antepanteboy Skrivet 20 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Ursäkta dumhuvudet (mig) men för att hoppa med motorcykeln så ska man åka på bakhjulet in i en trotoarkant? Verkar skoj. Japp...Du ska som VickeX sa stegra så att du nästan slår i marken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Whey! Jag satte äntligen mitt pyramidstunt! Men det är bra mycket svårare att grinda på vänsterkanten av taket. Att följa hela högergrinden är rätt svårt också, men så länge det blev nåt är jag glad. Skulle vilja slänga upp frapsfilmer på youtube, men codecen stöds inte och jag kan inte konvertera den i programmet jag använder till att konvertera film till MP4, ImTOO heter det. Vad ska jag göra? pyramidstunt_replay.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 VirtualDub är programmet för dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Här är ett som jag försöker med just nu Rad satte en av landingarna i AOA....den svåraste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Det här är inte så lätt det. Jag har som bäst lyckats flyga tre meter upp i luften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) VirtualDub är programmet för dig! Har tankat, satt igång och fått det att funka med att se den film jag vill konvertera, men hur konverterar jag? Redigerad 21 januari, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Har tankat, satt igång och fått det att funka med att se den film jag vill konvertera, men hur konverterar jag? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=40795&hl= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Älskar att göra Stunting challanges Do it whit Mountanbike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Ambulansen är onödig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 3 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Ime a stunting challange whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Ime a stunting challange whore Ska försöka på PS2, Det är lite svårare att göra "bumps" på PS2 tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Ime a stunting challange whore Snälla sluta me engelskan :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Madhick Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Ska försöka på PS2, Det är lite svårare att göra "bumps" på PS2 tycker jag.. Är det någon som har lyckats med en bra bump på¨PS2? Jag har då inte alls lyckats särskilt bra. Men jag gör nog inte helt rätt heller. Är det svårare där än på PC? En gång kom jag upp på ett tak till en bensinstation och dom är ju inte direkt höga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Ime a stunting challange whore Innan man skriver engelska kanske man kan lära sig stava dom rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Innan man skriver engelska kanske man kan lära sig stava dom rätt. Du är tragisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 8 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Sätt den här, svår drop bump Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Madhick Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Sätt den här, svår drop bump Den där har jag försökt med ganska länge nu. Fast på PS2 men inte klarat särskilt bra. Jag är givetvis en nybörjare men jag tyckte åtminstone att jag kunde få bumpa en liten bit iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Är det någon som har lyckats med en bra bump på¨PS2? Jag har då inte alls lyckats särskilt bra. Men jag gör nog inte helt rätt heller. Är det svårare där än på PC? En gång kom jag upp på ett tak till en bensinstation och dom är ju inte direkt höga. Jag har typ lyckats göra nått svårt bump på PS2, men eftersom att man måste trycka "Analog-spacken" Framåt for som fan så blir det lite svårare, Men jag har lyckats med en grej som tackleberry gjorde på en Tms video! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Madhick Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Jag har typ lyckats göra nått svårt bump på PS2, men eftersom att man måste trycka "Analog-spacken" Framåt for som fan så blir det lite svårare, Men jag har lyckats med en grej som tackleberry gjorde på en Tms video! Soft! Det blir väl till och träna antar jag. Så man måste "luta" sig framåt precis innan bumpen eller? Det har jag nog missat i så fall.. Brukar bara köra på, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Soft! Det blir väl till och träna antar jag. Så man måste "luta" sig framåt precis innan bumpen eller? Det har jag nog missat i så fall.. Brukar bara köra på, typ. Ni ska luta er bakåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts