Madhick Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Ni ska luta er bakåt... Ja jag tyckte att det lät lite konstigt. Med tanke på vad jag sett och läst m.m. Men hell_boy skrev ju: "man måste trycka "Analog-spaken" framåt fort som fan" därför trodde jag att man skulle luta sig framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Ja jag tyckte att det lät lite konstigt. Med tanke på vad jag sett och läst m.m. Men hell_boy skrev ju: "man måste trycka "Analog-spaken" framåt fort som fan" därför trodde jag att man skulle luta sig framåt. Du gör det på ansats-sträckan, för att få mer fart. När du väl ska bumpa så lutar du bakåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Du gör det på ansats-sträckan, för att få mer fart. När du väl ska bumpa så lutar du bakåt. Um....Jag är inte dum. Jag vet att man ska luta bakåt! Men att trycka ner en knapp på tangentbordet är nog lite enklare än att flytta spaken framåt hela tiden! Fast nu har det gått lite sämre på sistone så det kan nog bero på att jag inte lutar back lika mycket eller att det bara är fel time-ing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Um....Jag är inte dum. Jag vet att man ska luta bakåt! Men att trycka ner en knapp på tangentbordet är nog lite enklare än att flytta spaken framåt hela tiden! Fast nu har det gått lite sämre på sistone så det kan nog bero på att jag inte lutar back lika mycket eller att det bara är fel time-ing. http://www.youtube.com/watch?v=w7p4pCs49qo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=w7p4pCs49qo Jo jag har kollat på den en massa gånger, men jag har ändå lite svårt trots allt så kör ju han på PC. Tack för tipset anyway.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Nån får gärna slänga upp lite stunting challenges. De som finns på gtastunting.com är ju så svåra. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Nån får gärna slänga upp lite stunting challenges. De som finns på gtastunting.com är ju så svåra. :'( Adda min msn så kan du få några ante_gta@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Någon som har några Los Santos challenges som inte kräver packers och sådant? Ja, jag är lat och skaffar mig inte en 100% clear save. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 11 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Kan väl lägga upp den som jag skickade Kebab. Gör den med Mountain bike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Tänkte mer på NRG stunts, men värt ett försök att ha till min solo video i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Kan väl lägga upp den som jag skickade Kebab. Gör den med Mountain bike Finns rätt många stunts på den parkeringen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 17 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Hittade ett alla tiders stunt i LC, Ledge grinden hittades av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Ledgegrinden är ny, bumpen till taket gammal och stoppien därpå har jag ingen aning om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 (redigerad) Hittade ett alla tiders stunt i LC, Ledge grinden hittades av Qouad Taket är gammalt, gjordes först av Daffy tror jag. Stoppien är ny, men lite tråkig. Grinden skulle vara fin, men det är nog svårt att lyckas bra med den. Redigerad 17 mars, 2007 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 17 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Hittade ett till idag Jag är ovan vid dessa stunts så jag tkr att det är svårt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Hittade ett till idag Jag är ovan vid dessa stunts så jag tkr att det är svårt iaf Det går inte att få upp varken en Infernus eller en PCJ på det där taket utan mods. Dessutom kan man inte få upp tillräckligt med fart för att komma ända till det andra taket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 17 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Man KAN ju andvända dannyes smc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Man KAN ju andvända dannyes smc Dannyes SCM är mod idjuut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 17 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Och vad spelar det för roll om det är en modd? Den är ju tillåten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 För att hela poängen med USCM är att förenkla vårat stuntande, med hjälp av spawner, teleporter m.m Att modda är att göra saker som inte går på naturlig väg, hittar du ett sätt att ta dig upp på taket utan att modda så är det helt okej att fuska dig dit upp. Kort sagt, att teleportera sig till tak som man inte kan nå på naturlig väg är modding. Man brukar inte lägga alltför stor notis vid det, men så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts