VaXXoR Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Absolut, men EMO's är ingen ras. Men för all del, få igenom så ni bler en egen ras så jävlar ska ni få se på etnisk ränsning! Hitler kan slänga sig i väggen, likaså alla judar. Nu är det EMO's som står på menyn att bli gasade. Oooooh rädd jag blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Oooooh rädd jag blir Va? Du är bara en liten fjortis-emo som är osäker på din sexualitet. Dig skulle jag kedja fast inna i mitt stora palats och låta dig bestämma din sexualitet på dom mest ohumana sätt möjligt. > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Vad kan man kalla dem neutrala som går runt o bara finns? som inte har någon speciell klädstil? det finns ju JL-bögar o sånt som går runt o ser allmänt äckliga ut med märkeskläder, men jag menar vanliga några ideér på namn på dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Vad kan man kalla dem neutrala som går runt o bara finns? som inte har någon speciell klädstil? det finns ju JL-bögar o sånt som går runt o ser allmänt äckliga ut med märkeskläder, men jag menar vanliga några ideér på namn på dem? Svenssons ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Vad kan man kalla dem neutrala som går runt o bara finns? som inte har någon speciell klädstil? det finns ju JL-bögar o sånt som går runt o ser allmänt äckliga ut med märkeskläder, men jag menar vanliga några ideér på namn på dem? Casual? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Va? Du är bara en liten fjortis-emo som är osäker på din sexualitet. Dig skulle jag kedja fast inna i mitt stora palats och låta dig bestämma din sexualitet på dom mest ohumana sätt möjligt. > Ehh va? Har jag sagt något om min sexualitet? Läser du äns vad jag skriver eller hittar du bara på saker för att få klanka ner på mig ? Xemtoth: Mugglare (från harry P) Redigerad 19 november, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Vad kan man kalla dem neutrala som går runt o bara finns? som inte har någon speciell klädstil? det finns ju JL-bögar o sånt som går runt o ser allmänt äckliga ut med märkeskläder, men jag menar vanliga några ideér på namn på dem? Glackglorghs ? Nah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Vad kan man kalla dem neutrala som går runt o bara finns? som inte har någon speciell klädstil? det finns ju JL-bögar o sånt som går runt o ser allmänt äckliga ut med märkeskläder, men jag menar vanliga några ideér på namn på dem? Öhm, lämna din kategorisering av människor på hyllan, det är fan bara larvigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Vad fan ska jag mer förklara? Mer? Du har inte förklarat något alls. Du kan ju börja med att förklara VARFÖR du tycker synd om dem. Jag förstår inte ens att jag måste instruera dig... Vad kan man kalla dem neutrala som går runt o bara finns? som inte har någon speciell klädstil? det finns ju JL-bögar o sånt som går runt o ser allmänt äckliga ut med märkeskläder, men jag menar vanliga några ideér på namn på dem? Måste man sätta namn på allt? Vad är det för en vrickad världssyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Måste man sätta namn på allt? Vad är det för en vrickad världssyn? Det är mer vrickat att tro man är bättre än vissa personer som har en annan stil. Och trycka ner dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) Det är mer vrickat att tro man är bättre än vissa personer som har en annan stil. Och trycka ner dom. Jaha och när gör skribb det? Jävla bra argument. Seriöst killar, sluta sätta namn på varenda jävla stil. Jag mår illa. Om ni nu inte vill vara mainstream, ha er egen stil, istället för att stenhårt följa en annan och kalla det er egen! Usch. Särskilt du VaXxor, du njuter ju verkligen av alla uppmärksamhet du får av att "vara emo". Jag hackar inte på din "stil", utan på dig. Redigerad 20 november, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Måste man sätta namn på allt? Vad är det för en vrickad världssyn? Nää inte behöver man det men just nu vill jag det bara för jag vill känna igen stiler och sånt genom att förknippa dem med namn så behöver det ju alla göra det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Jaha och när gör skribb det? Jävla bra argument. Särskilt du VaXxor, du njuter ju verkligen av alla uppmärksamhet du får av att "vara emo". Jag hackar inte på din "stil", utan på dig. Sa inte att han gjorde det, men det verkar som många gör det här. Anledningen till att jag är som jag är för att jag vill inte bara sitta still och ta all skit man får det är jobbigt i längden. Men jag ska sluta med det, vill inte vara mainstream. För det är jag verkligen inte, om man är det som min stil så hänger man offtast på plattan här i stockholm och ser ut som alla andra. När jag gör så jag får uppmärksamhet så gör jag det för att driva med folk. Jag klär mig så här för att det är snyggt och jag gillar musiken, inget annat. Men förlåt, jag ska försöka ändra lite på mig om ni tycker det är störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Jaha och när gör skribb det? Jävla bra argument. Seriöst killar, sluta sätta namn på varenda jävla stil. Jag mår illa. Om ni nu inte vill vara mainstream, ha er egen stil, istället för att stenhårt följa en annan och kalla det er egen! Usch. Särskilt du VaXxor, du njuter ju verkligen av alla uppmärksamhet du får av att "vara emo". Jag hackar inte på din "stil", utan på dig. Han kanske trivs som emo? det är faktist bevisat att om man har dåligt självförtroende vill man tillhöra något, det är något så i mitt fall, har förbannat dåligt självförtroende, men trivs med min stil i vilket fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Han kanske trivs som emo? det är faktist bevisat att om man har dåligt självförtroende vill man tillhöra något, det är något så i mitt fall, har förbannat dåligt självförtroende, men trivs med min stil i vilket fall Dåligt självförtroende har jag inte, jag tycker man ska vara den man är och leva med det Sen om ingen gillar det kan dom ta sig någonstans. Va den man är född till att vara lixom Mitt självförtroende har faktiskt ökat med den här stilen jag har. Många tjejer tycker om "emo-pojkar", och jag har blevit mer attraktiv för tjejer känns det som. Killar med kanske, vet inte. Att ha dåligt självförtroende är offtast avtändande för många, det är bättre och ha bra. Det kommer alltid någon tjej/kille till slut. Bara man är sig själv Ha inte dåligt självförtroende Xemtoth, var dig själv bara och tyck om dig själv. Mitt tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Måste man sätta namn på allt? Vad är det för en vrickad världssyn? Hur är känslan av samhörighet på ett eller annat sätt vara en vrickad världssyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) Dåligt självförtroende har jag inte, jag tycker man ska vara den man är och leva med det Sen om ingen gillar det kan dom ta sig någonstans. Va den man är född till att vara lixom Mitt självförtroende har faktiskt ökat med den här stilen jag har. Många tjejer tycker om "emo-pojkar", och jag har blevit mer attraktiv för tjejer känns det som. Killar med kanske, vet inte. Att ha dåligt självförtroende är offtast avtändande för många, det är bättre och ha bra. Det kommer alltid någon tjej/kille till slut. Bara man är sig själv Ha inte dåligt självförtroende Xemtoth, var dig själv bara och tyck om dig själv. Mitt tips Jag har börjat få bättre, jag hänger med death metal o goth polare nu så.. mera kontakt med tjejerna o sånt, sluta inte vara "emo" för att andra tycker det är fult bara, emopojkar e riktigt söta edit: Anledningen till mitt dåliga självförtroende började nog med att jag var en nolla enligt alla andra, alla klankade ner på mig ,när jag valde min stil jag trivdes med så kände jag att jag tillhörde något och att jag inte var ensam längre edit2: det är som du säger, t ex emo pojkar blir attkrativare känns det som för emo brudar tycker om emo killar ,samma sak med goth/death metal o sånna liknande stiler, fast old school death metal har mest...långt hår, patronbälte och skinnjacka så vet inte hur det blir för dem Frenzy kör lite old school ,fråga han,hihi Redigerad 20 november, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 edit2: det är som du säger, t ex emo pojkar blir attkrativare känns det som för emo brudar tycker om emo killar ,samma sak med goth/death metal o sånna liknande stiler, fast old school death metal har mest...långt hår, patronbälte och skinnjacka så vet inte hur det blir för dem Frenzy kör lite old school ,fråga han,hihi Okej jag förstår Men jag vet tjejer som tycker emo killar är heta, fast dom själva är "normala". Det är lixom inte bara emo tjejer Men jag har insett nu hur jag varit, och ska ändra lite på mig. Tack Tweak, du fick mig att inse det Carl Victor Fahlgren ska bli en bättre människa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) fast old school death metal har mest...långt hår, patronbälte och skinnjacka så vet inte hur det blir för dem Frenzy kör lite old school ,fråga han,hihi Ja vafan, om vi snackar brudar så vet inte jag iheller. Jag går i kamoflaugebyxor eller svarta jeans, svart t-shirt eller långarmad tröja (bandtröja, givetvis.) + min jeansvest med patchar på. Kängor är också fint att ha, äger dock inga "riktiga" kängor nu, får köpas. Och långt hår är självklart. EDIT: Alla kan väl förfan tycka om vem som helst! Finns väl "normala" som blir kära i empojkar och har till och med varit med om en hiphopbrud som var ihop med en dödsmetallare. Redigerad 20 november, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Hur är känslan av samhörighet på ett eller annat sätt vara en vrickad världssyn? Jag förknippar inte namnsättande med samhörighet... jag förstår dock vad du menar, och mitt svar är att jag anser att, som Tweak uttryckte det: Seriöst killar, sluta sätta namn på varenda jävla stil. Jag mår illa. Om ni nu inte vill vara mainstream, ha er egen stil, istället för att stenhårt följa en annan och kalla det er egen! Usch. old school death metal har mest...långt hår, patronbälte och skinnjacka så vet inte hur det blir för dem Frenzy kör lite old school ,fråga han,hihi Patronbälte hör inte dödsmetallen till. Det är black så det stänker om det! Skulle vilja säga detsamma om skinnjacka också faktiskt. Jag går i kamoflaugebyxor eller svarta jeans, svart t-shirt eller långarmad tröja (bandtröja, givetvis.) + min jeansvest med patchar på. Kängor är också fint att ha, äger dock inga "riktiga" kängor nu, får köpas. Och långt hår är självklart. Låter typ som Dimebag. Najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts