antepanteboy Skrivet 9 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 --- Ska testa den första från VC nu tänkte jag Bra att du äntligen får arslet ut vagnen och sätter några stunts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Bra att du äntligen får arslet ut vagnen och sätter några stunts Ja det kan man tycka Landade men tydligen på fel sätt aja...får se om den kan funka som filler i ngn av filmerna som jag ska va med i...om jag får ihop stunt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Ja det kan man tycka Landade men tydligen på fel sätt aja...får se om den kan funka som filler i ngn av filmerna som jag ska va med i...om jag får ihop stunt Det är lugnt ju, Deadlinen var nästa år sa vi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) More VC:s Redigerad 9 december, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Ingen som vågar anta utmaningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 15 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Nu har jag fixat mitt SA så nu får ni något att bita i här Ganska svårt för nya stuntare men en barnlek för erfarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Nu har jag fixat mitt SA så nu får ni något att bita i här Ganska svårt för nya stuntare men en barnlek för erfarna Hej, ny stuntare här. Jag tyckte det var en barnlek iallafall. Men rätt najs. Hejdå. MVH Ny Stuntare http://ww2.beffo.se/upload/pic~/zq005aib8j.jpg Wehey - min första .gif-animation någonsin. Redigerad 16 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Bra jobbat Kebab! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Bra jobbat Kebab! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Jag hittade några när jag spelade SAMP häromdan, tre-fyra stycken i LV var det. Har en bra plan för ett av dem, det är precis intill pyramiden. Fixar bild sen nån gång, men det innehöll ett hopp -> 360 -> grind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Alla tiders. Fixa gärna bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Problemet just nu, förutom att det är så sent att jag inte startar SA och börjar printa, är att jag bara nästan kommer fram till stället jag vill grinda på. 360:n klarar jag perfa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 17 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Hej, ny stuntare här. Jag tyckte det var en barnlek iallafall. Men rätt najs. Hejdå. MVH Ny Stuntare http://ww2.beffo.se/upload/pic~/zq005aib8j.jpg Wehey - min första .gif-animation någonsin. Bra jobbat Kebab Gör gärna ett collab med dig någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 17 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Här har ni något jävla svårt att försöka sätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Här har ni en bild på stuntet jag pratade om. Åk till den gata som går öster om pyramiden, och ta dig upp på det norra taket. Speeda ner i rännan och fortsätt pumpa fart tills du kommer till slutet av den. Sty vänster i luften medan du lutar dig bakåt. Snart kommer du ha gjort en 360 och är på väg mot ett tak. Välj en plats att grnda på - antingen vänster eller höger. Jag vet inte vilket som är lättast, för jag har lite problem med stuntet än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 18 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 (redigerad) Mycket nice Ska försöka sätta det till stunting leuge Och när jag ändå poster så hiyyade jag en till challange här Enjoy this one! Hard but it is possible. Redigerad 18 januari, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Du får inte nog med fart för att få till en bra bump. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 19 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Du får inte nog med fart för att få till en bra bump. Har flugit över taket en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Du ska ha exakt rätt fart för att bumpa. Inte flyga över det. Man får inte nog med fart för att träffa bumpen och bumpa upp på bron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Ursäkta dumhuvudet (mig) men för att hoppa med motorcykeln så ska man åka på bakhjulet in i en trotoarkant? Verkar skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts