antepanteboy Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Ja....som titteln säger, Ge tips om stuntställen...Gärna markerade på karta eller något. Denna tråd lämpar sig i första hand till nya stuntare då som behöver tips osv Posta på ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 (redigerad) Suck Redigerad 16 oktober, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 16 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Suck Ja...Det där är gta stunting. Varför kan man inte ha en tråd här med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Det handlar inte om att hitta ställen, utan att använda de Med andra ord, hela SA är fullt med sk. stuntingspots. Tycker du att det är svårt att hitta ställen tror jag problemet är att du behöver lära dig flera sätt att stunta på för att få fler möjligheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Det är enbart fantasin som sätter stopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Man hittar massvis med stuntställen överallt. Bara man använder ögonen. Det här är simpelt, och lätt att utföra, Hittade genom att kolla i dom officiela screensen på GTASajten. Svårt är det knappast http://img403.imageshack.us/img403/4610/powerplay38hh7.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Men hur ska man ta sig dit utan helikopter då, är frågan. Det går väl inte med bike heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Men hur ska man ta sig dit utan helikopter då, är frågan. Det går väl inte med bike heller? - Teleporter kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Så det var inte så simpelt, iallafall. Men det är väl bara att leta, tråden är inte onödig enligt mig, trots att jag inte är intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Så det var inte så simpelt, iallafall. Men det är väl bara att leta, tråden är inte onödig enligt mig, trots att jag inte är intresserad. Vad fan klassar du som simpelt då? Hoppa ner från ett tak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Vad fan klassar du som simpelt då? Hoppa ner från ett tak Henki: Nästan alla proffesionella stunters använder sig av en carspawner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 16 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Henki: Nästan alla proffesionella stunters använder sig av en carspawner... Japp Och btw när vi ändå snackar om Carspawner...Hur hittar jag en Traner till den som jag har laddat ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Japp Och btw när vi ändå snackar om Carspawner...Hur hittar jag en Traner till den som jag har laddat ner? Vad fan pratar du om? Traner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 16 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 (redigerad) Tack för dina vänliga ord Godfather Så här ser det ut Och när jag trycker på inject trainer så händer inte ett piss Redigerad 16 oktober, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Vad fan klassar du som simpelt då? Hoppa ner från ett tak Vad fan pratar du om? Traner? Lugna ner dig! Jag menade att det inte var så simpelt som du sa eftersom man inte kan ta sig dit, åtminstone inte utan carspawner. Är du sur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Lugna ner dig! Jag menade att det inte var så simpelt som du sa eftersom man inte kan ta sig dit, åtminstone inte utan carspawner. Är du sur? Godfather menade att Antepanteboy skrev traner istället för trainer, han syftade alltså inte på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Tack för dina vänliga ord Godfather Så här ser det ut Och när jag trycker på inject trainer så händer inte ett piss Hehe, Du måste starta Gta Sa. Sen så injekta trainern.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 16 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Okej haha Bitchslap till mig Vadihelvette är det här för jävla skit då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Godfather menade att Antepanteboy skrev traner istället för trainer, han syftade alltså inte på dig. Jo, det vet jag. Men han verkade iallafall sur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Okej haha Bitchslap till mig *Bild* Vadihelvette är det här för jävla skit då? Oseröst: Ett fel-meddelande Oj, det där vet jag inget om. Jag har aldrig haft fel-meddelanden med Tranier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts