Nik. Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Denna tråd är till för att diskutera Alla olika människor's stiler Tex Emo, Hårdrockare, Punkare, Goth, fjortisar...osv Säg vad ni tycker om alla Stiler som finns.. Redigerad 19 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Ser inget fel på att ha en egen stil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 19 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Ser inget fel på att ha en egen stil... De enda felet e att andra kanske inte gillar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Jag är mer utav en Metal-kille, har långt svart hår, skinnjacka o nitar för min del, aja: Punkare: Kan vara coolt, lite löjligt när dem inte fixat "tuppkammen" så den bara hänger över halva huvvet, skitfult då Goth: Vitmålat ansikte, tajta läderkjolar/vanliga tygkjolar, kängor etc, det är mysigt, tänder som fan på sånna tjejer Metal/Hårdrockare: Den stilen jag trivs bäst med, skinnjacka o långt hår är kärlek ..Sen finns det stilarna jag avskyr som hip-hop och trance, tycker det är extremt fult när killar har påsiga kläder och sin fula kepps på snedd, skitfult imo EMOs som "skär" sig själv o sånt behöver inte vara depprockare eller svartrockare eller liknande som dem flesta verkar tro, jag skulle tro varför folk resonerar så är att death och gothic metal osv. representerar död mera än alla andra stiler. edit: Men uscha glömde ju kommenterar fjortisar, uscha, Fjortisar är samhällets ohyra, hatar tjejer som har stringtrosorna ända upp på midjan och tajta jeans o 2 ton smink på sig o super som ett skollat ollon o sedan skryter om det dagen efter edit2: Glömde även old-school death metal stilen som Frenzy snackade om Tycker det är grymt men föredrar skinnjacka framför jeansväst Tack för mig Redigerad 19 oktober, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Här kommer en bild på en ganska typisk EMO Det låter som du skriver om nått djur eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Fjortisar är inte alternativa! Fjortisar är såna som är precis som alla andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Fyfan för punkare och EMOs och vadå egen stil? Det är ju inte deras egna stil. Själv kör jag väl mer old-school death metal-grejer. Eller hurfanman ska säga.. Camobyxor, Bandtröja och jeansväst medpatchar på of course, samt ett upp-och-nervänt kors till halsband. Blandning av death och black kan man säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Fjortisar är inte alternativa! Fjortisar är såna som är precis som alla andra! Jaha? Klär alla andra sig i chockrosa tröjor och säger "Daaah! Öhh! HOOOOORA" minst en gång i varje mening? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Det låter som du skriver om nått djur eller något. Haha Edit: EMOs är... Redigerad 19 oktober, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 19 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Jag är mer utav en Metal-kille, har långt svart hår, skinnjacka o nitar för min del, aja: Punkare: Kan vara coolt, lite löjligt när dem inte fixat "tuppkammen" så den bara hänger över halva huvvet, skitfult då Goth: Vitmålat ansikte, tajta läderkjolar/vanliga tygkjolar, kängor etc, det är mysigt, tänder som fan på sånna tjejer Metal/Hårdrockare: Den stilen jag trivs bäst med, skinnjacka o långt hår är kärlek ..Sen finns det stilarna jag avskyr som hip-hop och trance, tycker det är extremt fult när killar har påsiga kläder och sin fula kepps på snedd, skitfult imo EMOs som "skär" sig själv o sånt behöver inte vara depprockare eller svartrockare eller liknande som dem flesta verkar tro, jag skulle tro varför folk resonerar så är att death och gothic metal osv. representerar död mera än alla andra stiler. Tack för mig Hell Yah Hårdrockens Svarta värld, Just den jag har kommig in i Skinnpajs och nitar mohahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Hej, jag heter Stellan och hatar EMO. T: Jag har ingen stil, och vill inte bli mainstream som alla andra heller för den delen. HATAR att bli kallar <insert valfri stil here>. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Jag har inget emot NÅGON sålänge dom är snälla mot mig, förutom fjortisar Punk - Slyna - Apa - Cirkuselefant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 T: Jag har ingen stil, och vill inte bli mainstream som alla andra heller för den delen. HATAR att bli kallar <insert valfri stil here>. Du är White Trash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Hej, jag heter Stellan och hatar EMO. T: Jag har ingen stil, och vill inte bli mainstream som alla andra heller för den delen. HATAR att bli kallar <insert valfri stil here>. *Alla* Hej Stellan! Brossan är... ja, jag vet inte vad han är, hårdrockare eller nått. Har en massa kedjor och nitarmband och jag tycker att det är lika fult på brossan som på vilken person som helst. Emos, eller svartrockare som vi kallar dem här nere är nog den värsta av alla klädstilar. De ser inte kloka ut och beteer sig oftast grymt udda. Kan säkert vara trevliga människor, men det är inget som jag tycker är snyggt. Att en del av dem skär sig (som jag tror att 90% av dem gör bara för att det "skall" vara så) tycker jag bara är löjligt. Skär man sig, är man en svag människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 *Alla* Hej Stellan! Emos, eller svartrockare som vi kallar dem här nere är nog den värsta av alla klädstilar. Emos och svartrockare är två helt olika grejer, så du får nog vackert börja kalla emosarna för emos istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Respekterar alla stilar. Låt folk ha den stil dom vill ha och trivs i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Emos och svartrockare är två helt olika grejer, så du får nog vackert börja kalla emosarna för emos istället. Emos och svartrockare är samma sak. Båda är svartklädda, båda sminkar sig, båda skär sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Emos och svartrockare är samma sak. Båda är svartklädda, båda sminkar sig, båda skär sig. Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Fjortisar är ohyra! Honorna är hemska och allmänt jobbiga, medans hanarna kör runt och leker tuff på bögpulka! Själv har jag min egen stil... Antar jag... Brukar ha svarta munkjackor och vanliga jeans, eller så har jag flanell-skjorta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Emos och svartrockare är samma sak. Båda är svartklädda, båda sminkar sig, båda skär sig. Bara för att man är EMO eller svartrockare behöver det ju inte betyda att man skär sej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts