hell_boy Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Om man kör på PS2 då hur gör man då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 12 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Om man kör på PS2 då hur gör man då???' Finns nog fusk till PS2 också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Det kallas bump Man pepprar på stoppie knappen inan man når själva "bumpet"...precis innan man slår i kanten så kör man en wealie så att framhjulet slår i först....så det viset flyger man väldigt högt Om man är nybörjare på stunting så föreslår jag slowmotion fusket. Nej. Han frågade om de såkallade trottoarbumpsen. Där ska man stegra så motorcykeln nästan tar i backen och börjar skjuta gnistor. Fugitives Bumps-guide. En minut och tio sekunder in i filmen börjar avsnittet om Trottoarbumpsen. Under titeln Crub Bumps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 (redigerad) Yea, Whatever. Jag har tråkigt, Nail this shit SVART=BSM RÖD=RUNUP GRÖN=LANDNING BLÅ=LUFT Redigerad 12 november, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Tack så jätte mycket att ni hjälper mig. Har kollat omkring i de andra forumen och där har ni svarat ganska så hårt, jag är tacksam nu. Jag körde lite omkring med min mc och jag såg en staty (andra världen, statyn syd väst om san fierro) jag skulle stegra lite och råka köra in i kanten vid träden och flög jätte högt upp, min första tankte var "jag vill bli stunt kille"! Men det krävs du mkt och man kan inte bli det direkt. Men jag hittar inte jätte bra ställen att stunta på satt vid mitt xbox i någon timme och letade. Jag uppskattar verkligen om ni ger mig lite "noob" stunt ställen, bara sånna OK och enkla. Jag har sett att ni har skrivit att man bara hittar och inte kan ge ut, men ni kan väl göra ett undantag och skriva ner något bra stuntställe! Lyckla till!! (med det ni håller på med ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Lättaste måste ju vara att åka upp från skate-poolen i LS och göra en volt och upp på taket (<-Det mittemot sjukhuset) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Okey! Schysst att du hjälper mig! Men har inte fått tag den motercyklen som man ska ha, nrg-500 eller ngt.. hade startat om allt bara för min lillebroscha radera min sparning och jag är snart klar med bikeschool! Finns det inget annat ställe där det spawnar NRG-500 ?? Jag har sett på kartor och hittar den inte? eller så är det att jag är blind Ska absolut testa skate-poolen och trixa lite! tack för din uppmärksamhet! //lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Tanka "San Andreas Control Center", tror att Godfather har länkat i nån tidigare post.. Där kan du spawna olika fordon och ändra en hel del saker i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Okej Tack för att du hjälper till och så, men, jag kör på Xbox och inte dator Går det ändå på Xbox eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Okej Tack för att du hjälper till och så, men, jag kör på Xbox och inte dator Går det ändå på Xbox eller? Här har du en finfin karta. hinner inte markera ut nu, men kolla i Los Santos, så mycket åt höger du bara kan. Den står i ett parkeringshus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Tack så mkt Kebaben men, det är svårt och se .. men jag ser svagt var den är! Står den där dygnet runt? Och tack så himla mkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) Tack så mkt Kebaben men, det är svårt och se .. men jag ser svagt var den är! Står den där dygnet runt? Och tack så himla mkt! Det står två styckna i parkeringshuset vid arenan ungefär. En på första eller andra våningen har jag för mig, och en lite högre upp. Redigerad 15 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Man hittar massvis med stuntställen överallt. Bara man använder ögonen. Det här är simpelt, och lätt att utföra, Hittade genom att kolla i dom officiela screensen på GTASajten. Svårt är det knappast http://img403.imageshack.us/img403/4610/powerplay38hh7.png Dit går de komma med hjälp av en cykel, men då måste man ha hoppa högt fusket o ställa sej vid kanten av vattnet bredvid vägen o hoppa, o skjuta samtidigt, då landar man exakt på båten, o ja rekomenderar mountinbiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Okej. Varför inte använda teleporter utan något hoppajetemegasuperduperhögtfusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 *Hrmph*, De som är "noobs" kanske inte vet hur man teleporterar sig. Så jag tycker också man kan knappa in "high jump " fusket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Testa läsa en tutorial? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Vrf skulle jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Vrf skulle jag? Jadu. Du kanske lär dig hur man teleporterar sig då . Bara en teori, Inte vet jag hur du tänker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Jag vet hur man teleporterar sig.. Men av ren nyfikenhet, var finns tutorailen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Jag vet hur man teleporterar sig.. Men av ren nyfikenhet, var finns tutorailen då? Konstig anledning tror jag den heter README i SACC eller vilket teleporteringsprogram man nu använder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts