Kalan Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 (redigerad) Vilka filmtitlar dolda i denna målning kan du hitta? Jag är uppe i 40/50 än så länge. http://www.mms.com/us/dark/index.jsp Redigerad 17 oktober, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 (redigerad) Vilka filmtitlar dolda i denna målning kan du hitta? Jag är uppe i 40/50 än så länge. http://www.mms.com/us/dark/index.jsp Yeey, jag hitta en! Skitsvårt är det. Edit: En till:D Edit2: Kollar du på IMDB för att få hjälp med titlar? Edit3: Jag ger upp, men jag hitta 5st.=) Redigerad 17 oktober, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Jag hittade tre, sen stängde jag ner. Skitjobbigt ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Vad fan är detta för filmer?, måste ju vara riktigt gammla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Hittat typ fem, men man lär ju inte skriva dem här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Vad fan är detta för filmer?, måste ju vara riktigt gammla Det här är de tre jag hittade. [Seven Dark Water The Ring] Rätt nya filmer, förutom en av dem kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Jag hittade elva, just nu orkar jag inte leta vidare. Dom jag hittade: [Pumpkin Head Dark Water The silence of the lambs Seven The Ring Scream The Butterfly effect The hill have eyes Saw Psycho Jaw] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Sådärja, 50st. Ska erkänna att jag fuskade lite, men när man väl var igång var det inte så svårt. Missade printen eftersom det gick så fort i slutet. Kom inte in på topplistan... De har löst det på typ 3 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 4 st. Inte min genre. .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Mwahaha. Tredje plats. http://img101.imageshack.us/img101/7058/hehelm2.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Mwahaha. Tredje plats. http://img101.imageshack.us/img101/7058/hehelm2.png Spela aldrig sådana spel på lektionerna igen... Ditt ändlösa klickande förstör mig För övrigt var den enda titel jag hittade "Beetle juice", men är det rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 4 st. Filmtitlar är inte min starka sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 En sak som jag inte fattar, vart i helvete hittar ni The ring nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Körde lite med min brorsa nyss, vi hittade 24/50. ZcruweN: M&M-gubben som har en ring runt magen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) Kul tidsfördriv, är uppe i 18 hittills. Redigerad 18 oktober, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 ZcruweN: Suck, inte fan tänkte man sådär långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) Dom jag har hittat hittils: Pumpkin Head Dark Water The silence of the lambs Seven The Ring Scream The Butterfly effect The hill have eyes Saw Psycho Jaw Halloween Nigthmare on elm street. Redigerad 18 oktober, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jag hittade the ring och signs....jag är inge vidare på sånt här, inte var det kul heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jag hittade the ring och signs....jag är inge vidare på sånt här, inte var det kul heller. När man väl var igång var det rätt kul! ... Fråga på om ni behöver hjälp med någon. Jag kan alla utantill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Vilken är planeterna som krockar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts