Maimstream Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Winamp och VLC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 WMP till musik, VLC till film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Rönnby Radio: Då har jag Winamp eftersom då kan jag är så jävla 1337 och har det på en annan ljudkanal så att jag kan spela in det utan att MSN och sånt hörs. Yeah, du ska fan ha en stor eloge att du spelar in varje gång, du kan få någon skiva eller något som vi har gjort om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Yeah, du ska fan ha en stor eloge att du spelar in varje gång, du kan få någon skiva eller något som vi har gjort om du vill Jag vann ju en på senaste sändningen Men eftersom jag lyssnar så är det inte så jobbigt att spela in heller. Synd bara att senaste sändningen inte blev så populär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jag vann ju en på senaste sändningen Men eftersom jag lyssnar så är det inte så jobbigt att spela in heller. Synd bara att senaste sändningen inte blev så populär. Jopp, du ska få en skiva sen när vi fixar Jo jag vet det var lite segt, ska göra bättre tills nästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Winamp och VLC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Itunes till musik och VLC till resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Kör väl en R2 med ingående förklaringar Musik: Amarok Lätt den bästa spelaren som finns till Linux just nu, lika konfigurerbar som foobar2000 men ännu lättare att konfigurera (CSS). XMMS som är byggt på winamp passar helt enkelt inte in nånstans för mig :| Film: Mplayer Helt enkelt den bästa mediaspelaren, varken MPC, VLC eller någon annan kommer ens i närheten. har aldrig varit så nöjd med en mediaspelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Såg någon som hade ett alldeles underbart tema till foobar2000, där man kunde se albumbilden samt diverse grejer. Kan den personen vara jättesnäll och skriva en liten guide till hur han fick det så hiskligt snyggt? Bara länkar till alla teman och diverse prylar som behövs, tack på förhand. (Byter från winamp ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Såg någon som hade ett alldeles underbart tema till foobar2000, där man kunde se albumbilden samt diverse grejer. Kan den personen vara jättesnäll och skriva en liten guide till hur han fick det så hiskligt snyggt? Bara länkar till alla teman och diverse prylar som behövs, tack på förhand. (Byter från winamp ) Jag är väl en av dom få som använder Foobar, menade du mitt? Kan skriva en guide. Vänta tills imorgon bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Japp, precis det. Du verkar ha fått bort de här spelningslistorflikarna, och det vill inte jag heller ha tror jag. Men det vore jätteshysst! Bara lite snabt sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Trots att nya iTunes är makalöst så använder jag Winamp till musik. VLC använder jag till film, eller konsertspelningar för jag tittar aldrig film på dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Winamp till musik och VLC till film. Same here, matey! Min dator är lite konstig så jag får bara ut höger-kanalen, så jag missar väldigt mycket av gamla låtar. Men med WinAmp har jag fixat en plug-in som ger mono-ljud. Eller så streamar jag bara musiken från datorn till Xbox 360'n till högtalarna för att få stereo. Vad livet ska vara omständigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Foobar2000 till musik och VLC till film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Winamp och VLC. Den evigt tillbakakommande kombinationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Winamp till musik, enda spelaren jag kan få att se ut som jag vill. Windows Media Player, Zoom Player, VLC eller Realplayer (3GP) för videofiler. Långfilmer bränner jag... så Philips DVP630/02 för sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) WMP,musik VLC,filmer. (testar lite,antar att skiten blir fel) Sa ju det. k.thx R2D2 Redigerad 19 oktober, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 WMP,musik VLC,filmer. [/font=Book Antiqua] (testar lite,antar att skiten blir fel) Sa ju det. Sluttaggen ska bara vara [/font] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 WMP eller winamp till musik, VLC till film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Alltid WMP, men ibland VLC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts