Alle090 Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Hej alla Gta Fans. Jag ska ta det från början. När jag en gång spelade SAMP så märkte jag att det var annorlunda radion än vad jag har i singel player spelet. ' Då kom jag och tänka på denna "Sanandreas Radio plus" eller GTA San Andreas Official Soundtrack - 8 CD Som det nu heter. Min fråga(or) är: 1. Är det värt pengarna? 2. Är det nån information typ om Gta Sa i dom eller är det vanlig radio? 3. Är det nån som har det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Det är alla låtar från radion och filmen "the introduction"...om det är värt att lägga pengarna på är väl upp till dig. Redigerad 19 oktober, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Hej alla Gta Fans. Jag ska ta det från början. När jag en gång spelade SAMP så märkte jag att det var annorlunda radion än vad jag har i singel player spelet. ' Då kom jag och tänka på denna "Sanandreas Radio plus" eller GTA San Andreas Official Soundtrack - 8 CD Som det nu heter. Min fråga(or) är: 1. Är det värt pengarna? 2. Är det nån information typ om Gta Sa i dom eller är det vanlig radio? 3. Är det nån som har det? Det är väl samma i både SAMP och vanliga SA!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Finns ju sätt att ta låtarna från spelet gratis. Samt att "The Introduction" finns att se på YouTube och GoogleVideo. Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts