T-Ryder Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 jag e skills på de En fråga bara, Har du dyslexi eller annan läs/skrivsvårighet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Suck. bara för att klädstilen har sina likheter är det inte samma grupp människor. fattar väl du med om du tänker efter? Som att säga att Emo och Indie är samma, de har rätt lik look, men emos är efterblivna och Indie's är coola. KalleR has it. Emos är patetiska, vare sig det betyder emotional eller DIY hardcore. Vare sig det innebär Panic! At The Disco eller Rites Of Spring. När jag blir president på livstid är det dessa svin som radas upp mot väggen först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Pico for president! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Pico for president! Vote for Pico and he slays them for us! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 You can play with us now, the cool children in this class *hands over a dinosaur* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Jaha? Klär alla andra sig i chockrosa tröjor och säger "Daaah! Öhh! HOOOOORA" minst en gång i varje mening? Japp. Titta ut genom fönstret... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Hatar emos, vi har några i vår klass, världens problembarn. Deras liv går ut på att röka/skada sig själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Hatar emos, vi har några i vår klass, världens problembarn. Deras liv går ut på att röka/skada sig själva. Skada sej själva? Skära sej eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Skada sej själva? Skära sej eller? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Vad tycker ni om Jehovas Vittne da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Vad tycker ni om Jehovas Vittne da? Har typ aldrig ringt på hos mig så har ingen speciell åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Vad tycker ni om Jehovas Vittne da? Hatar dom, gillar verkligen inte när dom kommer och ringer på dörren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Vad tycker ni om Jehovas Vittne da? Men de är ju fan efterblivna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Jo,Jehovas vittnen är ju lite knepig men KKK då,dom är 100x100 värre. K*:Knock,knock O*: opens the door, Yeah? K: Follow me, O: Okey,what's the matter? Then K takes O out in to a desert with the nearest house 32 miles away K: Nothing,BANG! (gun pointed at the head.) K*=knocker O*=owner. (och nu förutsätter jag att den som försöker inleva sig i detta tro sig att vara färgad,annars funkar inte skiten) Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Bleh, ska jehovas vittnen räknas som en stil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Esteter? Japp, faktiskt. Iallafall häromkring så är Estetprogrammet översvämmat av svartrockiga och Emo-liknande varelser. Edit: Jehovas har aldrig plingat på hos mig? Kanske för att jag bor ute på landet? Redigerad 20 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Edit: Jehovas har aldrig plingat på hos mig? Kanske för att jag bor ute på landet? Antagligen, men var glad för det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Nej, Jehovas Vittnen är dom roligaste miffona jag vet. Älskar att äga ut dom när dom kommer och knackar. Je: Hejsan, Vill ni gå med i Jehovas Vittnen och komma till himlen? SNäääla J: I am goin to hell bitches- Je: . Ses Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Japp, faktiskt. Iallafall häromkring så är Estetprogrammet översvämmat av svartrockiga och Emo-liknande varelser. Exakt. De brukar samlas i grupper utanför skolan. När vi går förbi brukar vi säga ''Eh! Kolla in estetbögarna!''. Ganska roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts