting om att någon är stökig, eller att flera av dom är sådanna, utan bara att fler Jehovas Vittnen får bli nersparkade och misshandlade. Det finner jag både fel och dumt, då INGEN ska behandlas på ett så illa sätt, eller behandla någon annan på det sättet. Att du drar upp något som någon, somdu borde förstått då, skulle svara på och starta en disskusion, utan att ge ut all information, är helt och hållet urkorkat. Du får ta och räkna med konsekvenser inklusive motgångar.

Att du sedan postar en länk som inte gjorde mig något klokare förstår jag inte. Den hade verkligen inget med vårat samtals-ämne att göra. "Läsa mer" sa du, det enda som stod i artikeln var hur misshandeln gick till och resultatet, absolut ingenting om vad vi håller på att disskuterar om.

Japp, Maimstream tänker mogna ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla som försöker vara så svarta som möjligt med svart skit runt ögonen, svart hår och svarta skinrockar är världens fulaste människor. Om man kan kalla det människor, för de ser ut som odjur.

Däremot hur deras personlighet är, är en annan femma men det skiter jag fullständigt i. Jag vill ändå inte vara homie med sådana.

Och sådana som VaXXor också. Usch.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla som försöker vara så svarta som möjligt med svart skit runt ögonen, svart hår och svarta skinrockar är världens fulaste människor. Om man kan kalla det människor, för de ser ut som odjur.

Däremot hur deras personlighet är, är en annan femma men det skiter jag fullständigt i. Jag vill ändå inte vara homie med sådana.

Och sådana som VaXXor också. Usch.

jag kan hålla med om lite av det du säger men du låter som om du lyssnar på typ rix fm

hela dagarna ser ut som en kopia av alla andra och beterdig som en kopia av alla andra...

har jag fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag kan hålla med om lite av det du säger men du låter som om du lyssnar på typ rix fm

hela dagarna ser ut som en kopia av alla andra och beterdig som en kopia av alla andra...

har jag fel?

Oj! Jag är en kopia. Jag har Nudie-jeans och Energie-tröja, som alla andra. Men vem är då orginalet?

Jag anser - som många andra gör - att en normal stil är fan inte att gå runt och löjla sig och se ut som denna (varning för känsliga! :ph34r: ) grabb. Och för att jag är normal, och lyssnar på normal musik samt ser normal ut, så är jag en copycat? Hmm, låt mig tänka..

Jag har en normal stil och mina vänner beter sig som mig och är normalt klädd även dem.

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor