Littlemanie Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Det går väl bara på pc ?? Jag lirar nämligen Xbox Det går väl inte lägga in det på skivor och lägger in det i Xbox'et och installerar det.. har för mig det, har till och med lagt in Halo-2 i mitt Xbox Så kanske går det ändå men pallar nog inte göra det nöjer mig med bike stunts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Det går väl bara på pc ?? Jag lirar nämligen Xbox Det går väl inte lägga in det på skivor och lägger in det i Xbox'et och installerar det.. har för mig det, har till och med lagt in Halo-2 i mitt Xbox Så kanske går det ändå men pallar nog inte göra det nöjer mig med bike stunts rätt som sagt. För att kunna modda ditt GTA på Xbox så behöver du chippat. (Med in-bränn-bar HD). Och sen kan du då överföra modds till Xboxen. På PC så har man ju tillgång till alla filer direct. As gött.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Gött Jag har chippat Xbox.. Får höra med min kompis ifall man kan göra det Det är as gött att man har Chippat.. får spel som kommer ut om två månader.. Nog med skryt! Jag tror vi har kommit ifrån tilten nu vi får nog gå tillbaka Vilka är era favorit ställen att stunta på? Där ni stuntar mest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Gött Jag har chippat Xbox.. Får höra med min kompis ifall man kan göra det Det är as gött att man har Chippat.. får spel som kommer ut om två månader.. Nog med skryt! Jag tror vi har kommit ifrån tilten nu vi får nog gå tillbaka Vilka är era favorit ställen att stunta på? Där ni stuntar mest? Märk väl att det är okej att prata om chippade konsoler, men inte om warez. Tänker inte alls rapportera, men tänk dig för lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Okej man tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 (redigerad) Har precis kommit på hur man ska göra på PS2 Bumpa alltså! Redigerad 28 november, 2006 av hell_boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Har precis kommit på hur man ska göra på PS2 Bumpa alltså! Det var den bästa bumpen på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Det var den bästa bumpen på länge. Hur menar du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Det är jätte roligt att spela nu med "bumps" kan man göra mer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Öh.. Nötter. Landa nu!! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/072sz1dfun.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Öh.. Nötter. Landa nu!! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/072sz1dfun.PNG Nice!! riktig coolt! Ska testa den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Lycka till. Och det ska göras med Mountain Bike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Lycka till. Och det ska göras med Mountain Bike Okey,, tänkte nog det. . . Kan du skicka in flera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 3 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Den ska jag banne mig sätta när jag har fått igång SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Vad kan man landa på när man ska göra det "blåa tricket"? Det verkar inte finnas nåt där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Vad kan man landa på när man ska göra det "blåa tricket"? Det verkar inte finnas nåt där? Det finns någonting där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Godfather kan du inte lägga ut nånting med motocykel utan packer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Godfather kan du inte lägga ut nånting med motocykel utan packer? Nej. Kan inte du leta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Visst ja, Man kan ju leta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts