Tackleberry Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 För att hela poängen med USCM är att förenkla vårat stuntande, med hjälp av spawner, teleporter m.m Att modda är att göra saker som inte går på naturlig väg, hittar du ett sätt att ta dig upp på taket utan att modda så är det helt okej att fuska dig dit upp. Kort sagt, att teleportera sig till tak som man inte kan nå på naturlig väg är modding. Man brukar inte lägga alltför stor notis vid det, men så är det. Helt rätt. Dock är det många som faktiskt lägger stor notis vid det. Se alltid till att stuntet är möjligt innan du sätter upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) ... Exact. Annars har du missförstått hela meningen med Ultimate .scm. Redigerad 18 mars, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Mpste man byta 2bils-reglen för att ha två packer stående, antar ja va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Yes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Är inte så aktiv inom SA men det borde väl gå med en PSB till bump istället för att vara lam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Inte till den högsta tror jag, men jag har landat taket till höger med en psb till palmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Inte till den högsta tror jag, men jag har landat taket till höger med en psb till palmen. Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) Vet inte om den här är möjlig, men om man ställer packern i exakt rätt läge så kan det nog landas Redigerad 22 april, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Vet inte om den här är möjlig, men om man ställer packern i exakt rätt läge så kan det nog landas Jag kom halvvägs upp med en Rhino som bäst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 8 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 (redigerad) Borta.,.. Redigerad 8 maj, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Här får ni en Tankbump att naila på tankbump? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 (redigerad) HÅLL KÄFTEN! Jag har landat den nedre för två veckor sen, har inte släppt den ännu. Qouad, Ja du vet. Tankbump. Redigerad 8 maj, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Jag trodde han menade tankbump som i bumpa med en PCJ på en tank Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts