iweX Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Okej nu är de så att jag har en MAIN.SCM (100%) Men de blir bara så att jag kan åka överallt har INTE klarat Uppdragen. Har lagt in GTASAsf1.b i Mina Dokuments --> GTA Sa user files. Någon som vet vart exakt jag ska lägga GTASAsf1.b ? Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Den ska läggad i GTA sa userfiles.. Vet inte riktigt vad som är fel.. Hör save filen ihop med MAIN.SCM? För om du kör igång på en savefil och sen byter main.scm så funkar inte savefilen nå mera, det måste vara rätt main. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Den ska läggad i GTA sa userfiles.. Vet inte riktigt vad som är fel.. Hör save filen ihop med MAIN.SCM? För om du kör igång på en savefil och sen byter main.scm så funkar inte savefilen nå mera, det måste vara rätt main. [/qoute] main.scm hör ihop med Savefil ja.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Varför inte bara ladda ner en 100% sparfil? Vad innebär MAIN.SCM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Men det måste ju vara lättare att bara ladda hem en 100% save, istället för att krångla med main osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Vad är det för MAIN-mod då? Vanliga saves funkar ju bara med original-main, om man moddar main blir sparfilerna korrupta och du får börja spara nya filer. De kan du inte ge vidare till någon eller spela senare själv om du går tillbaka till originalmain. Ger du filerna till någon måste du ge honom din moddade main.scm också. Men du visste nog redan det här, så vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Jag har INTE moddat. Men Jag får de inte att funka att ha en 100% sparning NERladdad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Men tanka den här istället då. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...st&id=21335 (Från VickeX) Bara att replaca. inget tjaffs med MAIN.SCM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Kebab , de funkar nu men nu har jag ett annant problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 ...och det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 ...och det är? Kan säga det imorgon i Pm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts