VaXXoR Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Bögigt o sminka sig... Är det nått fel med att vara bög/bi eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Är det nått fel med att vara bög/bi eller? En del verkar ha något emot bögar. Det låter nästan som att de tror att satan ska komma och äta upp dem om de råkar se en bög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Är det nått fel med att vara bög/bi eller? Fel och fel.. vissa känner sig mindre trygga i sällskap av en homosexuell person. De tror väl att de är så förbaskat snygga att alla bögar vill ha dom. Själv tillhör jag väl indie-folket. Lata, kaffe-drickande och musikälskande tonåringar som för hemligt krig mot emos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Fel och fel.. vissa känner sig mindre trygga i sällskap av en homosexuell person. De tror väl att de är så förbaskat snygga att alla bögar vill ha dom. Själv tillhör jag väl indie-folket. Lata, kaffe-drickande och musikälskande tonåringar som för hemligt krig mot emos. Jag håller med dig där faktiskt (den första meningen)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Själv tillhör jag väl indie-folket. Lata, kaffe-drickande och musikälskande tonåringar som för hemligt krig mot emos. Går i dina spår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Jag har absolut inget emot homosexuella eller bisexuella. Skulle dom tända på mig så skulle jag inte bry mig. Skulle bli glad för att dom tycker jag är attraktiv. Homosexuella är offtast jätte trevliga, och roliga och vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Jag har absolut inget emot homosexuella eller bisexuella. Skulle dom tända på mig så skulle jag inte bry mig. Skulle bli glad för att dom tycker jag är attraktiv. Homosexuella är offtast jätte trevliga, och roliga och vara med. Njo . . . Håller med dig lite.. men det kan bli obehaligt . . . Ibland Jag har heller inget emot dom, men jag blir galen ifall någon rör mig (Misstolka inte det, galen att någon rör mig, är ingen bög ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Njo . . . Håller med dig lite.. men det kan bli obehaligt . . . Ibland Jag har heller inget emot dom, men jag blir galen ifall någon rör mig (Misstolka inte det, galen att någon rör mig, är ingen bög ) Asså om en kille skulle typ börja strula med mig. Så hade ja inte ba "va fan gör du ditt äckel, stick!" Jag är inte rädd för sånt Redigerad 26 november, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Asså om en kille skulle typ börja strula med mig. Så hade ja inte ba "va fan gör du ditt äckel, stick!" Jag är inte rädd om dom skulle röra mig Skulle du inte ha sagt något annat? Jag skulle fan slått dom i magen och skrikit fula saken han Men det skulle vara helt OK ifall det var en tjej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Asså om en kille skulle typ börja strula med mig. Så hade ja inte ba "va fan gör du ditt äckel, stick!" Jag är inte rädd för sånt Som sagt. "Ni" emos är ju fan wannabe gay hela bunten. Det är ju för fan inne att strula med bögar när man är emo.. Äckelpäckel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Som sagt. "Ni" emos är ju fan wannabe gay hela bunten. Det är ju för fan inne att strula med bögar när man är emo.. Äckelpäckel. Det kanske finns några undantag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Asså om en kille skulle typ börja strula med mig. Så hade ja inte ba "va fan gör du ditt äckel, stick!" Jag är inte rädd för sånt Äsch trams snack, kom ut ur garderoben istället. Du skulle fortsatt strula med han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Som sagt. "Ni" emos är ju fan wannabe gay hela bunten. Det är ju för fan inne att strula med bögar när man är emo.. Äckelpäckel. Aa, det är såå emo att vara bi eller bög. Du vet inte äns vad emo är så du kan hålla käften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Aa, det är såå emo att vara bi eller bög. Du vet inte äns vad emo är så du kan hålla käften. Vilket han vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Aa, det är såå emo att vara bi eller bög. Du vet inte äns vad emo är så du kan hålla käften. VaXXoR, jag tror inte att man får säga så till en Admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 VaXXoR, jag tror inte att man får säga så till en Admin Å nej, kung stell kommer banna mig om jag säger att han ska hålla keeft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Å nej, kung stell kommer banna mig om jag säger att han ska hålla keeft Kan ju alltih hoppas att StellHell tar sitt förnuft till fånga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Kan ju alltih hoppas att StellHell tar sitt förnuft till fånga. Bara för jag lyssnar på emo så ska jag bli bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Aa, det är såå emo att vara bi eller bög. Du vet inte äns vad emo är så du kan hålla käften. Du verkar ju inte veta så jättebra vad en emo är heller, då varje någon gång frågar vad det är så kopierar du frågpr och svar från "youdontknowemo.tk" och låter en internetsida stå för vad du tycker och tänker. Återigen, jag har inget emot att du är emo, utan dina resonemang och åsikter. Oj vad icke-mainstream! Redigerad 26 november, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Du verkar ju inte veta så jättebra vad en emo är heller, då varje någon gång frågar vad det är så kopierar du frågpr och svar från "youdontknowemo.tk" och låter en internetsida stå för vad du tycker och tänker. Återigen, jag har inget emot att du är emo, utan dina resonemang och åsikter. Oj vad icke-mainstream! Det roligaste är att på den sidan så står det att "riktiga" emos inte klär sig osv som VaXXoR gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts