antepanteboy Skrivet 8 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Har tråkigt så jag lägger upp en här...Till VC men orka starta en ny tråd där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Har tråkigt så jag lägger upp en här...Till VC men orka starta en ny tråd där Varför ligger det en upp- och nervänd bil där ? Har någon gjort ett misslyckat försök ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Sheez. Du behöver ju bara fart dära egentligen, Ingenting annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 8 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Varför ligger det en upp- och nervänd bil där ? Har någon gjort ett misslyckat försök ? Japp ett misslyckat försök Sheez. Du behöver ju bara fart dära egentligen, Ingenting annat. Mjo....man måste komma lite från sidan för att man ska komma upp på taket...det ser ganska lätt ut, men det är rätt svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Japp ett misslyckat försök Mjo....man måste komma lite från sidan för att man ska komma upp på taket...det ser ganska lätt ut, men det är rätt svårt Peka ut det på en karta så har du det innan midnatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 8 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Peka ut det på en karta så har du det innan midnatt Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Peka ut det på en karta så har du det innan midnatt Downtown, väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Vad menar du? Fixa en karta över Vice City och måla ut vars platsen är så landar jag stuntet ASAP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 8 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jahapp då fattar jag Det ligger på en parkering nästan mittemot lovefists ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Hoho? Ze midnatt is ze here. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Hoho? Ze midnatt is ze here. Ähum. För lat för att öppna VC. Har fullt upp med att stunta till 'Black Sunshine' atm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Ähum. För lat för att öppna VC. Har fullt upp med att stunta till 'Black Sunshine' atm Erkänn att du inte klarade av hoppet, och började stunta istället för att skylla ifrån dig litegrann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Det ser inge vidare svårt ut...jag skulle vilja se det landat med en tank istället ;D. (du vänder på kanonen och bombar så kan du flyga ganska ordentlig bit med den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Det ser inge vidare svårt ut...jag skulle vilja se det landat med en tank istället ;D. (du vänder på kanonen och bombar så kan du flyga ganska ordentlig bit med den) Det går inte att ta så lång sats att man kan flyga dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Oh Godfather! Du beter dig som om du vore stunt-guden. Linka en film så jag får se lite av dina undervärk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Oh Godfather! Du beter dig som om du vore stunt-guden. Linka en film så jag får se lite av dina undervärk! Jag beter mig inte som om jag vore det. Jag säger mina åsikter. Jag är ingenting mot hur skrytsam du var för något år sedan. Och vad fan är undervärk? -- Och en utmaning för er då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Jag skiter i om Godfather gjorde den eller inte...här ska man lägga upp stuntställen man hittat, inte utmana varandra eller nått Här är en ny och lite svårare Edit: sorry för stavfel på Challange Redigerad 9 december, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Och vad fan är undervärk? Det är när man har ont under någonting, t ex jag har undervärk i foten. Varför han vill att du ska visa honom din onda fot kan jag däremot inte förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Linka en film så jag får se lite av dina undervärk! Bara jag som ser en halt person med benkrämpor framför mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Bara jag som ser en halt person med benkrämpor framför mig? --- Ska testa den första från VC nu tänkte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts