Kebab Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Ser ut att vara en riktigt bra guide, men jag fastnar på steg 7, jag har inte sådär mycket att välja på i min lista :'( Mjo, det var rätt lurigt. Men du ska högerklicka och sen välja grejerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) Sådär ja, nu är det fixat... Finns det en sökfunktion i FB2K?, lite jobbigt att leta igenom alla album om man ska ha en låt... Redigerad 4 november, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Sådär ja, nu är det fixat... Finns det en sökfunktion i FB2K?, lite jobbigt att leta igenom alla album om man ska ha en låt... Den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) Jag behöver hjälp med en grej i Foobar. Ni föstår nog vad om ni kollar bilden. Edit: Det fixade sig nu. Redigerad 2 december, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Nu MÅSTE JAG bara veta. Vad är FörsWinamp... egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Nu MÅSTE JAG bara veta. Vad är FörsWinamp... egentligen? Det var en liten tråkig ordvits som jag kom på eftersom Winamp tillhör den mörka sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 FörsWinamp = Mörka sidan = ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 FörsWinamp = Mörka sidan = ? Alltså, han menar att han vill att Winamp ska sluta existera (försvinna). Därav ordvitsen FörsWinamp. Fattar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Alltså, han menar att han vill att Winamp ska sluta existera (försvinna). Därav ordvitsen FörsWinamp. Fattar du? Haha, nu fattar jag, fan vad seg jag är ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) Sorry över att jag drog upp tråden, men jag har problem. Efter att jag formaterade om datorn så skulle jag installera Foobar2000 igen, men någonstans gjorde jag fel och nu ser den ut såhär. Jag upptäckte felet när jag kom till punkt 15 Någon som vet hur jag ska fixa det? Edit: Kan även tillägga att jag inte kan göra någonting med den enorma rutan i mitten, varken göra den ännu större eller mindre. Redigerad 21 februari, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Sorry över att jag drog upp tråden, men jag har problem. Efter att jag formaterade om datorn så skulle jag installera Foobar2000 igen, men någonstans gjorde jag fel och nu ser den ut såhär. Jag upptäckte felet när jag kom till punkt 15 Någon som vet hur jag ska fixa det? Edit: Kan även tillägga att jag inte kan göra någonting med den enorma rutan i mitten, varken göra den ännu större eller mindre. Om du går in i rutan där man lägger till/tar bort paneler och markerar en och en så borde rutan "locked" vara ikryssad. Kryssa ur den i så fall. Annars kan du prova starta om Foobar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) Tack ärrtvå. Jag gjorde som du sa, och det fungerade. Men nu uppstod det ett nytt problem. I rutan som man ser alla låtarna står alla låtnamn samt längden på låtarna till höger. Hur fixar jag det? Edit: Fixat Redigerad 21 februari, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Tack ärrtvå. Jag gjorde som du sa, och det fungerade. Men nu uppstod det ett nytt problem. I rutan som man ser alla låtarna står alla låtnamn samt längden på låtarna till höger. Hur fixar jag det? Screenshot plx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Bump... Valde denna tråden efter det verkar var den enda som handlar om Foobar. Jag undrar om det finns något plugin till programmet som sorterar musiken och kopierar filerna till en viss mapp när man lägger till dem i biblioteket. Som i iTunes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Bump... Valde denna tråden efter det verkar var den enda som handlar om Foobar. Jag undrar om det finns något plugin till programmet som sorterar musiken och kopierar filerna till en viss mapp när man lägger till dem i biblioteket. Som i iTunes. Går att göra med högerklick>file operations>move, rename or copy files. Men då måste du också kunna lite foobar-kod för att få in det i rätt mapp. Vart ska du ha musiken och med vilken formatering? Kan göra åt dig. Finns det förresten något intresse för en ny upplaga med det här utseendet? http://img83.imageshack.us/img83/4772/foobaroo1.png (och valfri album list som visas när man håller musen under spelknapparna) http://img83.imageshack.us/img83/8227/foobar2qr5.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Går att göra med högerklick>file operations>move, rename or copy files. Men då måste du också kunna lite foobar-kod för att få in det i rätt mapp. Vart ska du ha musiken och med vilken formatering? Kan göra åt dig. Finns det förresten något intresse för en ny upplaga med det här utseendet? (och valfri album list som visas när man håller musen under spelknapparna) Tack, men jag håller mig till iTunes ändå, märkte att Foobar var ganska buggigt och jobbigt på sina ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Tack, men jag håller mig till iTunes ändå, märkte att Foobar var ganska buggigt och jobbigt på sina ställen. Fel bakom spakarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Finns det förresten något intresse för en ny upplaga med det här utseendet? Du får gärna berätta hur jag får det sådär igen, plötsligt när jag öppnade foobar så var allt standardutseende. Och nu har jag haft det så i ett halvår.. Fel bakom spakarna. Oh no, you didn't! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Det enda jag vill ha till foobar är något som taggar all min musik automatiskt, då hade jag kunnat dö lycklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Du får gärna berätta hur jag får det sådär igen, plötsligt när jag öppnade foobar så var allt standardutseende. Och nu har jag haft det så i ett halvår.. Jag skulle gissa på File->Preferences->General->Enable user profile support (om den är ikryssad, kryssa ur och tvärtom). Starta om. Om det inte funkar, leta upp mig på MSN på torsdag kväll när nationella i Matte C är över. Det enda jag vill ha till foobar är något som taggar all min musik automatiskt, då hade jag kunnat dö lycklig. Tankar hem låtnamn till skivor och sådant menar du? Finns redan, sök på FreeDB tagger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts