Bubbli Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Försökte få till en så bra titel som möjligt. Men nyvaken is not the shit typ. Anyway... runt 95 gick det någon actionserie där "skådespelarna" var dockor i stilen Action Man. Eller ja, den gamla versionen... vet inte om den hette samma och eftersom den var (I guess) från USA så var det väl G.I. Joe dom hette. Då finns det ju såklart en möjlighet att serien hette G.I. Joe, men jag är inte säker. Skulle vara roligt om någon kunde hjälpa mig (om någon förstod något jag snackade om ). Tack på förväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Är rätt säker på att det inte är G.I Joe, har sett lite ur det och då var det tecknat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 På Nickelodeon går det något som heter "Action Ligan", eller på engelska "Action leauge". Det är jättefjantigt och jätteskoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 På Nickelodeon går det något som heter "Action Ligan", eller på engelska "Action leauge". Det är jättefjantigt och jätteskoj! Det är helskoj! Flesh! Han är superstark och supernaken! Meltman! Med kraften att...smälta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 På Nickelodeon går det något som heter "Action Ligan", eller på engelska "Action leauge". Det är jättefjantigt och jätteskoj! Det finns bara två avsnitt av det väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Det finns bara två avsnitt av det väl? Nej, finns "många", brukar inte kolla på nickeloden, hatar verkligen action ligan, men jag har då sett iallafall 10 olika... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Varje gång jag har råkat se de på Nickelodeon så har det varit olika avsnitt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Bella och Teo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 På Nickelodeon går det något som heter "Action Ligan", eller på engelska "Action leauge". Det är jättefjantigt och jätteskoj! Håller med, Det är jätte skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Bella och Teo? Aww, min favoritserie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Aww, min favoritserie "Beeellaaaaa. Du luktar bajs." Det är ioförsig det enda jag minns därifrån. Såg det inte så mycket, bara för att jag hatade det så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Ja, Bella & Teo kommer man ihåg. Mest för att jag heter Leo (nästan Teo) och min syster kallas Della/Bella (Bella). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Är det inte Thunder birds? Kommer ihåg att jag var helt besatt av det när jag var liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Är det inte Thunder birds? Kommer ihåg att jag var helt besatt av det när jag var liten. Tänkte percis säga det, tror inte att det var det dock, men det är ett grymt program! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Tänkte percis säga det, tror inte att det var det dock, men det är ett grymt program! Håller med fullt ut! Aw, hade en modell av det där skeppet hemma kommer jag ihåg... Kunde inte få nog av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Thunderbirds Nu vet jaga vad jag ska börja följa Fler trådar om saker från när vi var små som ger oss denna varma sköna känsla på forumet, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Yeah, tror att jag hade den röda och gröna rymdfarkosten när jag var liten http://www.thunderbirdsonline.com/site/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 JA! Tack Denna serie var även jag lite besatt i. Mumsig serie att kolla på på lördagsmorgonen efter frukosten eller innan... vad det nu var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Håller med fullt ut! Aw, hade en modell av det där skeppet hemma kommer jag ihåg... Kunde inte få nog av det. Har det silvriga(Thunderbird 1), gröna(Thunderbird 2) med tillhörande gubbar plus några till(alla i serien tror jag). Sen några små leksaker också. Vilka minnen Edit: Måste bara uttrycka min besvikelse över spelfilmen Den sög ju... THUNDERBIRDS ARE GO! Redigerad 20 oktober, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts