KalleR Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Eller hur seg sida...den här är massa skojj...Du kanske redan har en? ...Många "alternativa" och "emos" brukar ha såån.... min bdb Ännjooy död åt sepeföreldrar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 död åt sepeföreldrar! Puss på er! ylvapylva Rentah! o_o x'D Mirräääh! linaah! öh XDD Alice fridaH! Ellah x'D MASSOR! LIKSOM :D:D:D:D:D:D:D: :*: x3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Puss på er! ylvapylva Rentah! o_o x'D Mirräääh! linaah! öh XDD Alice fridaH! Ellah x'D MASSOR! LIKSOM :D:D:D:D:D:D:D: :*: x3 hej då tyffing hoppas du få massa ÿberkul nere i ....DÄr borta med ida..och ja vilka de nu va :3 MAssa kul....massa skojj massa damp x'D och massa såååås på diiig!!!!:* Igen HA KUL INGET DEPP ELLER SÅÅÅ BARA KUUUUUUUL!! :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 29 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 (redigerad) HAHAHAA X'''D ennu ett misstag ..dumma GTAsajtare :'( *cut cut* Redigerad 29 november, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 (redigerad) Eller hur seg sida...den här är massa skojj...Du kanske redan har en? ...Många "alternativa" och "emos" brukar ha såån.... min bdb Ännjooy Nej, pallar inte med sånt. Och sen gör jag inte som alla andra "emos" eller "alternativa". Redigerad 29 november, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Du är en praktfjant, ungefär. Här kan du få uppmärksamhet och "spralla runt" hur mycket du vill med likasinnade som glidit av banan. http://209.85.12.227/395/163/emo/g00d.gif Vad är det för fel på helgon? helgon är det enda communityt man kan snacka med NORMALA människor, orka JL bögar och allt annat skit som finns på lunar o sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Vad är det för fel på helgon? helgon är det enda communityt man kan snacka med NORMALA människor, orka JL bögar och allt annat skit som finns på lunar o sånt Helgon är för alternativt så det är äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Helgon är för alternativt så det är äckligt. Dem på lunar trivs antagligen med folket som hänger där, vi som har alternativa klädstilar trivs bäst på helgon, så är det bara... det känns frukstansvärt skönt att inte bli kommenterad för sin klädstil på helgon som jag blev på lunar när jag väl hade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 NORMALA människor Visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Visst. Okey...det jag anser är NORMALA människor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Vad är det för fel på helgon? helgon är det enda communityt man kan snacka med NORMALA människor, orka JL bögar och allt annat skit som finns på lunar o sånt Ledsen att förstöra din syn på världen men Helgon är minst lika fjortis som Lunarstorm. Till och med Helvetet.org har invarderats av seksi_flikka och kompani. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Ledsen att förstöra din syn på världen men Helgon är minst lika fjortis som Lunarstorm. Till och med Helvetet.org har invarderats av seksi_flikka och kompani. Jag har då inte stött på en enda fjortis på helgon, vet inte ens vad helvetet.org är för nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Jag har då inte stött på en enda fjortis på helgon, vet inte ens vad helvetet.org är för nåt Jodå. Det har du garanterat. bara att de är kamouflerade med svartfärgat hår och vitt ansikte. Ang. helvetet.org så får man en tillräcklig uppfattning genom att bara besöka första sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Jodå. Det har du garanterat. bara att de är kamouflerade med svartfärgat hår och vitt ansikte. Ang. helvetet.org så får man en tillräcklig uppfattning genom att bara besöka första sidan. Okey, men så länge jag inte märker av att dem är fjortisar så är det skönt, och jag har inte märkt av något sånt än så länge ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Är det någon som vet någon bra hemsida med frisyrer? På "emo frillor", måste ha några som jag kan visa hon som ska klippa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Och sen gör jag inte som alla andra "emos" eller "alternativa". Det var inte dåligt alternativt av dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Okey, men så länge jag inte märker av att dem är fjortisar så är det skönt, och jag har inte märkt av något sånt än så länge ^^ Det är för att du själv är en. Oops, Freudian slip. Är det någon som vet någon bra hemsida med frisyrer? På "emo frillor", måste ha några som jag kan visa hon som ska klippa. Kan du inte fråga på vampirelovers.com eller vad den där emo-communityn nu hette? Jag har svårt att tro att någon är vill hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Kan du inte fråga på vampirelovers.com eller vad den där emo-communityn nu hette? Jag har svårt att tro att någon är vill hjälpa dig. Vampirefreaks heter den, seg sida det med Men nu vet jag typ hur jag ska ha iaf. Sä hära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 (redigerad) Det är för att du själv är en. Vad i helvete får dig att tro att jag är en fjortis..? jag hatar fjortisar.. dumfan edit: Bara för jag inte märker av fjortisarna på helgon, som ni nu säger finns, är jag en fjortis för det? har du inte tänkt att jag kanske inte ens försöker snacka med fjortisar? tänk efter lite innan du yttrar dig Redigerad 29 november, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Ingen som vet var man kan få tag i flanell-skjortor? Tycker det tillhör min "stil" och vill ha en ny... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts