Jump to content

Emo, punkare, fjortisar, etc..

Nik.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 366
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är det nått fel med att vara bög/bi eller? :angry:

Fel och fel.. vissa känner sig mindre trygga i sällskap av en homosexuell person. De tror väl att de är så förbaskat snygga att alla bögar vill ha dom.

Själv tillhör jag väl indie-folket. Lata, kaffe-drickande och musikälskande tonåringar som för hemligt krig mot emos. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fel och fel.. vissa känner sig mindre trygga i sällskap av en homosexuell person. De tror väl att de är så förbaskat snygga att alla bögar vill ha dom.

Själv tillhör jag väl indie-folket. Lata, kaffe-drickande och musikälskande tonåringar som för hemligt krig mot emos. :angry:

Jag håller med dig där faktiskt (den första meningen)!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har absolut inget emot homosexuella eller bisexuella.

Skulle dom tända på mig så skulle jag inte bry mig.

Skulle bli glad för att dom tycker jag är attraktiv.

Homosexuella är offtast jätte trevliga, och roliga och vara med.

Njo . . . Håller med dig lite.. men det kan bli obehaligt . . . Ibland :angry: Jag har heller inget emot dom, men jag blir galen ifall någon rör mig :angry: (Misstolka inte det, galen att någon rör mig, är ingen bög :( )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njo . . . Håller med dig lite.. men det kan bli obehaligt . . . Ibland :angry: Jag har heller inget emot dom, men jag blir galen ifall någon rör mig :angry: (Misstolka inte det, galen att någon rör mig, är ingen bög :( )

Asså om en kille skulle typ börja strula med mig.

Så hade ja inte ba "va fan gör du ditt äckel, stick!"

Jag är inte rädd för sånt :lol:

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aa, det är såå emo att vara bi eller bög.

Du vet inte äns vad emo är så du kan hålla käften.

Du verkar ju inte veta så jättebra vad en emo är heller, då varje någon gång frågar vad det är så kopierar du frågpr och svar från "youdontknowemo.tk" och låter en internetsida stå för vad du tycker och tänker. Återigen, jag har inget emot att du är emo, utan dina resonemang och åsikter.

Oj vad icke-mainstream!

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du verkar ju inte veta så jättebra vad en emo är heller, då varje någon gång frågar vad det är så kopierar du frågpr och svar från "youdontknowemo.tk" och låter en internetsida stå för vad du tycker och tänker. Återigen, jag har inget emot att du är emo, utan dina resonemang och åsikter.

Oj vad icke-mainstream!

Det roligaste är att på den sidan så står det att "riktiga" emos inte klär sig osv som VaXXoR gör. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor