VaXXoR Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Fuck EMOS. Ni är fan efterblivna hela bunten. Ser ut som nån jävla pajas. Sluta prata till musiken som om den vore en person. Tack Ni alla kan lika gärna sluta. Emo´sarna som ni kallar dom finns inte här. Finns inget att tracka ner på. Redigerad 1 december, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Sluta prata till musiken som om den vore en person. Tack Ni alla kan lika gärna sluta. Emo´sarna som ni kallar dom finns inte här. Finns inget att tracka ner på. Men nu får du väl ge dig? Det är alltid du som börjar tjata om att du är såå emo men absolut inte fjortisemo eller fashioncore utan riktig, äkta emo som är stolt över sin heelt egna stil som inte bara är kopia av någon annans. Vill du inte prata om det, sluta ta upp det hela jävla tiden. Och, jo, du är emo. Du säger ju det själv, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Men nu får du väl ge dig? Det är alltid du som börjar tjata om att du är såå emo men absolut inte fjortisemo eller fashioncore utan riktig, äkta emo som är stolt över sin heelt egna stil som inte bara är kopia av någon annans. Vill du inte prata om det, sluta ta upp det hela jävla tiden. Och, jo, du är emo. Du säger ju det själv, right? Jag har aldrig sagt att jag är emo, dumfan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Va fen vad alla ska klaga, om han vill se ut så så får han väl göra det. Jävla skit snack överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Aja slutar prata om Emo nu då. Får vi se om alla andra slutar prata skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Va fen vad alla ska klaga, om han vill se ut så så får han väl göra det. Jävla skit snack överallt. I'll copy that... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Nääävaaah Have it your way. Du har förlorat min respekt. Jävligt duktigt att yttra dig när du inte ens känner mig så... bara för jag inte skulle märka av alkisar, är jag en alkis då? dumfan Jag känner inte dig, men jag är väldigt bra på att bedöma hur människor är och jag har, ska vi säga "observerat" dig sen du kom hit. Jag vet vem du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts