KalleR Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Emos och svartrockare är samma sak. Båda är svartklädda, båda sminkar sig, båda skär sig. Suck. bara för att klädstilen har sina likheter är det inte samma grupp människor. fattar väl du med om du tänker efter? Som att säga att Emo och Indie är samma, de har rätt lik look, men emos är efterblivna och Indie's är coola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 En emo flera emots. Själv gillar inte inte dessa varelser vars kallas för "emo"(emot enligt kalle). Varför. Stör mig på folk som ska sticka ut och inte se något. Dessutom så har de en ful klädstil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Emos och svartrockare är samma sak. Båda är svartklädda, båda sminkar sig, båda skär sig. Svartrockare sminkar inte sig direkt.. eller inte alla iaf, alla kan ju sminka sig om dem vill.. stör mig att alla säger att dem med skinnjacka o långt hår är svartrockare, blev själv kallad svartrockare av det okunniga :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Suck. bara för att klädstilen har sina likheter är det inte samma grupp människor. fattar väl du med om du tänker efter? Som att säga att Emo och Indie är samma, de har rätt lik look, men emos är efterblivna och Indie's är coola. Okej, det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Fjortisar är ohyra! Honorna är hemska och allmänt jobbiga, medans hanarna kör runt och leker tuff på bögpulka! Själv har jag min egen stil... Antar jag... Brukar ha svarta munkjackor och vanliga jeans, eller så har jag flanell-skjorta... Aka Grunge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 En emo flera emots. Själv gillar inte inte dessa varelser vars kallas för "emo"(emot enligt kalle). Varför. Stör mig på folk som ska sticka ut och inte se något. Dessutom så har de en ful klädstil. Nä nu jälvar Var faktiskt du som döpte dom till emot (19:57) SSU-Anna dömd! : Läxade upp en brud som ville att jag skulle förklara varför jag inte gillar emot (19:57) SSU-Anna dömd! : tog mig tid att förklara det också (19:57) SSU-Anna dömd! : haha (19:57) kalle, senilt ge: inte gillar emot? (19:58) SSU-Anna dömd! : ja, jag är inte förtjust i emos nej (19:58) kalle, senilt ge: jaha. inte heller ett fan av emottar (20:00) SSU-Anna dömd! : emottar (20:00) SSU-Anna dömd! : haha (20:00) SSU-Anna dömd! : emos är definitionen för flera emos (20:00) SSU-Anna dömd! : En emo, flera emos (20:00) SSU-Anna dömd! : Den emoten (20:00) kalle, senilt ge: Det är fortfarande du som började skriva emot (20:01) SSU-Anna dömd! : haha, det var ett slarvfel? (20:01) SSU-Anna dömd! : E och T är ganska nära varandra (20:01) SSU-Anna dömd! : lätt att slinta (20:01) kalle, senilt ge: du är en emot (20:01) SSU-Anna dömd! : och skriva emot istället. (20:01) kalle, senilt ge: du menar s (20:01) SSU-Anna dömd! : HAha, Emot är fan nice att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 ..Sen finns det stilarna jag avskyr som hip-hop och trance, tycker det är extremt fult när killar har påsiga kläder och sin fula kepps på snedd, skitfult imo Hmm, sen när gick alla som lyssnade på trance i påsiga kläder och keps? Använder aldrig keps, inte någon av mina polare heller som lyssnar på trance. Sen hip-hopare är väl en annan sak men, trance, nä.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Hmm, sen när gick alla som lyssnade på trance i påsiga kläder och keps? Använder aldrig keps, inte någon av mina polare heller som lyssnar på trance. Sen hip-hopare är väl en annan sak men, trance, nä.. Jag är inte så hemma på den stilen men tycker det är fult, alla som lyssnar på det behöver ju förstås inte klä sig med stilen, var kanske lite otydlig där måste bara fråga,tycker ni denna människa ser emo/svartrockare ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Jag är inte så hemma på den stilen men tycker det är fult, alla som lyssnar på det behöver ju förstås inte klä sig med stilen, var kanske lite otydlig där måste bara fråga,tycker ni denna människa ser emo/svartrockare ut? Goth, helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Jag är inte så hemma på den stilen men tycker det är fult, alla som lyssnar på det behöver ju förstås inte klä sig med stilen, var kanske lite otydlig där måste bara fråga,tycker ni denna människa ser emo/svartrockare ut? Nej, han ser läskig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Goth, helt klart. Mjo dani filth är goth/death i stilen så Men EMO betyder Emotional om jag fattat rätt? vad har det med o skära sig själv? edit: @Archemra: Jag tycker han är rätt söt, fast inte just på den bilden kanske Redigerad 19 oktober, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Men EMO betyder Emotional om jag fattat rätt? vad har det med o skära sig själv? "Det är så synd om mig och ingen förstår mig, därför skär jag mig i handlederna för att få uppmärksamhet." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 "Det är så synd om mig och ingen förstår mig, därför skär jag mig i handlederna för att få uppmärksamhet." Hm okey.. men personligen förstår jag inte hur man kan tro att man får "bra" uppmärksamhet genom att skära sig i handlederna, men dumförklaras mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Mjo dani filth är goth/death i stilen så Men EMO betyder Emotional om jag fattat rätt? vad har det med o skära sig själv? edit: @Archemra: Jag tycker han är rätt söt, fast inte just på den bilden kanske inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Hm okey.. men personligen förstår jag inte hur man kan tro att man får "bra" uppmärksamhet genom att skära sig i handlederna, men dumförklaras mera Precis som små barn som börjar gråta när de inte får som dom vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Att ödsla tid vid att förbanna jönsarna är lika fånigt som förbanna överhuvudtaget. K-Ä-R-L-E-K är ordet ni söker, aight? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Jag säger också "emos" om "sådana" människor, men emo är egentligen en musikstil ( http://en.wikipedia.org/wiki/Emo_%28music%29 ). Förövrigt så säger många säger att dom har en egen klädstil men det är svårt att inte bli inspirerad av sin musikstil och/eller andra intressen. Sedan finns det säkert de som har sin egna klädstil men jag tror nog oftast att det ändå är så som jag sa... Redigerad 19 oktober, 2006 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Hur kommer det sig att det inte förvånar mig att det är just du som skapat den här tråden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Hur kommer det sig att det inte förvånar mig att det är just du som skapat den här tråden ? Du kanske är synsk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 19 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Hur kommer det sig att det inte förvånar mig att det är just du som skapat den här tråden ? He he He men de va ingen annan som gorde de ju.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts