oskarofrya Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Halloj. Jag kollade mina stats på LCS idag och jag såg att det stod: Fish Fed - 0 Vad är 'Fish Fed'? Låter som att slänga ner folk till hajarna? Jag vill gärna veta så jag inte har missat något kul. EDIT: Dåligt topicnamn, kan någon mod byta till 'Fish Fed'? Redigerad 19 oktober, 2006 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Man matar fiskarna med människor, typ. tror det ialla fall. om någon åker i den bil så kan du dumpa den i vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 19 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Man matar fiskarna med människor, typ. tror det ialla fall. om någon åker i den bil så kan du dumpa den i vattnet. Okej, skumt att jag har 0 på den då... En annan sak: Highest media attention - Local TV 3am Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Okej, skumt att jag har 0 på den då... En annan sak: Highest media attention - Local TV 3am Du är okänd in other words. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Man matar fiskarna med människor, typ.Ja, dig själv. Det finns även i VC och säkert SA också: Det handlar om hur många gånger du drunknat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 20 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Ja, dig själv. Det finns även i VC och säkert SA också: Det handlar om hur många gånger du drunknat. Jaha, tyckte väl det var konstigt hur många som jag kört ner i vattnet. Boomer: Jag har ju klarat alla storymissions så jag borde väl vara rätt känd isåfall? Men är det bara om man gör upplopp på "fritiden" då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Om du fuskar så blir du mindre känd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Om du fuskar så blir du mindre känd Nope tvärtom om du fuskar sjunker din status till minus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Nope tvärtom om du fuskar sjunker din status till minus. Mena det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 De totala stasen ökar/minskar beroende på vad du gör. Media attention skriver bara ut rekordet för hur mycket problem du ställt till med vid ett speciellt tilfälle, och vad jag vet kan inte det sjunka. Exempel: Om du varje dag i en månad spelar en timme och skjuter poliser ökar dina stats, men såvida du inte ställer till med nåt sjukt stort (t. ex 6 stjärnor flera timmar i rad) så kommer inte din media attention öka för att du kanske får tre stjärnor. Stats är under lång tid och kan byggas upp, medan media attention är rekordet för ett speciellt tillfälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 20 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 De totala stasen ökar/minskar beroende på vad du gör. Media attention skriver bara ut rekordet för hur mycket problem du ställt till med vid ett speciellt tilfälle, och vad jag vet kan inte det sjunka. Exempel: Om du varje dag i en månad spelar en timme och skjuter poliser ökar dina stats, men såvida du inte ställer till med nåt sjukt stort (t. ex 6 stjärnor flera timmar i rad) så kommer inte din media attention öka för att du kanske får tre stjärnor. Stats är under lång tid och kan byggas upp, medan media attention är rekordet för ett speciellt tillfälle. Okej, tack, då vet jag. Btw, vet du vad den högsta 'Highest Media Attention'-statusen är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Okej, tack, då vet jag. Btw, vet du vad den högsta 'Highest Media Attention'-statusen är? Vet inte vad det är på LCS men på VC är det Worldwide News eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 GTA Liberty City Stories Media Attention lista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 22 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) GTA Liberty City Stories Media Attention lista Tackar, men hur räknar dem? Level Minimum Maximum Ignored 0 19 Boring 20 49 Vaguely Interesting 50 74 Local Paper Page 7 75 99 Front Page of Local Paper 100 249 Local TV 3 AM 250 299 Local TV News 300 349 Local TV Live Coverage 350 399 UFA Today Page 12 400 499 UFA Today Page 4 500 599 Picture in UFA Today 600 699 National TV 4 AM 700 799 National TV News 800 899 National TV Live Coverage 900 999 International News 1000 1199 National Crisis 1200 1399 International Crisis 1400 1599 World Event 1600 1799 Stuff of Legends 1800 + Redigerad 22 oktober, 2006 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Hur man räknar? Vaddå, vad det är för enhet på siffrorna eller? Jag vet inte så mycket mer än det jag skrev däruppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 22 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Hur man räknar? Vaddå, vad det är för enhet på siffrorna eller? Jag vet inte så mycket mer än det jag skrev däruppe. Ja, enheten på siffrorna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Ingen aning. Postcount +1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts