samuelszon Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Vote: Jag fortsätter som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Snusar ek, höj priset på det med 350 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Haha, du kan inte säga snusar. Snus eller Snuset, allt annat är fel. Snusar är ett verb - något man gör. En snus, flera snus. Den snusen, de snuset. Inte Flera snusar Ex. Det sitter flera snus på väggen Ex. Det där snuset är inte gott Ex. Den snusen är 100år gammal Aww, tack för uppmärksamheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Jag snusar inte, och bryr mig inte om höjningen=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Snusar inte och bryr mig inte överhuvudtaget. Skiter i och priset på gift blir högre. Du är en idiot. A.A: 37kr..(!) Det är en stör prisökning. Faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Null Vote; Snusar inte och tycker det är bra med höjningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 A.A: 37kr..(!) Det är en stör prisökning. Faktist. Pris för en styck dosa lössnus: 37kr. Pris för en styck dosa portionssnus: 31kr. Detta beror på att "mängden" snus är "mer" i en lösdosa än i en portionsdosa. Så just därför berör inte detta mig särskilt mycket då jag alltid snusar portion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Pris för en styck dosa lössnus: 37kr. Pris för en styck dosa portionssnus: 31kr. Detta beror på att "mängden" snus är "mer" i en lösdosa än i en portionsdosa. Så just därför berör inte detta mig särskilt mycket då jag alltid snusar portion. Vi får helt enkelt börja snusa LD. 15kr nu, 20kr senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Frankly, my dear, I don't give a damn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Vi får helt enkelt börja snusa LD. 15kr nu, 20kr senare? 20 kr om inte mer. T: Jag fortsätter som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Vi får helt enkelt börja snusa LD. 15kr nu, 20kr senare? Eller Kronan, 12 kr st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Eller Kronan, 12 kr st. Jag stoppar inte kronan i min mun. (iofs så stoppar jag inte LD under läppen heller men, iaf). Kronan är en skam. Eeeeew.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Jag stoppar inte kronan i min mun. (iofs så stoppar jag inte LD under läppen heller men, iaf). Kronan är en skam. Eeeeew.. Snusar faktiskt hellre kronan än LD. LD har någon konstig jävla smak, brr. fel ord, fel mening, helt jävla fel Redigerad 20 oktober, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Jag tycker att det ska vara hårdare straff för "utköpare"... som det ser ut idag, kan man ju lik väl låta barn under 18 köpa egna snus/cigaretter/alkohol... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 kan man ju lik väl låta barn under 18 köpa egna snus/cigaretter/alkohol... Nej?... Hade varit enklare för dom som använder det men är under 18. Men folk skulle kunna börja så mycket enklare. Och det hade bara vart skitsnack... Ska hålla ungar bort från skiten inte erbjuda dom under näsan på dom. Men utköpar saken.. vad är straffet för det? Böter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Snusar faktiskt hellre kronan än LD. LD har någon konstig jävla smak, brr. fel ord, fel mening, helt jävla fel Kronan smakar skit, LD lakrits är iaf hyffsat. Men inget slår General portion . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Kronan smakar skit, LD lakrits är iaf hyffsat. Men inget slår General portion . LD lakrits blir man ju fan spyfärdig av.. Och kvalitén på påsarna är otroligt dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Jag tycker att det ska vara hårdare straff för "utköpare"... som det ser ut idag, kan man ju lik väl låta barn under 18 köpa egna snus/cigaretter/alkohol... Folk i 16+ åldern gör det redan, utan några som helst problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 LD lakrits blir man ju fan spyfärdig av.. Och kvalitén på påsarna är otroligt dålig Jo, men det är det godaste av LD, och man blir verkligen inte spyfärdig. Det är möjligt att kvalitén är dålig på påsarna men man blir verkligen inte spyfärdig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Problemet är att om man sänker gränsen, kommer de yngsta konsumenterna köpa ut till sina yngre polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts