Gäst Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Skaffa er SACC så löser sig allt. SACC är utan tvivelsut det bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 17 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Skaffa er SACC så löser sig allt. SACC är utan tvivelsut det bästa Ok...ska leta lite på Ga garage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Skaffa er SACC så löser sig allt. SACC är utan tvivelsut det bästa Jag har SACC. men jag tycker inte det tillfredställer mig tillräckligt. Ska kanske börja pröva med det igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Militär basen och första ön =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Militär basen och första ön =P Kan du utveckla dig lite mer eller hålla käften? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Kan du utveckla dig lite mer eller hålla käften? Hmm.....give me a fucking reason! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Hmm.....give me a fucking reason! Det du skrev hade inget med någonting att göra. Därför kan man ju vilja ha en liten förklaring till varför du sa något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Hmm.....give me a fucking reason! Förstår du mycket om jag säger såhär. "aaaHH män deee finns et jääätteeebraa stuntställle på den anndra öön! testa det så kmr du in i tms f!!!!!" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Jaha men asså, jag bara säger att om du skulle komma på ett sätt att stunta. Så ska du väl fan komma med nåt enkelt Att säga så folk får tänka lite själva! Om man säger i detalj så kommer ju folk härma precis, så om du säger T.ex militär basen så kollar dom in stället och hittar på stunts själva! Vilket dom inte gör om du säger i detalj då härmar dom bara och lär sig inte nånting, Nån sa att Gta är ett Stunt allover. Att du kan hitta på vadsomhelst men du måste ge dom en knuff för att dom ska fatta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Så du tror aldrig att någon annan än du har försökt göra stunts på militärbasen eller i Los Santos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 (redigerad) Jaha men asså, jag bara säger att om du skulle komma på ett sätt att stunta. Så ska du väl fan komma med nåt enkelt Att säga så folk får tänka lite själva! Om man säger i detalj så kommer ju folk härma precis, så om du säger T.ex militär basen så kollar dom in stället och hittar på stunts själva! Vilket dom inte gör om du säger i detalj då härmar dom bara och lär sig inte nånting, Nån sa att Gta är ett Stunt allover. Att du kan hitta på vadsomhelst men du måste ge dom en knuff för att dom ska fatta! "Man kan hitta stunt på första ön". På vilket sätt underlättar det att hitta stuntställen(/spots)? Redigerad 5 november, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) Här är ett ganska enkelt som jag hittat Redigerad 9 november, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Gjordes av Sweet i AOA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 "Enkelt".... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 "Enkelt".... Japp...har testat det ett par gånger och nästan satt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Japp...har testat det ett par gånger och nästan satt det Då är det väl inte enkelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Kalla mig noob om ni vill. Men, på alla stunt som ni gör på filmerna, hur hoppar niså högt om ni hoppar på en trotoar kant t.ex? Är lite ny på sånt, har inte stuntat förr. Jag hoppas att ni skriver tillbaka, uppskattar det Hejdå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 12 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Kalla mig noob om ni vill. Men, på alla stunt som ni gör på filmerna, hur hoppar niså högt om ni hoppar på en trotoar kant t.ex? Är lite ny på sånt, har inte stuntat förr. Jag hoppas att ni skriver tillbaka, uppskattar det Hejdå Det kallas bump Man pepprar på stoppie knappen inan man når själva "bumpet"...precis innan man slår i kanten så kör man en wealie så att framhjulet slår i först....så det viset flyger man väldigt högt Om man är nybörjare på stunting så föreslår jag slowmotion fusket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Vad gör slowmotion fusket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Slowmotion? Nee men de e väl för att man ska hinna me å trycka rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts