skribb Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Vad i helvete får dig att tro att jag är en fjortis..? jag hatar fjortisar.. dumfan edit: Bara för jag inte märker av fjortisarna på helgon, som ni nu säger finns, är jag en fjortis för det? har du inte tänkt att jag kanske inte ens försöker snacka med fjortisar? tänk efter lite innan du yttrar dig Det är det jag gör. Ingen som vet var man kan få tag i flanell-skjortor? Tycker det tillhör min "stil" och vill ha en ny... Världens bästa webbutik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Vet alla nu att jag klär mig så här för att jag tycker det är as snyggt och älskar musiken? Jag trivs så jävla bra i det hära! Så ni vet Älskar värkligen min stil och musiksmak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Älskar värkligen min stil och musiksmak Ja det vore ganska dumt att hata sin stil och musiksmak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Ja det vore ganska dumt att hata sin stil och musiksmak. Man kan ju även vara lättpåverkad och gå efter en stil och musik för att man gillar den. FjortiZZzZZzZzZZZzZzzzzzZZZZZZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Vet alla nu att jag klär mig så här för att jag tycker det är as snyggt och älskar musiken? Jag trivs så jävla bra i det hära! Så ni vet Älskar värkligen min stil och musiksmak Gonna break ya bubble t'day: It's just a phase. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Gonna break ya bubble t'day: It's just a phase. Vet inte vad det är för bubbla du pratar om. Lever inte i en iaf Har bara hittat min stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Vet inte vad det är för bubbla du pratar om. Lever inte i en iaf Har bara hittat min stil. Jag är glad för din skull men det skiter jag fullständigt i. Kan du sluta tjata om detta snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Jag är glad för din skull men det skiter jag fullständigt i. Kan du sluta tjata om detta snart? Nääävaaah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Nääävaaah Du borde verkligen uttrycka dig någon annastans än på det här forumet. Vi är ju som bekannt knappast imponerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Du borde verkligen uttrycka dig någon annastans än på det här forumet. Vi är ju som bekannt knappast imponerade. Försöker inte imponera på er. Vill bara att alla vet att jag inte är nått äckel som skär sig och vill dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Försöker inte imponera på er. Vill bara att alla vet att jag inte är nått äckel som skär sig och vill dö. Okej. Men vi vet det nu. Du är ungefär som RavenE i dreamhack-tråden: RavenE: Nästa år ska jag komma. RavenE: Nästa år ska jag komma. RavenE: Nästa år måste jag komma. RavenE: Nästa år ska jag komma. VaXXor: Jag älskar min stil och min musiksmak, och jag skär mig inte. VaXXor: Jag älskar min stil och min musiksmak, och jag skär mig inte. VaXXor: Jag älskar min stil och min musiksmak, och jag skär mig inte. VaXXor: Jag älskar min stil och min musiksmak, och jag skär mig inte. Get the point? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Get the point? Jaa jag fattar, men folk här verkar inte fatta vad jag säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Jaa jag fattar, men folk här verkar inte fatta vad jag säger. Vi fattar men orkar inte bry oss. Vi skiter totalt i dig - förstår du det? Vi hatar din jävla keffa stil och kommer inte börja gilla den bara för att du tjatar om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Försöker inte imponera på er. Vill bara att alla vet att jag inte är nått äckel som skär sig och vill dö. Emo = Äckel. Emo = Skära sig. VaXXor = Emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Vi fattar men orkar inte bry oss. Vi skiter totalt i dig - förstår du det? Vi hatar din jävla keffa stil och kommer inte börja gilla den bara för att du tjatar om den. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Emo = Äckel. Emo = Skära sig. VaXXor = Emo Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Aa jag är fett Emotional hardcore. Synd att man inte var teckno eller schlager. Det är rätt häftigt. Skulle också villja vara hiphop eller death metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Aa jag är fett Emotional hardcore. Synd att man inte var teckno eller schlager. Det är rätt häftigt. Skulle också villja vara hiphop eller death metal. Emo är en livsstil för fjortisar, vad du än säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Emo är en livsstil för fjortisar, vad du än säger. Emo är ganska mycket i era ögon, kan ni bestämma er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Emo är ganska mycket i era ögon, kan ni bestämma er? Precis det som alltid sagts. Fjortis och bög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts