eXotic Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Du kanske är synsk? Nej, jag syftar mer på att det är han som skapar alla poänglösa trådar, eller så är det bara att alla hans trådar är poänglösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Aka Grunge. Mjo... Kan man väl kalla det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Mjo dani filth är goth/death i stilen så Men EMO betyder Emotional om jag fattat rätt? vad har det med o skära sig själv? edit: @Archemra: Jag tycker han är rätt söt, fast inte just på den bilden kanske Måste säga detta: Hatar folk som tror Dani och hans CoF spelar black metal. Det ÄR Extreme Gothic Metal, men i början var de väl lite black-influerade. Skulle säg att han är goth... Och nej, man är inte emo för man skär sig, beror heltpå i vilket syfte.. Som Stell eller KalleR sa så vill emos bara ha uppmärksamhet, medans en del blackmetal vokalister gör det för att få ett så extremt intryck som möjligt. EDIT: SKIT! Intryck* Redigerad 19 oktober, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 19 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Nej, jag syftar mer på att det är han som skapar alla poänglösa trådar, eller så är det bara att alla hans trådar är poänglösa. jag e skills på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Måste säga detta: Hatar folk som tror Dani och hans CoF spelar black metal. Det ÄR Extreme Gothic Metal, men i början var de väl lite black-influerade. Skulle säg att han är goth... Och nej, man är inte emo för man skär sig, beror heltpå i vilket syfte.. Som Stell eller KalleR sa så vill emos bara ha uppmärksamhet, medans en del blackmetal vokalister gör det för att få ett så extremt uttryck som möjligt. Black metal är det fan inte i vilket fall, men enligt dem är dem Gothic/Symphonic death metal.. Orginell death metal som kom i början av 80 och i slutet av 90 som t ex Dismmber är orgniell o bra death metal, det är ju den första, sen har det ju bildats nya "fejk" death metal så att säga.. tror du förstår vad jag menar, t ex Melodic o det edit: föresten, tycker inte Cradle of filth är det minsta goth i sättet att spela, det är mera symphony, när du säger goth tänker jag mera på The 69 eyes, Deathstars, Moonspell osv. edit2: Tycker inte Den här med cradle of filth låter det minsta goth :/ där emot Deathstars och The 69 eyes Redigerad 19 oktober, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 19 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Black metal är det fan inte i vilket fall, men enligt dem är dem Gothic/Symphonic death metal.. Orginell death metal som kom i början av 80 och i slutet av 90 som t ex Dismmber är orgniell o bra death metal, det är ju den första, sen har det ju bildats nya "fejk" death metal så att säga.. tror du förstår vad jag menar, t ex Melodic o det Du har koll på de där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Jag har "skills" på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Black metal är det fan inte i vilket fall, men enligt dem är dem Gothic/Symphonic death metal.. Orginell death metal som kom i början av 80 och i slutet av 90 som t ex Dismmber är orgniell o bra death metal, det är ju den första, sen har det ju bildats nya "fejk" death metal så att säga.. tror du förstår vad jag menar, t ex Melodic o det edit: föresten, tycker inte Cradle of filth är det minsta goth i sättet att spela, det är mera symphony, när du säger goth tänker jag mera på The 69 eyes, Deathstars, Moonspell osv. Jo, misstog mig, Extreme/symphonic gothic metal är vad eliterna säger, vad vet jag, knappt hört dom. Death metal i all ära, min favoritgenre. Håller med melo-dm är ingen höjdare direkt. Jo, musikstilen goth är dock inte det jag menar... deras "outfit" är mer gothic enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Jo, misstog mig, Extreme/symphonic gothic metal är vad eliterna säger, vad vet jag, knappt hört dom. Death metal i all ära, min favoritgenre. Håller med melo-dm är ingen höjdare direkt. Jo, musikstilen goth är dock inte det jag menar... deras "outfit" är mer gothic enligt mig. Aha okey, då förstår jag, editerade ett inlägg där övre innan jag läste ditt, skitsamma tycker Death är grymt bra, gillar oxo Melodic Deathmetal så som Symphonic Death metal, tycker faktist Dark tranquillity är riktigt bra, även om det är Melodic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Okej, ni har en samlingstråd för rock i musikforumet. Håll er till den om ni ska snacka musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Alltså vafan, orka snacka om vilken stil man har. Man köper det man tycker är snyggt, skit i vilken "stil" det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Alltså vafan, orka snacka om vilken stil man har. Man köper det man tycker är snyggt, skit i vilken "stil" det är. Fo' sho' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Alltså vafan, orka snacka om vilken stil man har. Man köper det man tycker är snyggt, skit i vilken "stil" det är. Det man tycker är snyggt kanske tillhör en viss stil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Det man tycker är snyggt kanske tillhör en viss stil? Jaha, du tycker ju fortfarande att det är snyggt eftersom att du gillar det, inte för att det är från den stilen. Jag tycker bara det låter så fult när alla sitter och diskuterar vilken stil man har, och jag tycker inte det spelar någon roll, utan man kan köpa det man gillar istället. Om det råkar vara typ gammal metal eller vafan det kallas, fine, men det spelar ju inte särskilt stor roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Det man tycker är snyggt kanske tillhör en viss stil? Men man kanske inte tycker att det är snyggt för att det råkar tillhöra en viss stil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 EMO är inget jag gillar precis, tycker det e lite snuskigt och lite läskigt Den stilen jag gillar mest är Skinhead stilen. Tycker det är extremt snyggt med bombar jackor och kängor. En annan snygg stil är ju Psycho (eller vad man kallar det) Lite 50-tal och lite punk, mumma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Jaha, du tycker ju fortfarande att det är snyggt eftersom att du gillar det, inte för att det är från den stilen. Jag tycker bara det låter så fult när alla sitter och diskuterar vilken stil man har, och jag tycker inte det spelar någon roll, utan man kan köpa det man gillar istället. Om det råkar vara typ gammal metal eller vafan det kallas, fine, men det spelar ju inte särskilt stor roll. Jag håller med. Men man kanske inte tycker att det är snyggt för att det råkar tillhöra en viss stil nej, inte sagt det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Sötizz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Jävla estetare! Redigerad 19 oktober, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Jävla estetare!Esteter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts