Nik. Skrivet 22 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Nej. MEN JAH HAR ITTE LIKA FINT HÅR SOM DUH SÅ JAH KAN ALDRI FÅ SÅN FRISYR!!! JA HAR JUH FÖSÖKT MASOR AV GÅNER!!!!! :'( :'( ingenting är omöjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Nej. MEN JAH HAR ITTE LIKA FINT HÅR SOM DUH SÅ JAH KAN ALDRI FÅ SÅN FRISYR!!! JA HAR JUH FÖSÖKT MASOR AV GÅNER!!!!! :'( :'( Peruk ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Tihi, jag har tjockt och fint hår. ...betyder inte att jag ska bli emo, dock. Redigerad 22 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Jag har goda nyheter. Jag ska klippa mig snart! Ni får se resultatet sen, och ja, det är en "emo frilla". Jag hoppas det blir bra Och om det blir det så ska jag börja använda ögonskugga också. Nu är det bara kajal Btw, tycker ni det är fel att man sminkar sig som kille? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Btw, tycker ni det är fel att man sminkar sig som kille? Sminka sig diskret för att se bättre ut ser jag inget problem med, gör det dock inte själv. Därimot att kladda kajal i hela ansiktet för att man tror det är tufft att vara ett emoäckel borde det vara dödsstraff på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Sminka sig diskret för att se bättre ut ser jag inget problem med, gör det dock inte själv. Därimot att kladda kajal i hela ansiktet för att man tror det är tufft att vara ett emoäckel borde det vara dödsstraff på. Man har kajal runt ögonden, inte i hela ansiktet. Smink nOOb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Man har kajal runt ögonden, inte i hela ansiktet. Smink nOOb! Som inom de flesta områden, så kan man även missbruka denna produkt. ...Men vad har hänt med min meningsuppbyggnad? Redigerad 23 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Mhm, jag tänkte klippa mig för nån dag sen, tunna ut håret och klippa lite i hår topparna så att håret börjar växa och frodas som bambu träd och bli jetteh långt och inte för tjokt, men det visade sig att frisörskan inte hade tid förens efter dh, så jak får väl vänta till dess isf.. :/ vilka faggotzar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Btw, tycker ni det är fel att man sminkar sig som kille? "Sminkar sig som kille"? Man sminkar sig som människa! Men för att svara på din fråga; nej, absolut inte. Jag gör det inte nu men kommer antagligen börja när jag blir äldre och fulare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Jag har goda nyheter. Jag ska klippa mig snart! Ni får se resultatet sen, och ja, det är en "emo frilla". Jag hoppas det blir bra Och om det blir det så ska jag börja använda ögonskugga också. Nu är det bara kajal Btw, tycker ni det är fel att man sminkar sig som kille? Snälla, säg att du skämtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Snälla, säg att du skämtar. Snälla, öppna ditt sinne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Snälla, öppna ditt sinne. Bögigt o sminka sig... Sålänge det inte handlar om Kiss eller ett Black Metal band på en spelning, lite skillnad IRL och på Scen. Redigerad 26 november, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Bögigt o sminka sig... Sålänge det inte handlar om Kiss eller ett Black Metal band på en spelning. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Bögigt o sminka sig... Sålänge det inte handlar om Kiss eller ett Black Metal band på en spelning, lite skillnad IRL och på Scen. Tack, du fick mig att brista ut i skratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Smink är till för tjejer, inte killar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Smink är till för tjejer, inte killar Sålänge det inte handlar om Kiss eller ett Black Metal band på en spelning. Så var det va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Så var det va? Ett undantag är på scen, men irl så ska bara tjejer ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Ett undantag är på scen, men irl så ska bara tjejer ha det Scenen är virtuell eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Bögigt o sminka sig... Det är din åsikt. Förklara nu för mig vad som skiljer på killar och bögar, är inte det samma sak? Och vari ligger problemet hos dessa bögar? Smink är till för tjejer, inte killar Du säger det ja. Är det därför de gamla egyptierna använde kosmetika till både höger och vänster, man som kvinna? Och utöver detta, vem har bestämt att smink är för tjejer? Den största anledning till att så få män använder smink är dels för att kvinnor enligt tradition använder smink i större utsträckning, och dels för att en man som sminkar sig ser lite androgyn ut av detta, beroende på vad mannen använder såklart. Smink är inte till för tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Ett undantag är på scen, men irl så ska bara tjejer ha det Man kan inte säga att det bara är till för tjejer ,där emot så är det mest tjejer som sminkar sig, men smink är minst lika mycket till för killar som för tjejer, sen om endel tycker det är bögigt eller inte hör inte till saken edit: Damn, såg inte skribbs inlägg Redigerad 26 november, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts