xstreem Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 (redigerad) Bättre bild på var jag bor http://img69.imageshack.us/img69/5850/hrborjagsd3.png (De röda linjerna visar vilken del av det huset som är "vårt"... Och i delen "under" de röda linjerna bor en annan forumit...) Redigerad 17 oktober, 2006 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Bara att plocka fram kondomerna pojkar, snart plingar det på dörren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (De röda linjerna visar vilken del av det huset som är "vårt"... Och i delen "under" de röda linjerna bor en annan forumit...) Undra vem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Bild på mitt hood. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 "Skicka var du bor"? Det ser ut som att en invandrare från Rinkeby har skrivit. Och jag undivker att posta en bild på min kåk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 "Skicka var du bor"? Det ser ut som att en invandrare från Rinkeby har skrivit. Och jag undivker att posta en bild på min kåk. Ja, invandrarna från Rinkeby kanske kommer och äter upp dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Ja, invandrarna från Rinkeby kanske kommer och äter upp dig. Kanske. Eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Bara att plocka fram kondomerna pojkar, snart plingar det på dörren Hoppas att det är en snygg tjej...eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Hos Mamma. Hos Pappa. Helvetes skog överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Runda ringen= mitt rum (övervåningen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts