Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Aa jag är fett Emotional hardcore. Synd att man inte var teckno eller schlager. Det är rätt häftigt. Skulle också villja vara hiphop eller death metal. Men nu börjar jag snart lacka på riktigt. Hade du inte gjort en så stor grej om "Jak er emo, vare sig ni vill eller inte! " från början, så hade ingen hållt på så här. På det här forumet finns det en massa olika personer med en massa oolika stilar. Men det är bara du som håller på att tjata om din stil hela tiden. Inte konstigt att de som inte gillar den (från början, det har inget att göra med att just du är emo) håller på och säger saker emot. Ditt emosnack är inget annat än spam nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Men nu börjar jag snart lacka på riktigt. Hade du inte gjort en så stor grej om "Jak er emo, vare sig ni vill eller inte! " från början, så hade ingen hållt på så här. På det här forumet finns det en massa olika personer med en massa oolika stilar. Men det är bara du som håller på att tjata om din stil hela tiden. Inte konstigt att de som inte gillar den (från början, det har inget att göra med att just du är emo) håller på och säger saker emot. Ditt emosnack är inget annat än spam nu för tiden. Okej så all emo skit jag får, är inte det spam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 How do you understand the term EMO? (Opinions in forums) Trend for teenagers 23% (134) Emo = Emotional 22% (127) I hate EMO 14% (81) Genre of softcore punk music 11% (66) Like a Goth, only much less dark and much more Harry Potter 11% (65) I dont' have my opinion 10% (55) Lifestyle/subculture/fashion 8% (47) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Okej så all emo skit jag får, är inte det spam? Du gräver din egen grav. Eller ska jag säga... som man bäddar får man ligga. ALLTID du som börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Aa jag är fett Emotional hardcore. Synd att man inte var teckno eller schlager. Det är rätt häftigt. Skulle också villja vara hiphop eller death metal. Du verkar inte vilja förstå, eller hur? Emo är en musikstil, inte en klädstil/"livsstil" eller vad du nu försöker säga att det är. Kan inte du bara sluta tjata om hur jävla rätt emo du är (fast du egentligen inte verkar förstå riktigt vad det är/inte är)? Blir så otroligt tjatigt. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Du verkar inte vilja förstå, eller hur? Emo är en musikstil, inte en klädstil/"livsstil" eller vad du nu försöker säga att det är. Kan inte du bara sluta tjata om hur jävla rätt emo du är (fast du egentligen inte verkar förstå riktigt vad det är/inte är)? Blir så otroligt tjatigt. Tack. Ha svart hår med lugg för ögonen, skära sig, sminka sig, till viss del bära speciella kläder och alltid titta neråt på bilder är mer än en musikstil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Du verkar inte vilja förstå, eller hur? Emo är en musikstil, inte en klädstil/"livsstil" eller vad du nu försöker säga att det är. Kan inte du bara sluta tjata om hur jävla rätt emo du är (fast du egentligen inte verkar förstå riktigt vad det är/inte är)? Blir så otroligt tjatigt. Tack. Ehh det verkar vara du som inte vill fatta? Jag har fan sagt 500 ggr att emo är en musikstil. Kläd stilen heter fashioncore inte emo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Ehh det verkar vara du som inte vill fatta? Jag har fan sagt 500 ggr att emo är en musikstil. Kläd stilen heter fashioncore inte emo. Så varför tycker du att du är emo när det bara är en musikstil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Så varför tycker du att du är emo när det bara är en musikstil? Jag tycker inte jag är emo. Man kan inte äns vara emo. När jag säger att jag är det så driver jag, för att vissa tror man kan vara det. Jag lyssnar bara på Emo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Jag tycker inte jag är emo. Man kan inte äns vara emo. När jag säger att jag är det så driver jag, för att vissa tror man kan vara det. Jag lyssnar bara på Emo. Slå mig gärna om jag har fel, men jag skulle kunna svära på att du har sakt att du "är emo". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Slå mig gärna om jag har fel, men jag skulle kunna svära på att du har sakt att du "är emo". När jag säger att jag är det så driver jag, för att vissa tror man kan vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 När jag säger att jag är det så driver jag, för att vissa tror man kan vara det. Hur tror du att du ska kunna bli tagen på allvar när du inte ens är seriös med det du säger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Ha svart hår med lugg för ögonen, skära sig, sminka sig, till viss del bära speciella kläder och alltid titta neråt på bilder är mer än en musikstil. Japp men VaXXor vill inte förstå att det är det ni menar när ni säger emo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Japp men VaXXor vill inte förstå att det är det ni menar när ni säger emo. Dom som skär sig och skit. Dom kallar jag emo med, jag vet vad emo är på riktigt. Om jag går förbi plattan här i stockholm t.ex. så säger jag typ "Vi går, det är för emo här!" För att driva med dom. Men bara för att dom som skär sig och tror emo är nån "jag vill dö stil" så behöver inte alla hålla på och säga att Emo är det på riktigt. För det är inte det. Jag fattar att ni inte gillar dom som håller på, det gör inte jag heller. Dom gör musikstilen till en dålig grej. Skära sig och må dåligt är ju en känsla inom sig, inte en stil. Dom som klär sig i fashioncore har ju sne lugg och allt sånt. Men skära sig och så hör inte till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Dom som skär sig och skit. Dom kallar jag emo med, jag vet vad emo är på riktigt. Om jag går förbi plattan här i stockholm t.ex. så säger jag typ "Vi går, det är för emo här!" För att driva med dom. Men KalleR och resten får inte göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Men KalleR och resten får inte göra det? Joo visst, det bryr jag mig inte om. Men dom behöver inte säga att emo är det. Gillar Emo så mycket, därför försvarar jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Dom som skär sig och skit. Dom kallar jag emo med, jag vet vad emo är på riktigt. Om jag går förbi plattan här i stockholm t.ex. så säger jag typ "Vi går, det är för emo här!" För att driva med dom. Men bara för att dom som skär sig och tror emo är nån "jag vill dö stil" så behöver inte alla hålla på och säga att Emo är det på riktigt. För det är inte det. Jag fattar att ni inte gillar dom som håller på, det gör inte jag heller. Dom gör musikstilen till en dålig grej. Skära sig och må dåligt är ju en känsla inom sig, inte en stil. Dom som klär sig i fashioncore har ju sne lugg och allt sånt. Men skära sig och så hör inte till det. Emo är bögigt. Du är emo. Dom är emo. Ni är likadana allihop. Lägg ner nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Det är det jag gör. Jävligt duktigt att yttra dig när du inte ens känner mig så... bara för jag inte skulle märka av alkisar, är jag en alkis då? dumfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Jävligt duktigt att yttra dig när du inte ens känner mig så... bara för jag inte skulle märka av alkisar, är jag en alkis då? dumfan Njae, det skulle man faktiskt kunna ana då Svårt att missa dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Fuck EMOS. Ni är fan efterblivna hela bunten. Ser ut som nån jävla pajas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts