Frenzy Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Patronbälte hör inte dödsmetallen till. Det är black så det stänker om det! Skulle vilja säga detsamma om skinnjacka också faktiskt. ------------- Låter typ som Dimebag. Najs 1. Mja,patronbälte är väl ren black skulle jag säga, så det håller jag med om. Skinnjacka är nog väldigt blandat, men syns nog mest inom black. 2. Haha, nja, med annat hår så kanske, Antflaxx ser dock ut som en smal Dimebag emellanåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 1. Mja,patronbälte är väl ren black skulle jag säga, så det håller jag med om. Skinnjacka är nog väldigt blandat, men syns nog mest inom black. 2. Haha, nja, med annat hår så kanske, Antflaxx ser dock ut som en smal Dimebag emellanåt. Hokai, dem nissarna jag snackar med går oftast runt i jeansvästar med massa märken på , uppochnervända kors som halsband och sånt ,camo braller och... ja ibland skinnjacka, så antar att jag fått det där ifrån, sen om det var black eller death var jag inte säker på, förknippade det med death pga dem jag känner har det på sig, my bad i vilket fall kan jag inte tänka mig att patronbälte kan vara bekvämt Föredrar nitbälten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Hokai, dem nissarna jag snackar med går oftast runt i jeansvästar med massa märken på , uppochnervända kors som halsband och sånt ,camo braller och... ja ibland skinnjacka, så antar att jag fått det där ifrån, sen om det var black eller death var jag inte säker på, förknippade det med death pga dem jag känner har det på sig, my bad i vilket fall kan jag inte tänka mig att patronbälte kan vara bekvämt Föredrar nitbälten Patronbälte är metal! Själv använder jag ett helt vanligt skärp, orkar inte bry mig. Jag har också ett upp-pch-nervänt kors som halsband, har alltid på mig det förutom när jag använder min Tors hammare. Ska köpa en skinnjacka när jag har råd, vilket nog dröjer en tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Patronbälte är metal! Själv använder jag ett helt vanligt skärp, orkar inte bry mig. Jag har också ett upp-pch-nervänt kors som halsband, har alltid på mig det förutom när jag använder min Tors hammare. Ska köpa en skinnjacka när jag har råd, vilket nog dröjer en tid. Skinnjacka är kärlek gillar stilen på old school killar, men känner att jag inte skulle trivas med stilen håller mig till killer spikes och läder Aja, ska nog köpa en till skinnjacka/kappa o sätta i massa killer spikes o sånt i den, fast helst en skinnjacka, begangad billig jävel som man kan misshandla med nitar, inte kul om man gör hål i en skitdyr skinnjacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Skinnjacka är kärlek gillar stilen på old school killar, men känner att jag inte skulle trivas med stilen håller mig till killer spikes och läder Aja, ska nog köpa en till skinnjacka/kappa o sätta i massa killer spikes o sånt i den, fast helst en skinnjacka, begangad billig jävel som man kan misshandla med nitar, inte kul om man gör hål i en skitdyr skinnjacka Vet inte vad du menar med Kille spikes. Vill sätta nitar på axlarna på min jeansvest, det är vädligt snyggt. Nu ska jag käka kebabpizza. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Vet inte vad du menar med Kille spikes. Vill sätta nitar på axlarna på min jeansvest, det är vädligt snyggt. Nu ska jag käka kebabpizza. Enligt alla metal affärer där jag köpt lösa nitar,nitarmband o nitbälten och sånt så är: Killer: (Sånt nitarmband har jag ) http://www.shock.se/userfiles/1/3/52/popup_11-rad-spik_2.jpg Murder: (ca 6 cm cone-spike typ,fast denna ska vara spettsig) http://www.shock.se/userfiles/1/3/48/connit_large.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Enligt alla metal affärer där jag köpt lösa nitar,nitarmband o nitbälten och sånt så är: Killer: (Sånt nitarmband har jag ) http://www.shock.se/userfiles/1/3/52/popup_11-rad-spik_2.jpg Murder: (ca 6 cm cone-spike typ,fast denna ska vara spettsig) http://www.shock.se/userfiles/1/3/48/connit_large.jpg Ja, nu när du säger det så! Murder skulle man ju haft på axlarna på jeansvesten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 (redigerad) Ja, nu när du säger det så! Murder skulle man ju haft på axlarna på jeansvesten. Jo, en punkare i min skola har det, förbannat snyggt, fast han har på sin skinnjacka, känner dock en metal-kille som har en jeanväst med nitar på Själv ska jag nog blanda, beroende på vart man ska ha det, kan vara lite otympligt med 6 cm nitar på t ex armarna edit: Föresten, såg att du sade förr att du inte ansåg att CoF var black, det står i min manual här till Thornography "Symphonic influded death/black metal" under "genre-biten" :usnure: Redigerad 21 november, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Jo, en punkare i min skola har det, förbannat snyggt, fast han har på sin skinnjacka, känner dock en metal-kille som har en jeanväst med nitar på Själv ska jag nog blanda, beroende på vart man ska ha det, kan vara lite otympligt med 6 cm nitar på t ex armarna edit: Föresten, såg att du sade förr att du inte ansåg att CoF var black, det står i min manual här till Thornography "Symphonic influded death/black metal" under "genre-biten" :usnure: Enligt Encyclopaedia Metallum så är Cradle of Filth följande: Black/Gothic Metal (early), Extreme Gothic Metal (recent) Detta passar enligt mig in väldigt bra. Encyclopaedia Metallum har i princip alltid "rätt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 (redigerad) Enligt Encyclopaedia Metallum så är Cradle of Filth följande: Black/Gothic Metal (early), Extreme Gothic Metal (recent) Detta passar enligt mig in väldigt bra. Encyclopaedia Metallum har i princip alltid "rätt". Vill då veta hur extreme goth låter i så fall edit: men varför säger CoF säg själva vara Symhponic death/Black metal då? Redigerad 21 november, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Vill då veta hur extreme goth låter i så fall edit: men varför säger CoF säg själva vara Symhponic death/Black metal då? Det väl inte jag. Jag skulle aldrig kalla dem det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Det väl inte jag. Jag skulle aldrig kalla dem det i alla fall. Okey ,det spelar ingen roll, dem är bra o det är det som räknas, kan du nämna något extreme goth-band eller liknande? blev lite nyfiken på hur det låter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Okey ,det spelar ingen roll, dem är bra o det är det som räknas, kan du nämna något extreme goth-band eller liknande? blev lite nyfiken på hur det låter CoF? Annars så: 1. Ate Extreme Gothic Metal 2. Black Dust Extreme Gothic Metal 3. Cataclysmic Avatar Extreme Gothic Metal 5. Cult of Shadows Extreme Gothic/Death Metal 6. Golden Dawn Extreme Gothic Metal 7. Luminus Extreme Gothic Metal 8. Sin of Kain Extreme gothic metal 9. Stillbirth (Isl) Extreme Gothic Metal 10. Winter of Vehemence Dark/Extreme Gothic/Doom Metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 CoF? Annars så: 1. Ate Extreme Gothic Metal 2. Black Dust Extreme Gothic Metal 3. Cataclysmic Avatar Extreme Gothic Metal 5. Cult of Shadows Extreme Gothic/Death Metal 6. Golden Dawn Extreme Gothic Metal 7. Luminus Extreme Gothic Metal 8. Sin of Kain Extreme gothic metal 9. Stillbirth (Isl) Extreme Gothic Metal 10. Winter of Vehemence Dark/Extreme Gothic/Doom Metal Okey, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Man får väll vara som man vill. Men jag är ingen av dom iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Ska försöka få en klipptid i slutet av veckan så jag kan få min EMO frilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Ska försöka få en klipptid i slutet av veckan så jag kan få min EMO frilla Du saen gång i tiden sa att jag hade fin frisyr.. Tycker du att jag ser emo ut? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 22 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Ska försöka få en klipptid i slutet av veckan så jag kan få min EMO frilla Hoppas du blir söt och inte som nån wannabee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Hoppas du blir söt och inte som nån wannabee Lajnux kan inte bli ful! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Du saen gång i tiden sa att jag hade fin frisyr.. Tycker du att jag ser emo ut? :'( Nej. MEN JAH HAR ITTE LIKA FINT HÅR SOM DUH SÅ JAH KAN ALDRI FÅ SÅN FRISYR!!! JA HAR JUH FÖSÖKT MASOR AV GÅNER!!!!! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts