Karatemorfar Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) Ni som snusar kan inte ha missat att snuset kommer att höjas efter årskiftet, tack vare skatten. En portionsdosa kommer kosta 31,- och en lössnusdosa runt 37 kronor. Tänkte att jag gör en ny post, ist för att posta i "Snusar du" tråden. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,910794,00.html Javäl, diskutera här om vad ni tycker om detta. Redigerad 18 oktober, 2006 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Vote:Kommer fortsätta som vanligt. Men tycker ändå det är förjävligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Detta var skillat. Hur lyckades du med en sådan här dubbel? Ena en topic och andra en poll . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Kommer fortsätta som vanligt. Som tur är känner man några som man kan pruta lite hos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jag fortsätter som vanligt - Inte snusa alls, vill säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) Detta var skillat. Hur lyckades du med en sådan här dubbel? Ena en topic och andra en poll . Ingen som vet! Tur att man inte snusar Vote: Jag fortsätter som vanligt! Redigerad 18 oktober, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jag håller på att sluta nu, inte på grund av prishöjningen dock. Får hoppas på att vara helt ren till nyår, det är väl då priserna höjs ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Fortsätter som vanligt... tar typ ett par stycken i månaden, så knappast nåt jag lider av än så länge iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Ja ni, grabbar, hur jag lyckades med det vet jag faktiskt inte.. Men, jag kommer fortsätta som vanligt, men jag kommer nog testa att göra eget. Fast, nackdelen med det är att det kommer bli svårt att göra portionssnus, för jag gillar inte lös så mycket. Eller, det är godare än portion, men jag tänker mest på att det inte är lika fräscht. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Ja ni, grabbar, hur jag lyckades med det vet jag faktiskt inte.. Men, jag kommer fortsätta som vanligt, men jag kommer nog testa att göra eget. Fast, nackdelen med det är att det kommer bli svårt att göra portionssnus, för jag gillar inte lös så mycket. Eller, det är godare än portion, men jag tänker mest på att det inte är lika fräscht. Lössnus FTW BTW en polare till mig gjorde Lössnus, hur vettefan, kan försöka få kontakt med honom och fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Snewsar inte, kanske inte var någon nyhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Lössnus FTW BTW en polare till mig gjorde Lössnus, hur vettefan, kan försöka få kontakt med honom och fråga I aftonbladetlänken fanns det recept till hur man gör eget snus, finns även här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jag fortsätter som vanligt - Inte snusa alls, vill säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Värt att inte höja cigaretter MEST då det är mycket mer kostsamt (rökkupéer, rökvagnar mm) och set skadar båda dig och andra mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Fortsätter som vanligt, kanska kommer att snusa lite mindre per dag.. Men inga drastiska förändringar. Orkar inte sluta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 I aftonbladetlänken fanns det recept till hur man gör eget snus, finns även här Nytt bokmärke ftw Nu har man nånting att göra om dagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jadu... detta är förjävligt.. Kommer dock försöka fortsätta som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jag tycker det är jättebra, och skrattar åt alla snusande stackare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jag tycker det är jättebra, och skrattar åt alla snusande stackare! HAHHA ja skrattar med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) Har svårt att bry mig överhuvudtaget. Snusar inte och kommer aldrig göra det. Snus är ju inte bra för någon så det var väl bra att dom höjde. Redigerad 18 oktober, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts