Cyper Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Du är dum i huvudet. Jag har inte sagt att det är falskt, det jag skrev var en antydan till att jag inte tror på det. Du fick det att låta som om att personen var en mytoman. Gick utifrån att du visste och inte trodde eftersom det aldrig skrevs att det var tro. Well well, det finns flera sätt att antyda något. Det var ju verkligen förfärligt att detta missuppfattades. Borde skrivas in som nyhet på sidan. Ta det lungt för fan, och kommentarer som dök upp först I inlägget hoppar vi gärna över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Du fick det att låta som om att personen var en mytoman. Gick utifrån att du visste och inte trodde eftersom det aldrig skrevs att det var tro. Well well, det finns flera sätt att antyda något. Det var ju verkligen förfärligt att detta missuppfattades. Borde skrivas in som nyhet på sidan. Ta det lungt för fan, och kommentarer som dök upp först I inlägget hoppar vi gärna över. Jag tror han är mytoman, eller bara hittade på en rolig historia för att få uppmärksamhet, vilket är ungefär samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Jag tror han är mytoman, eller bara hittade på en rolig historia för att få uppmärksamhet, vilket är ungefär samma sak. Då är det hela ett stort missförstånd. Vi pratar inte mer om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Jag tror han är mytoman, eller bara hittade på en rolig historia för att få uppmärksamhet, vilket är ungefär samma sak. Jag tror också att han är attention whore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Jag tror inte att det finns någon mening med livet. Tror inte heller att det är meningen att vi ska vara på vissa sett. Jag tror på Gud, men tror inte på himlen och helvetet. Jag tror att man kommer någonstans efter döden, men vart och varför har jag ingen aning om. Jag är inte heller rädd för döden, jag är mer rädd för hur jag dör. Men tror inte att det finns en mening med livet. Eller... Jag tror att det finns en mening med att just vi är på planeten, men inte någon mening för att vi är som vi är. Men finns en mening med när vi dör, men inte hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Jag tror inte att det finns någon mening med livet. Tror inte heller att det är meningen att vi ska vara på vissa sett. Jag tror på Gud, men tror inte på himlen och helvetet. Jag tror att man kommer någonstans efter döden, men vart och varför har jag ingen aning om. Jag är inte heller rädd för döden, jag är mer rädd för hur jag dör. Men tror inte att det finns en mening med livet. Eller... Jag tror att det finns en mening med att just vi är på planeten, men inte någon mening för att vi är som vi är. Men finns en mening med när vi dör, men inte hur. Läs på, gör om, gör rätt, och så vidare... Ungefär det du skrev trodde jag när jag var liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Läs på, gör om, gör rätt, och så vidare... Ungefär det du skrev trodde jag när jag var liten. Håller med. Men han är ju iallafall ingen Xogede =P (även om namnen är rätt lika...hmm..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Hade Gud funnits hade det funnits rättvisa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Hade Gud funnits hade det funnits rättvisa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Hade Gud funnits hade det funnits rättvisa. Klyftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Klyftigt. Klyschigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Hade Gud funnits hade det funnits rättvisa. Typ för att du är den som bestämmer hur denne gud skulle vara om den fanns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Hade Gud funnits hade det funnits rättvisa. Det var därför Gud skapade Judge Judy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Typ för att du är den som bestämmer hur denne gud skulle vara om den fanns? Problemet är att många beundrar Gud. Förstår det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Problemet är att många beundrar Gud. Förstår det inte. Han skapade allt som du beundrar.. beundransvärt, inte sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Han skapade allt som du beundrar.. beundransvärt, inte sant? ;) ;) Det är roligt med sagor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 :) ;) ;) Det är roligt med sagor. Det kan man väl tycka. Vad har det med saken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Det kan man väl tycka. Vad har det med saken att göra? Han menar nog att Bibeln och hela kristendomens lära är en stor saga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Det kan man väl tycka. Vad har det med saken att göra? Tycker bara det är lite tråkigt att se en yngre människa så såld på Bibeln och skapelseteorin och hela paketet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Hade Gud funnits hade det funnits rättvisa. Var inte så äckligt säker på det. Det en ser som rättvisa är kanske mat åt alla och liknande, medans en tycker att rättvisa är att hans baseboll-lag faktiskt kan vinna nästa säsong för de gjorde inte det förra säsongen. Rättvisa är, som allt annat, relativt. Om rättvisa var att få sina böner uppfyllda skulle allt gå åt helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts