StellHell Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Winamp med min självgjorda skal för att passa mitt windowstema. VLC för "ovanliga" filmtyper och DVD. WMP för dom "vanliga" filmerna (dom jag har codecs till). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 VLC till film och iTunes till musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 19 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 De flesta använder VLC till filmer...men finns det verkligen inget bättre, VLC känns lite gammalmodigt? Fast jag ska inte klaga jag använder VLC till filmer jag också, och det äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 De flesta använder VLC till filmer...men finns det verkligen inget bättre, VLC känns lite gammalmodigt? Fast jag ska inte klaga jag använder VLC till filmer jag också, och det äger Du menar att det inte har lika lulliga skins som Winamp eller WMP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 19 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Du menar att det inte har lika lulliga skins som Winamp eller WMP? Mmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Mmm. Vet inte hur high-tech skins är. Blir ju bara fult om man byter tema. Bättre med vanliga windowstemat så att spelaren alltid matchar. Och VLC är bra mycket mer high-tech än WMP/Winamp under skalet. Winamp ser bara lulligt ut men är inte speciellt bra på något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Vet inte hur high-tech skins är. Blir ju bara fult om man byter tema. Bättre med vanliga windowstemat så att spelaren alltid matchar. Och VLC är bra mycket mer high-tech än WMP/Winamp under skalet. Winamp ser bara lulligt ut men är inte speciellt bra på något. *host* Guiden *host*... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) *host* Guiden *host*... Huh? *edit* Om du längtar efter den så finns den i Allmänt-forumet. Eftersom intresset blev lågt ligger den kanske en liten bit ner men den finns där. Redigerad 19 oktober, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Ojojoj, så det kan gå. Fast den hamnade verkligen snabbt långt ner! Tusen tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Winamp till musik och Windows media player classic till film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Vad är det för skillnad på vanliga WMP och WMP Classic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Winamp till musik o filmer. Divx till filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Till musik använder jag foobar2000, och till film använder jag VLC. Capische? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Winamp till musik VLC till filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Winamp till musik, VLC eller xboxen till film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Musik: Winamp Film: VLC Jag vill dock prova något annat än VLC då man inte kan hoppa riktigt som man vill i filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Musik: Winamp Film: VLC W0rd. Men mitt winamp har börjat dampa sig och har inte orkat fixat det så atm använder jag WMP till muzick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Eftersom jag var dum nog och tänkte "Woooow! Jag laddar ner WMP 11 beta! Det är säkert jetecoolt!1! " Så har jag...nu mera bytt till Foobar2000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Musik - Foobar, lite lagom modifierat, passar mig perfekt. Film - MPC i 99% av fallen (k-lite codec-pack och QTalternative, RPalternative spelar allt nästan). VLC i enstaka fall (då jag vill köra dvdskivor utan menyer t.ex.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Winamp till musik och vlc till filmer, funkar det inte tar jag Windows media player till filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts