AngryAxel Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Jag tycker att vissa mods/admins har storhetsvansinne. On-topic, tycker jag att man bör sluta racka ner på folk, och deras stilar - Visst, ni kan gilla dem eller inte, men att ta ens persons kläd-, hår-, eller musikstil och använda den som en förolämpning är väldigt omoget. Alla är olika, och att kategorisera in människor i klara grupper är inte bara omöjligt, utan helt och hållet onödigt. Om s.k. 'Emos, punkare, fjortisar, etc' trivs med det de gör, låt dem för all del fortsätta med det, utan att kasta en massa anklagelser och glåpord mot dem. Jo jo, tråden är till för att diskutera "alla stiler som finns", och det har jag inget emot, det var bara de personliga påhoppen som jag reagerade på. Ny sida - Swish. Redigerad 26 november, 2006 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 §1.3 - Hot och kränkningar är förbjudet. Då detta är den mest grövsta regeln som bryts genom att snacka slabb emot/om VaXXor, och hans kläd/musik/livs-stil, borde det inte då vara tillåtet att bryta mot alla andra regler som StellHell bryter emot? Som warez? Detta är endast en hypotetisk fråga. Gör vad ni vill emot mig, bara jag får ett vettigt och funtat svar. Ja, absolut, vad fan tror du själv. Var kränker jag honom som person? Jag kränker alla emo's på vår jord, då jag hatar dom något innerligt. Att han just är emo, men inte kan ett skit om det gör ju inte saken roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Att han just är emo, men inte kan ett skit om det gör ju inte saken roligare. Undrar vem det är som inte kan ett skit här. Alltså, klädstilen heter fashioncore. Inte emo. tadaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Undrar vem det är som inte kan ett skit här. Alltså, klädstilen heter fashioncore. Inte emo. tadaaa Stoppa pressarna! VaXXoR vet hur man länkar till en wiki-sida!11111onewoneoenoenoen Ok, vad vet du mer än att emo står för emotional hardcore och klädstilen kallas fashioncore.. Suck. Sen dag 1 har du bara länkat oss sidor, men aldrig ett ord mer än det. Du citerar andra folk, så du har onekligen ingen aning själv. Kolla på P-C's film som han postade i dagens lol, du är ju EXAKT som dom visar, och ändå var den filmen enbart för att jävlas med er dumma emos... Suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Undrar vem det är som inte kan ett skit här. Alltså, klädstilen heter fashioncore. Inte emo. tadaaa ja jävlar! undrar de:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Stoppa pressarna! VaXXoR vet hur man länkar till en wiki-sida!11111onewoneoenoenoen Ok, vad vet du mer än att emo står för emotional hardcore och klädstilen kallas fashioncore.. Suck. Sen dag 1 har du bara länkat oss sidor, men aldrig ett ord mer än det. Du citerar andra folk, så du har onekligen ingen aning själv. Kolla på P-C's film som han postade i dagens lol, du är ju EXAKT som dom visar, och ändå var den filmen enbart för att jävlas med er dumma emos... Suck. Någon frågade vad fashioncore var, så jag länkade till en sida? Försöker bara få in i din tröga skalle vad emo egentligen är, men du är ju helt puckad så jag ger nu upp, tro va fan du vill. Skiter helt och hållet i det. Jag står för min stil och för den jag är. Min stil är en stor sak i mitt liv nu, så jag kommer hålla fast vid den. Skiter i vad folk tycker och tänker. Jag älskar värkligen den jag är nu, och trivs hur bra som hälst. Jag har min version av vad emo är, så kan du ha din. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Någon frågade vad fashioncore var, så jag länkade till en sida? Försöker bara få in i din tröga skalle vad emo egentligen är, men du är ju helt puckad så jag ger nu upp, tro va fan du vill. Skiter helt och hållet i det. Jag står för min stil och för den jag är. Min stil är en stor sak i mitt liv nu, så jag kommer hålla fast vid den. Skiter i vad folk tycker och tänker. Jag älskar värkligen den jag är nu, och trivs hur bra som hälst. Jag har min version av vad emo är, så kan du ha din. jasså, de har du, de har ja förståt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 POPO http://youtube.com/watch?v=f4SS4bnuWTk&...ted&search= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Som sagt. "Ni" emos är ju fan wannabe gay hela bunten. Det är ju för fan inne att strula med bögar när man är emo.. Äckelpäckel. Äntligen nån med vett i skallen, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Jag vet, emo har blivit de det är nu tack vare dom som tycker synd om sig själva. Jag lovar att dom inte äns vet vad emo är, dom kommer säga att det är emotional. Och musiken dom lyssnar på är t.ex. My chemical romance, som inte är emo. Bullet for my valentine är också rätt vanligt, men det är ju metal. Det är bra band, men det är inte emotional hardcore. Dom följer den strömmen, och dom är verkligen inte sig själva. Jag skulle vilja veta varför dom är så "deppiga". Tror vissa är det bara för att få uppmärksamhet, eller för att göra som sina kompisar. Jag klär mig endast för musiken och för att jag gillar den och tycker det är snyggt. Jag själv har inte bara "emo" smak på allting, lyssnar på rätt blandad musik. Men jag älskar värkligen Emo/Screamo, det är en viktig del i mitt liv. Gillar musiken så mycket. Kläd stilen med. Känner mig verkligen hemma i den. Så varför måste alla vara emot mig bara för det? Är jag en dålig människa bara för att jag har en stil som kanske är lite anorlunda? Tycker folk ska sluta dömma en hel "grupp", alla är faktiskt inte depp-barn. screamo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 POPO http://youtube.com/watch?v=f4SS4bnuWTk&...ted&search= *SLAFFS* Never fucking mind. Jag hatar emos.. tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 VaXX, du lever i en bubbla. Jag har inget emot dig och det vet du, men jag tycker inte att du borde hålla fast vid din definition av emo så krampaktigt som du gör, då det ofta är förgäves. Det enda det orsakar är att du får människor emot dig, och ibland undrar jag om inte detta är syftet, att du vill ha uppmärksamhet kring dig och din emostil. Försk bara inse att språk förändras och förnyas. Många termer ändrar mening och betydelse, och så vidare. Oftast är det majoriteten som "bestämmer" vad termen betyder och vad den används för. Ordet gay exempelvis betydde från början glad på engelska - du vet vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 jasså, de har du, de har ja förståt!! Alltså vafan.. Du är skittråkig, snälla var tyst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 VaXX, du lever i en bubbla. Jag har inget emot dig och det vet du, men jag tycker inte att du borde hålla fast vid din definition av emo så krampaktigt som du gör, då det ofta är förgäves. Det enda det orsakar är att du får människor emot dig, och ibland undrar jag om inte detta är syftet, att du vill ha uppmärksamhet kring dig och din emostil. Försk bara inse att språk förändras och förnyas. Många termer ändrar mening och betydelse, och så vidare. Oftast är det majoriteten som "bestämmer" vad termen betyder och vad den används för. Ordet gay exempelvis betydde från början glad på engelska - du vet vad jag menar. Jag kan erkänna att jag söker uppmärksamhet ibland. Men det är inte "jag vill dö" uppmärksamhet iaf. Det är mer att jag skojjar och sprallar runt och det tycker jag är roligt. Är typ barnsligt sprallig. Men Emo- musiken är en stor del i mitt liv. Min klädstil med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Jag kan erkänna att jag söker uppmärksamhet ibland. Men det är inte "jag vill dö" uppmärksamhet iaf. Det är mer att jag skojjar och sprallar runt och det tycker jag är roligt. Är typ barnsligt sprallig. Men Emo- musiken är en stor del i mitt liv. Min klädstil med Inte särskillt roligt för gemene man, men det vet du väl redan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Inte särskillt roligt för gemene man, men det vet du väl redan . I dön´t undärstääääääänd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 I dön´t undärstääääääänd Du är en praktfjant, ungefär. Här kan du få uppmärksamhet och "spralla runt" hur mycket du vill med likasinnade som glidit av banan. http://209.85.12.227/395/163/emo/g00d.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Du är en praktfjant, ungefär. Här kan du få uppmärksamhet och "spralla runt" hur mycket du vill med likasinnade som glidit av banan. http://209.85.12.227/395/163/emo/g00d.gif Är redan medlem Seg sida tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Det är ju inte direkt någon tillfällighet att VaXXoR skrivit mest inlägg här i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 29 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Är redan medlem Seg sida tycker jag Eller hur seg sida...den här är massa skojj...Du kanske redan har en? ...Många "alternativa" och "emos" brukar ha såån.... min bdb Ännjooy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts