VickeX Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jag använder WinAmp! Till er andra gosisar som använder WinAmp; Vilket skin använder ni? Classic eller modern? Och om modern; vilket färg-set? Jag använder modern och Coagulated Någon som kan hjälpa mig. Vad är kortkommandot till "Jump To File"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jag använder WinAmp! Till er andra gosisar som använder WinAmp; Vilket skin använder ni? Classic eller modern? Och om modern; vilket färg-set? Jag använder modern och Coagulated Någon som kan hjälpa mig. Vad är kortkommandot till "Jump To File"? Modern och Blues. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jag använder WinAmp! Till er andra gosisar som använder WinAmp; Vilket skin använder ni? Classic eller modern? Och om modern; vilket färg-set? Jag använder modern och Coagulated Någon som kan hjälpa mig. Vad är kortkommandot till "Jump To File"? Modern, Dark Materia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts