mR.unicoRn^ Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jag undrar vad ni använder för mediaplayer? själv använder jag WindowsMediaplayer eller Winamp till Musik och vlc till filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 .foobar2000 till musik. Windows Media Player till film. XBMC till mediacenter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 För det mesta blir det Windows Media Player. VLC till film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 WMP till musik och VLC till film. Skulle vara skoj med en sån här poll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 WMP till musik och VLC till film. Samma här. Jag gillar biblioteket i WMP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Winamp! Docked toolbar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Winamp till musik och VLC till film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Foobar2000 till musik och Media Player Classic eller VLC till film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) Vad är foobar, och har det några koola funktioner? Redigerad 18 oktober, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Windows mediaplayer för hela slanten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Det bästa, WinAmp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Det bästa, WinAmp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 18 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Samma här. Jag gillar biblioteket i WMP. Jag gillar också biblioteket i WMP, men vlc är bättre till film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 WMP till musik, VLC till film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Winamp till musik, VLC och WMP till filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 WMP till musik vlc till film Winamp till eliizar's radio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Ojsan en sån intressant topic. Winamp till musik, vlc till film. Postcount +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Winamp för musik och DivX för filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Det bästa, WinAmp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Musik: Foobar2000 eftersom det är bäst helt enkelt. Klarar hur många format som helst, går att ändra utséende på så att det blir snyggt och "strukturerat" till skillnad från Winamp som bara är kaos och dessutom har det inte skin-skit utan använder det Windows-tema man har. Film: VLC så att man slipper ha massa codecs. Det är också minimalistiskt och fint och spelar upp det mesta. Rönnby Radio: Då har jag Winamp eftersom då kan jag är så jävla 1337 och har det på en annan ljudkanal så att jag kan spela in det utan att MSN och sånt hörs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts